יום שני, 2 בספטמבר 2013

מארזי החג שמחכים לכם

בעוד יומיים נשב כולנו מסביב לשולחן החג ונחליף מתנות זו עם זה. מי מאיתנו לא מוצא עצמו שובר את הראש מה לקנות השנה וכמה כסף להשקיע? זה פשוט קורה לכולם בשלב זה או אחר בחיים.
שתדעו לכם, שלפעמים הדברים הכי קטנים יכולים לשמח לבב אנוש, ובמקרה שלי מספיק כרטיס ברכה עם איחולים מכל הלב כדי לעשות לי את החג לשמח ונעים. כולם יודעים שאני תמיד אומרת: "אל תקנו לי מתנות..."
אבל אם בכל זאת אתם צריכים להביא משהו לחמות, לאחות או לגיסה, הנה כמה הצעות נחמדות שגם לא ירוקנו לכם את הכיס:

DOVE מציעה לרגל השנה החדשה מארז חגיגי המגיע בקופסת קרטון מקסימה (שתהיה שימושית גם ללא המוצרים בתוכה), ובפנים: תחליב רחצה מלפפון ותה ירוק 500 מ"ל, שמפו Therapy 400 מ"ל, דאודורנט ספריי ביוטי פיניש 170 מ"ל, וקרם ידיים לעור רגיל בשפופרת של 70 מ"ל. המארז עולה רק 50 שקלים ואת כל המוצרים שם אני מכירה ואוהבת מאוד ככה שלטעמי מדובר במארז מצוין במחיר מצוין. מתנה קטנה באריזה גדולה שבלא הרבה כסף תצליח לרגש את מי שיקבל אותה. שווה!
להשיג ברשתות השיווק, הפארמים והחנויות הנבחרות.


המותג הדרמו-קוסמטי VICHY מעניק לכל מי שיקנה אחד ממוצריו, תיק קלאץ' אופנתי ב 10 שקלים בלבד. התיק מוצע בשני גוונים: שחור ואפור והוא מאוד יפה ובקלות יכול להפוך לתיק ערב חמוד.
בנוסף, על כל רכישה של מוצר אחד, תקבלו הנחה של 80% על המוצר השני ו 10% הנחה נוספים על היתרה לחברי מועדון VICHY (שההצטרפות אליו היא חינמית, למיטב זכרוני).
המותג השיק לאחרונה מוצר מעולה תחת הליין החשוב שלו: Normaderm המיועד לטיפול בעור שמן עם נטיה לאקנה. המוצר שנקרא Hyaluspot ותפקידו לטפל באופן ממוקד ומהיר בחצ'קון הסורר שצמח ערב החג למשל. מריחה אחת בבוקר ומריחה אחת בערב מהג'ל הריחני (אני מתה על הריחות של המוצרים של VICHY) והפצע יתאדה כלא היה. הכי חשוב זה שתדעו שהמוצרים של החברה נטולי פראבן ומתאימים גם לעור רגיש. מחיר המוצר: 131 שקלים, עליהם תברכו בכל בוקר שהתעוררתם עם החצ'קון הסורר.


המותג מייבלין ניו יורק השיק קולקציית איפור במהדורה מוגבלת שנקראת Urban Surf. הקולקציה הצבעונית והמדליקה כוללת מסקרה Color Shock המגיעה בצבעי כחול, סגול וירוק (51 שקלים) ו - 4 גווני לקים בוהקים מסדרת Colorama המעולה (11 שקלים).
והפעם, לכבוד החג יצאו במבצע שעל כל קנייה של 2 ממוצרי החברה (כולל מוצרים שבמבצע) תקבלו תיק קלאץ' שקוף וייחודי של המותג Medusa ב 19.99 שקלים בלבד. מי שמכיר את המותג Medusa יודע שכל תיק עולה כמה מאות שקלים, ככה שהמבצע הזה ממש משתלם ובלא הרבה כסף אתם מרכיבים יופי של מתנת חג לאישה האהובה.
את המוצרים ניתן להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות.  

       
מכירים עוד מארזים מיוחדים ומפנקים כמתנה לחג?
אשמח אם תספרו לי ולקוראי בכפתור התגובות כאן בתחתית הפוסט.

כמעט חג שמח!
שרונה

תגובה 1:

יוני אמר/ה...

תיק קלאץ אופנתי הוא אכן תיק לאישה שיכול להפוך בקלות לתיק ערב חמוד