יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

רענון של סתיו

למעלה מ – 4 חודשים עברו מאז התספורת האחרונה ולמרות שיערי הקצר ידעתי שאני חייבת שינוי. בגלל האופי המעצבן של השיער שלי – גלי לכיוון המתולתל שלא יודע להסתדר לבד ללא מחליקים למיניהם, במיוחד כשהוא קצר, הבנתי שהשינוי לא יכול להיות דרסטי מידי.
אז קפצתי למספרה של אביב הגיאן למותג – JUL שגם עשה לי פינוק בראש, גם עשה לי תספורת שווה וגם נתן לי חומר למחשבה לבית.

לפני שהתחלנו את התהליך ישבנו לדבר, הליך שאביב עושה עם כל הלקוחות שלו. הסברתי לו את הצרכים שלי, לשיער שניתן לאסוף בכל עת כי אני אמא עכשיו ולא יכולה שיפול לי שיער על הפנים בזמן שאני מחליפה חיתול או מניקה. אני זקוקה לנוחות מירבית בכל רגע כאשר התספורת צריכה גם לבוא עם שינוי ורענון קל ושיקיות כמובן. אם ננסה להתחשב באופי של השיער שלי, אני לא משאירה הרבה אופציות. לקוחה מעצבנת אנוכי ויש לי הרבה דרישות, הא?
אביב היה סבלני והציע רעיונות משלנו ובנוסף לתספורת הוא סיפר לי על ההחלקה של JUL שהיא מחומרים טבעיים ולא מסוכנת בניגוד להחלקות הקארטין הידועות לשמצה בחודשים האחרונים. הייתי מאוד רוצה לעשות החלקה אבל בגלל שאני אחרי לידה והקרקפת שלי עוברת הרבה שינויים החלטתי לחכות עם זה מעט. בנוסף הוא הציע לי להוסיף מעט גוונים לשיער, ממש בנגיעות ובעד שתי טון יותר בהירות מהגוון הטבעי שלי. גם כאן החלטתי לדחות את הנושא כי הרגשתי שזה שינוי דרסטי מידי כרגע ואני רוצה להתמקד פשוט בתספורת טובה. מיותר לציין שכשיצאתי מהמספרה התחרטתי שלא עשיתי את אותם גוונים קלים, אז החלטתי שבסיבוב הבא אני פשוט אלך על זה!
בסופו של דבר, הגענו להחלטה על התספורת הנבחרת: קארה מעוצב עם שביל בצד.



התחלנו בחפיפה נעימה עם השמפו נגד קשקשים של JUL שנדרשה כמות מעטה ממנו בשביל לנקות את הקרקפת שלי ולהוריד את התאים המתים שהתחילו לצוץ בתקופה האחרונה כתוצאה משינויי מזג האויר ומשינויי ההורמונים אצלי בגוף. שמפו אני אוהבת לשים על הראש פעמיים: בפעם הראשונה לסיבוב קצר ובפעם השניה לעיסוי קרקפת יותר עמוק. השמפו הזה מועשר ברכיבים המופקים מאצות הגדלות במים קרים והם מעודדים את התחדשות תאי עור הקרקפת. 



לאחר מכן אביב השתמש במסכה לשיער שעבר החלקה של JUL שהפך את השיער שלי לרך כמשי, שלא לדבר על הריח המשגע. המסיכה מזינה, משקמת ובונה את סיב השערה.  
לסיום החפיפה השיער נמשח במעט קרם לחות של JUL שנתן את הנגיעה הסופית ולאחר מכן, כשהגענו כבר לשלב הפן, השיער לא העלה עשן כמו שמוצרים אחרים עושים בד"כ כאשר יש זכר אליהם על השיער.



אז אביב גזר וקיצר וקיצר וקיצר, ולמרות שאלה היו בערך 3-4 ס"מ מהקצוות שלי, אולי טיפה יותר, אני הזדעזתי כמו תמיד לראות את השיער שלי מוטל גזור על הרצפה. ומצד שני – זה רק שיער, והוא גדל! מהר!



את התוצאה הסופית אהבתי מאוד, קו נקי וישר, עם קורטוב שיקיות בדיוק כמו שאני אוהבת. השיער נותר נעים ורך גם אחרי הפן וכשבאתי הביתה ובעלי אמר לי: "את יפה", קיבלתי את האישור הסופי שהתספורת הצליחה.



המספרה של אביב הגיאן נמצאת ברחוב ביאליק 45 ברמת השרון ושם תמצאו גם את מוצרי JUL מבית "גדעון קוסמטיקס" שהם מוצרים חדשים על מדף המספרות ותוכלו למצוא אותם רק שם.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


נשיקות,
שרונה. 

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שרונה, תתחדשי על התספורת! מאוד יפה! אגב, מאיפה התכשיטים שעלייך? השרשרת דומה מאוד לשרשרת שאני קניתי מהמעצבת SiSi

קרן אמר/ה...

איזו אמא קול את!
התספורת מאוד מחמיאה לך, יש בה משהו רוקיסטי שהולך מצויין עם האקססוריז

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - תודה רבה מותק. השרשרת היא של המעצבת דנה מויאל, כתבתי עליה מזמן בבלוג ואני ממש ממש אוהבת את התכשיטים שלה!

קרן - תודה רבה מותק, אני גם מתלהבת מהתספורת והיא נראית אפילו טוב יותר בימים שאחרי...