יום שני, 16 בספטמבר 2013

החנות הסודית

לפעמים כשאת מגלה חנות שווה באמת, את לא ממש רוצה לחלוק את זה עם שאר העולם כי בא לך לשמור את הסוד לעצמך. אבל הפעם, אחלוק איתכם בכיף את הסוד כי אתמול ביקרתי באאוטלט של Factory54 והבנתי שיש שם מספיק לכולם.

האאוטלט שממוקם בתוך סניף Factory54 הנתנייתי (מאחורי איקאה), נפתח ממש לאחרונה ותוכלו למצוא בו את כל הפריטים של מעצבי היוקרה במחירי רצפה.
בין המותגים שתמצאו באאוטלט: Red Valentino, Marc By Marc Jacobs, Michael Kors, Missoni, Emporio Armani, Juicy Couture ועוד ועוד.
 זה לא סוד שאני חובבת אאוטלטים ידועה. בכל נסיעה לחו"ל אני מחפשת אאוטלטים מעניינים עם מותגי יוקרה שאני אוהבת, כאלה שיאפשרו לי לרכוש יותר מפריט אחד במקרה הטוב.


תוך כדי שיטוט באאוטלט החדש של Factory54 המשתרע על פני שטח של 500 מ"ר, נפל לי האסימון -"זה המקום בשבילי". הרי כולנו חולמות על ארון בגדים שמורכב כולו מפריטי מעצבים שווים, עם טיקטים יוקרתיים ובדים משובחים ועבור רובנו המכריע זה בהחלט יכול להישאר בגדר חלום ותו לא.
אתמול הבנתי שעם מעט סבלנות והרבה טעם טוב, אפשר להרכיב אאוטפיטים נפלאים מהאאוטלט, ולא בהרבה כסף יחסית.
ומה זה לא הרבה כסף? נכון, עדיין לא מדובר בג'קט של ZARA שעולה 400 שקלים, מצד אחד, ומאידך תוכלו למצוא שם ג'קט של Juicy Couture ב-695 שקלים. ההפרש במחיר קטן אבל לכו תשוו ZARA ל- Juicy.
אפרופו Juicy Couture, נצפו באאוטלט גם טרנינגים מקטיפה (כן כן, אלה הקלאסיים שלכל אמריקאית ממוצעת יש בארון), בשלל צבעים ושלל מידות.

ג'ינסים של DIESEL 

שמלה של RED VALENTINO בקצת פחות מ 1500 שקלים

נעלי עקב של MISSONI בהנחה משמעותית

אני התחדשתי בשמלה חורפית של המעצב האנגלי Matthew Williamson שתג המחיר המקורי שלה הצביע על 3,500 שקלים ואילו באאוטלט היא נמכרת כעת רק ב-1,050 שקלים.
למעט בגדים תוכלו למצוא גם המון נעליים, מגפיים וסנדלים, ותיקי עור.
באאוטלט יש נכון לעכשיו אך ורק בגדי נשים ועושה רושם שזה לא עומד להשתנות בזמן הקרוב. מה שכן, אם הבעל מקנא ומאוד רוצה משהו גם לעצמו, הצלחתי למצוא שם מספר זוגות נעליים גבריים, ככה שללא ספק הוא גם יוכל לבוא איתך לשם.


את השמלה החדשה שלי תוכלו לראות בעמוד האינסטגרם שלי, חפשו אותי תחת השם: sharonagabriel@ ופרגנו לי בלייק!

נשיקות,
שרונה.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אוי תענוג!!
התמונות שלך מקסימות, כמו תמיד!
המקום נראה יפה ומזמין ועכשיו אני עוד יותר מצטערת שלא יכולתי להגיע אתמול :-( אין לי ספק שאקפוץ לבקר שם!!
נשיקות מותק וחג סוכות שמח <3

אנונימי אמר/ה...

איזה מעולה!
יש לך מושג במקרה כמה נעלי REPETTO עולות שם?

Macabre Doll אמר/ה...

נחמד מאוד, מזכיר את בוטיק המרתף

BeautyBitch אמר/ה...

את מכסה את המותגים במחירי רצפה בארץ, ואני בברלין! יחד נכבוש את העולם :)

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. מה שמצחיק שזה קרוב לעבודה שלי ועדיין לא יצא לי להגיע!! שבועות נורא לחוצים. הפוסט שלך היה הכי טוב בנתיים מבחינת הפרוט וכנראה שהפעם באמת אגיע כי נראה מאד מפתה. לא יודעת אם ארכוש משהו, אבל לפחות אדע שיש מקום שווה. חג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - תודה על הפרגון!
לגבי נעלי רפטו, אם אני לא טועה סביב ה 400 שקלים.

Macabre Doll - הייתי שם לפני שנים ואני כבר לא כל כך זוכרת לצערי הרב. אני יודעת שאני צריכה לקפוץ לשם שוב, כי אלה בדיוק המקומות שאני אוהבת לעשות בהם שופינג.

BeautyBitch - "קודם נכבוש את מנהטן ואז נכבוש את ברלין". מכירה את השיר הזה? אני מאוד אוהבת אותו :) מקדישה לך!

ציפי - איזה כיף שאהבת את הפוסט, אם את עובדת ליד את ממש ממש חייבת לעבור שם! יהיו שם הרבה דברים שתאהבי, לדעתי גם יש שם כמה זוגות נעליים שמאוד ימצאו חן בעייניך.