יום שבת, 18 ביוני 2016

הגלביה שהפתיעה

התמונות הבאות צולמו בשבוע שעבר, בזמן בילוי משפחתי רגוע בפארק ליד הבית. עצי אקליפטוס בני עשרות שנים, אגם מים קטן (ומלאכותי כמובן) ואויר רענן ונעים. המיקום חייב גם ביגוד תואם, בדיוק כמו הגלביה שלי מקולקציית הקיץ החדשה של בית האופנה "הגרה". כשהבטתי בה על הקולב, לא הייתי בטוחה לגביה בכלל. אני לא חובבת הדפסי פייזלי, הם מרגישים לי מיושנים ומעייפים את העין, אבל איכשהו הפעם זה הרגיש לי שאני יכולה "להתגבר" על זה. אז לקחתי אותה איתי לתא המדידה והופתעתי לגלות שזה פשוט זה! 


הרעיון הכללי מאחורי קולקציית הקיץ של "הגרה" הוא לתת מענה לאישה העכשווית שיש לה לא מעט תפקידים: אמא, בת זוג, אחות, עקרת בית, קרייריסטית, פעילה וכו'. כל הקולקציה שואבת השראה מהטרנדים הכי חמים הקיץ כמו: נאוטיקה, גיאומטריה, ספרדי-לטיני, רומנטי, וודסטוק, דנים ועוד. הגזרות קלאסיות ביותר ויחמיאו לנשים בכל הגדלים והצורות, הצבעוניות עשירה והמחירים נעים בין 59 שקלים ל - 499 שקלים. 

אני לובשת: שמלת גלבייה בהדפס פייזלי - הגרה, שרשרת: COS, סנדלים: טומי הילפיגר (ארה"ב)

ניתן למצוא את הגלביה שלי ועוד פריטים נוספים מתוך הקולקציה החדשה של "הגרה" באחת מ - 30 חנויות המותג הפזורות ברחבי הארץ. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הבית של המותג: www.hagara.co.il

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

EFRAT ITAH אמר/ה...

אהבתי מאוד את הקולקציה העונה ועלייך הכל מקסים