יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

חגים וחופש

חגים וחופש הם השילוב המושלם של תקופה שבה אפשר להסתובב עם שורטס וכפכפים מבלי להרגיש רגשות אשם. הרי אין עבודה, כך שאין צורך להיות רשמיים, וגם הארוחות המשפחתיות המרובות הן משהו לא מאוד מחייב ומאוד נעים. ועדיין, אתמול התחשק לי ללבוש את חולצת הזהב החגיגית הזאת, שתמיד עושה רושם ומזכירה לי את הטיול המהמם שעשיתי עם כל המשפחה לארה"ב לפני כמה שנים. קניתי אותה בחנות Ann Taylor Loft, לא רחוק מהוול סטריט בדרום מנהטן בסייל מטורף, עלתה לי פרוטות. אני מודה שלא יצא לי ללכת איתה יותר מידי, לא בגלל שאני לא אוהבת אותה. למעשה אני מאוהבת בה קשות אבל פשוט מתקמצנת עליה. מכירים את זה שלא בא לכם "לבזבז" בגד כי נורא מתחשק לכם שהוא יישאר בגדר חדש? אז אחרי כמה שנים בהן כמעט ולא זכתה ליהנות מאוויר העולם, החלטתי להוציא את החולצה מהארון, תרתי משמע, ולצרף אותה לסקיני ג'ינס שחור ופשוט שקניתי ב- H&M. הוא הג'ינס המושלם עבורי - שחור, סקיני, לא נמוך ולא גבוה מדי. יש תופעה שאני נאלצת להתמודד איתה הרבה לאחרונה – יותר מדי ג'ינסים גבוהים או נמוכים מדי ולא מספיק ג'ינסים שהם "באמצע".


הרבה זמן לא הכנתי לכם פוסט כזה, של אאוטפיט נטו ויש לי סיבה מאוד טובה לכך. לא אחשוף אותה כאן (לא בשלב זה לפחות) ומעטים האנשים שיודעים מה באמת קרה לי, אבל אני יכולה להרגיע אתכם ולספר שלאט לאט תתחילו לראות את הפרצוף שלי כאן יותר, מבטיחה (ותודה רבה לכל מי שדאג והתעניין...).

ומה לבשתי? 
טורבן: חנות כובעים בבני ברק, חולצה: Ann Taylor Loft, ג'ינס: H&M, נעליים: Max Moretti, תיק: מדוזה, משקפי שמש: Emporio Armani, שרשרת: שלומית אופיר, טבעת: קובי קור.

תודה לבעלי היקר על הצילומים היפים ולכם קוראים יקרים, מועדים לשמחה!
שרונה.

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

This turban is dope, you killed me when I read where is it from!:))

http://www.tlvbirdie.com

veredstyle אמר/ה...

ממש תענוג לראות כאן שוב את זיו פנייך היפות!
האאוטפיט מקסים, השרשרת והטורבן הרסו אותי :-)
נשיקות מותק ומחכה לראות אותך כאן עוד הרבה <3

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

את יפיפיה אמיתית!

ציפי לוין אמר/ה...

חולצה מהממת! את יפה, כמו תמיד! נשיקות!

EFRAT ITAH אמר/ה...

עושה רושם שמאחרוי כל בלוגרית אופנה יפיפיה עומד בעל צלם ;), מחמאות לצלם.
כלכך נכון מה שאמרת על "להתקמצן" וכך קןרה לי לפעמים שאני מוצאת בגד שעדיין התגית עלו עליו כי חיכיתי ל"מאורע חשוב" לחדש אותו ואופסע התחלפה העונה (כרגע זה עמד על שמלה נטולת שרווים שחודשה סוףסוף כי הייתה חתונה אתמול ועוד חולצה נטולת שרוולים יפיפה שכבר חודשים אני צאיכנ למצואלה גופייה תואמת מתחת כי היא שקופה והנה כבר הגיעה הסתיו...

את נראית נהדר והתמונות יפות, קולב מדהים לכל האאוטפיט שבחרת.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה לכל הבנות האהובות על התגובות מחממות הלב שהשארתן לי כאן.
אוהבת אתכן!
והמחמאות לאסף יגיעו גם יגיעו :)