יום ראשון, 12 ביוני 2016

מארזים ומוצרים – טיפוח לחודש יוני

אין דבר שאני יותר אוהבת ממארזים למיניהם. האפקט שמתקבל משימוש במוצרים מאותה סדרה הוא גדול יותר ומשמעותי יותר, ואני נוכחת לגלות את זה כל פעם מחדש. החודש הגיעו אליי 3 סדרות מוצרים של חברות שאני מאוד מאוד מאוד (!) אוהבת.

AHAVA

לרגל בואו של הקיץ, חוגג המותג את הסדרה החדשה לטיפוח הגוף העונה לשם: SEA – KISSED עם מוצרי הגוף הקלאסיים בניחוח חדש ואקווטי שנוצר בהשראת הים השמש והחול.


שמן הגוף היבש מגיע בתרסיס ומשולבים בו שמנים קלילים ומזינים כמו: חוחובה, זרעי שומשום וויטמין E העוטפים את הגוף ברכות ומעניקים לו חיוניות וזוהר. הוא מיועד לכל מי שלא אוהב מוצרים שומניים במיוחד אך כן זקוקים ללחות מוגברת.


קרם הידיים המינרלי עשיר בתמציות בוטניות, אלוורה ומינרלים מים המלח להגנה על הידיים מפני נזקי מזג האוויר, מים ועבודות תחזוקה של הבית (שהם הצרה האמיתית שלי). הקרם מרכך ומחליק מיידית ידיים מחוספסות ויבשות ומשיב להן רכות.


תחליב הגוף המינרלי מגיע במיכל עם משאבה והוא מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק לו הגנה במהלך כל שעות היום. הוא מועשר ב – Osmoter, אלוורה ותמציות צמחים מזינים ומרגיעים. הספיגה שלו מהירה והוא אידיאלי לשימוש במהלך חודשי הקיץ הלחים.


מחיר המוצרים: שמן גוף יבש – 129 שקלים ל – 100 מ"ל, קרם ידיים מינרלי – 99 שקלים ל – 100 מ"ל, תחליב גוף מינרלי – 115 שקלים ל – 250 מ"ל. את מוצרי AHAVA ניתן להשיג ברשת חנויות המותג, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בסופר פארם ובחנויות נבחרות נוספות ברחבי הארץ.   


HL

חברת הקוסמטיקה המקצועית השיקה לרגל הקיץ שלושה מארזים חדשים, ייחודיים וחגיגיים במהדורה מוגבלת. אני קיבלתי להתנסות במארז מסדרת VITALISE המכיל סרום וקרם יום.


הסדרה מועשרת בחומצה היאלרונית, אצות ים, תמציות צמחים וויטמינים, ופועלת ביעילות רבה להעלאת רמת הלחות, למיצוק, לצמצום עומק הקמטים ולהחייאת העור, תוך הענקת רכות גמישות ומראה קורן. בכל בוקר אני משתמשת בכמה טיפות מסרום הלחות האינטנסיבי ומיד מורחת מעליו את קרם היום הלחותי. לשניהם מרקם קליל וספיגה מהירה (ומעולה!) והם מעלים משמעותית את רמת הלחות בעור ואף תורמים לייצור הקולגן ונלחמים בהופעת סימני הגיל. בסרום תמצאו את הרכיבים הפעילים הבאים: חומצה היאלורונית, אצות ים, שמן אגוז ברזילאי, תה ירוק, סנטלה אסיאטיקה, סויה, בטטת בר ותמצית אשכולית. בקרם הלחות תמצאו את הרכיבים הפעילים הללו: חומצה היאלורונית, חומצה לקטית, ויטמינים A, C ו – E, תה ירוק וסנטלה אסיאטיקה.
בשני המוצרים אגב, אני משתמשת גם בערב לפני השינה וזה למרות שהם מיועדים לשעות היום. אני אוהבת את העבודה שהם מוצרים פעילים אבל כל כך קלילים כך שהם לא מציקים לי על העור.


מחיר המארז: 456 שקלים וניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאית מורשת HL. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הבית: www.hl-labs.co.il


סבוקלם

אתחיל עם נבחרת המוצרים של המותג לקיץ הקרוב. אמנם הם הגיעו אלי במארז מיוחד, אך הוא אינו למכירה ואת המוצרים אותם ניסיתי תוכלו למצוא כל אחד לחוד, בגודלם המלא. את רוב המוצרים הכרתי עוד לפני שהמארז הגיע ולכן לא הופתעתי מהיכולות הטיפוליות שלהם. בכל פעם שעור הפנים שלי מתחיל קצת "לזייף" אני מחליפה במיידית את המוצרים השגרתיים לאלה של סבוקלם. 


כך למשל אני עושה באופן קבוע עם קרם הלחות המיועד להרגעת עור אדמומי ומגורה. הוא דל שומן ובעל מרקם עדין והספיגה שלו ממש מעולה. קרם הגוף המרגיע הוא מוצר שלא התנסתי בו בעבר ונהנתי לגלות את הניחוח העדין והמרענן שלו ואת התחושה נטולת הדביקות על העור. קרם ה – CC שהוא מייק אפ רב תכליתי הוא הבחירה הראשונה שלי בימים שבהם לא בא לי להתאפר יותר מידי. מריחה קלילה של כמות קטנה על עור הפנים ואני מוכנה לצאת החוצה. הוא מגיע ב – 3 גוונים ומומלץ לבעלי עור רגיל עד מעורב ושמן. 


המוצר האחרון שהגיע בתיק הוא הסרום – Essence שגם הגיע מספר שבועות לאחר שקיבלתי את המארז בגודלו המלא. הסרום מעניק תחושת קירור והרגעה מידית לעור הפנים, הוא דל שומן ומתאים במיוחד לאקלים הישראלי. יש בו רכיבים חיוניים כמו: שמן אובליפיכה, תמצית פרחי יערה ואלוה ברבדנסיס, ויטמנים A ו – E בשילוב שמן נבט חיטה והוא היפואלרגני, נטול פראבנים ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. ניתן להשתמש בו גם בבוקר וגם בערב לפני השינה וכדי למקסם את התוצאות שלו, מומלץ למרוח אותו לפני השימוש בקרם הלחות של סבוקלם. 


מחירו: 99 שקלים ל – 60 מ"ל. שימו לב שבמהלך חודש יוני הסרום יוצע במבצעים אטרקטיביים ברשת סופר פארם: עד ה – 15 לחודש תקבלו מוצר שני ב – 50% ומה – 16 ועד ה – 29 לחודש, תקבלו הנחה של 20%. את המוצרים של סבוקלם ניתן להשיג במחלקת הטבע של סופר פארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובבתי המרקחת של קופות החולים. 


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: