יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

המחממים הרשמיים של תחילת העונה

אני לא יודעת מה איתכן, אבל אני כבר התחלתי להסתובב בבית עם פיג'מה. הבדים המפנקים של הפיג'מות שלי משאירים אותי חמימה ונעימה במהלך כל שעות היום בהן אני נמצאת בבית ובמיוחד בלילה כשאני מתכרבלת במיטה מתחת לפוך.
את הפיג'מות של אפרודיטה אני מאוד אוהבת ובקיץ נהנתי מאוד מפיג'מה קייצית שחרשתי עליה המון. לרגל ירידת הטמפרטורה, קפצתי לסניף של אפרודיטה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה והתחדשתי בפיג'מה סתוית מהקולקציה החדשה של המותג.
אפשר למצוא ברשת מגוון רחב של פיג'מות נעימות וחליפות פנאי לבית, כאשר תמצאו ביניהן דגמים כל כך יפים שאפשר אפילו לקפוץ איתן למכולת או להוריד את הזבל.

בקולקציית חליפות הפנאי קיימים 4 קווים עיקריים:

קז'ואל בייתי – קולקציה עם מגוון פריטים בסגנון בייסיק מבדי אינטרלוק ומיקרופליז, עם פרינטים מהממים כמו: ברבורים ושפנים ובמגוון רחב של צבעים כמו: ורוד, סגול, צהוב ועוד. 2 חליפות פנאי מהקולקציה הזאת עולות 149 שקלים בלבד.

פרימיום איכותי – קולקציה המאופיינת באיכות גבוהה ועשויה מבדי פלנל רכים ואחוזי כותנה גבוהים, וואפל טרמי העשוי מ 98% כותנה. העיצוב של הפרינטים נע בין הקלאסי לאופנתי ויש בו פרינטים מעודנים של משבצות, נקודות וכו'. מחירם החל מ – 199 שקלים.

קולקציית ג'אמפר – פוטרים מ – 80% כותנה סרוקה למגע מפנק בעיצוב מוקפד. בקולקציה ניתן למצוא: קפוצ'ון, קרדיגן, מכנס עם כיווץ גומי ומכנס בגזרה ישרה ב – 4 צבעים. הכיף בקולקציה הזאת הוא שניתן לשלב בין הצבעים השונים בסגנון ה – מיקס&מאץ'. מחיר לפריט: מכנסיים – 119 שקלים, עליונית 149 שקלים.

"פלאפי" שובבות ורכות – קולקציה זו בנויה משלל פריטים עם הדפסי כבשים מתוקים. הקולקציה מאופיינת ברכות מלטפת וחימום מבפנים ובמחוץ. מחיר הפריטים בקולקציה: החל מ – 149 שקלים.



אחרי שבחרתי לעצמי פיג'מה מקולקציית הפרימיום , הוספתי להן נעלי בית Snoozies מפנקות, בגוונים כחולים שאני כבר ממש ממש מחכה לנעול אותן. הן הרבה יותר גרביים מאשר נעליים, אבל זה מה שהופך אותן למפנקות וכיפיות ממש. מחירן: 69 שקלים.



ומילה קטנה לסיום על הרשת:
איכשהו בכל עונה אני מוצאת את עצמי באפרודיטה בכל תחילת עונה. אני נהנית מהמבחר הגדול של בגדי הפנאי, הבגדים התחתונים ובגדי הים (בעונה). לטעמי מדובר באחת הרשתות הטובות יותר בארץ שאני תמיד מוצאת בהן את מבוקשי.
יש לרשת הרבה סניפים ברחבי הארץ כך שמאוד פשוט למצוא את הסניף שקרוב אלייך.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


כמעט סופ"ש נעים לכולם,
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איזה קטע, אני בדיוק רציתי לקנות פיג'מה חדשה, מכותנה, וגם חשבתי על אפרודיטה. אני מכירה את הרשת המון זמן, יש להם גם אתר אינטרנט, ובחורף שעבר הזמנתי פיג'מה והיא לא התאימה לי ונאלצתי להחזיר... ככה שאת צודקת, שפשוט צריך ללכת לסניף הקרוב, ולמדוד, וליהנות מהקניה ב100%.מאוד גם אהבתי בפוסט את הכותונת עם הלבבות-מאוד חמודה, ייתכן ואני אקנה גם אותה :-)

Unknown אמר/ה...

עדיין רלוונטי??