יום חמישי, 23 ביוני 2016

מוצרי הדגל של EISENBERG PARIS

את פטריציה מזיטלי, מנהלת ההדרכה הבינלאומית ומומחית הטיפוח של מותג הטיפוח והבישום פגשתי לארוחת ערב אקסקלוסיבית במלון נורמן לפני כחודש ימים. מזיטלי, אישה יפיפה ומרתקת שהגיעה לארץ למספר ימים בודדים במסגרת עבודתה ב – EISENBERG PARIS, התעקשה להפגש עם בלוגרים מובילים מהארץ למרות הלו"ז הצפוף שהיה לה. שמחתי להיות מוזמנת לערב כה מרתק עם מי שאחראית על פיתוח חלק מהמוצרים של המותג ה-כה מושלם ויוקרתי הזה. את הפוסט הזה שלי על המוצרים כשרק נחתו בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ודאי כבר קראתם. כעת נמצאים בידי עוד מספר מוצרים הנחשבים כמוצרי הדגל של המותג, כאשר לא אחרת ממיזטלי היא זו שהסבירה לי באופן אישי על הסגולות של המוצרים ועל אופן המריחה והשימוש בהם.





שלושת מוצרי הכוכב של EISENBERG:

מסכה למיצוק ולעיצוב העור מחדש – FIRMING REMODELING MASK

מסכת פלא זו יוצרת אפקט אנטי אייג'ינג רב עוצמה ומעניקה אפקט של מתיחת עור הפנים התורמת למראה מלא לחות. התחליב שלה מאוד קליל והיא מכילה ויטמין A ו – E מקופסלים, שמן גרעיני ענבים ותמציות תה ירוק, המגבירים את מיצוק העור וממזערים קמטים ופגמים. המסכה מיועדת לעור הפנים ולאזור העיניים וניתן להשתמש בה בשלושה אופנים: גם לשימוש מהיר לפני אירוע מיוחד (5 דקות על עור הפנים, שטיפה קלה והעור מוכן!), גם באופן יומיומי לטיפול מיצוק אינטנסיבי ויסודי, למשך 8-15 ימים במשך 5 דקות בכל יום, וגם לטיפול "ספא ביתי" לשימוש של בין פעם לפעמיים בשבוע. טריק נוסף שניתן לעשות עם המוצר הוא למרוח אותו על גב כף היד ולהשאיר אותו על העור ל – 15 דקות בלבד. המסכה תטשטש כתמי פיגמנטציה ותעניק לעור מראה אחיד הרבה יותר.


מחירה: 65 דולר ל – 75 מ"ל.


טיפול אנטי אייג'ינג – ANTI-AGE TREATMENT

בתוך הקופסא היפיפה בעל המכסה הזהוב מונח לו מוצר בעל נוסחת פלא הנמסה אל תוך העור ומועשרת ברכיבים ייחודים כמו: רטינול מקופסל, BORAGE ושמני גרעיני ענבים המחדשים ומזינים את העור, ויטמינים E ו – C הנלחמים ברדיקלים החופשיים, סרמידי צמחיים המשמרים את הציפוי ההידרוליפידי של העור ומגנים על העור מפני ההשפעות המזיקות של הסביבה, ואצות אדומות המסלקות רעלנים. מומלץ להשתמש במוצר עם הופעת הקמט הראשון כאשר בשימוש קבוע בו העור מתמצק, נראה חלק יותר, מטופח יותר ובעל מראה צעיר יותר. לשימוש יומיומי, בבוקר ו/או בערב, לאחר ניקוי הפנים, על גבי הסרום.


מחירו: 103 דולר ל – 50 מ"ל.


תכשיר המחדש נעורים – YOUTH ELIXIR

תכשיר זה נחשב כ"בוסטר של זוהר", המעניק הארה מידית לעור, מתקן ומעניק אפקט מתיחה, הודות לרכיבי ג'ינגו בילובה, תמציות תה ירוק, קומפלקס ביוטכנולוגי של "מתיחה והידוק", חלקיקים מחזירי אור היוצרים זוהר מיוחד על העור, ופפטידים הפועלים נגד הזדקנות העור.
הוא מעלים סימני עייפות ומיועד לפנים ולאזור העיניים. ניתן להשתמש בו על כל סוגי העור והוא גם המפתח למייק אפ עמיד לאורך זמן! לאירוע מיוחד ניתן להתיז 2 עד 3 התזות על עור לאחר ניקוי ולפני מריחת מייק אפ, כליטוש אחרון בתום שגרת הטיפוח היומית, ניתן להשתמש בו או בשילוב עם קרם הבסיס או עם המייק אפ.


מחירו: 59.90 דולר ל – 30 מ"ל.


מוצרים נוספים של המותג שהתקבלו לסקירה:

סרום לעיצוב הגוף – BODY REFINING SERUM

סרום בעל טיפול ממוקד המספק פעולה כפולה נגד השמנה וצלוליט עיקש. הוא מכיל קומפלקס מעצב בלעדי עם חומרים פעילים בריכוז גבוה המאפשרים פעולה מעמיקה על הליפוליזה ועל ניקוז הרקמות. הוא מזרז פירוק של שומנים ובכך מקל על חיסול עודפי שומן ואגירת מים באזור הידיים, הבטן, המותן, הישבן, הירכיים והברכיים. ניתן להשתמש בו בבוקר ובערב ולמרוח אותו על העור עד לספיגה מלאה, תוך התמקדות באזורים הבעייתיים (יש להמנע משימוש על השדיים ומחשיפה לשמש לאחר השימוש). התוצאות הנראות לעין מגיעות כעבור שבועיים כאשר לשיפור התוצאות מומלץ להשתמש גם בקרם הגוף התואם.


מחירו: 65 דולר ל – 150 מ"ל.


טיפול למתיחת עור הגוף – BODY LIFTING TRATMENT

פורמולה יוקרתית ותכשיר המדמה פעולת מחוך – הוא מותח את העור אך נותר בלתי נראה. הוא בן ברית חסר תחליף בתקופה של דיאטה והפחתה במשקל ויעניק לעור מרקם משיי, חלק ובגוון נאה. הטיפול בקרם תורם להמרצת פעולת התאים הודות לעוצמתם האנטיאוקסידנטית של ויטמין E וויטמין C המצויים בפורמולת Trio Molecular. הוא מועשר בפפטידים שמקורם במיקרו אצה ירוקה, המגביר את גמישותו של העור ומפחית באופן ניכר סימני מתיחה. מוצר שמשמש כטיפול אנטי אייג'ינג לכל הגוף ואידיאלי לטיפוח אינטנסיבי. ניתן להשתמש בו אחרי המקלחת, גם בפני עצמו אך מומלץ יותר לאחר השימוש בסרום – BODY REFINING.


מחירו: 84 דולר ל – 150 מ"ל.


הבושם לאישה – J'OSE

"אני מעז" בצרפתית, הוא יצירתו הראשונה של ג'וזה אייזנברג, מייסד המותג, עם קומפוזיציה של תווי ריח חושניים ובלתי נשכחים. הוא מורכב מתווים עליונים של לענה, לימון ומנטה, תווי ריח אמצעיים של לבנדר, קפה-מוקה ויסמין ותווי בסיס של ענבר, פצ'ולי ומושק. הניחוח שלו קלאסי והוא נעים על העור ונשאר עליו שעות ארוכות.


מחירו: 75 דולר ל – 50 מ"ל EDP.


קשה להתעלם מהאלגנטיות של המוצרים, האריזות המושקעות, הקופסאות והמיכלים היוקרתיים, המכסים המוזהבים וכל הפרטים הקטנים שהופכים את המוצרים של EISENBERG לכאלה שכיף להניח על שידת האיפור והטיפוח, ועוד יותר כיף להשתמש בהם בכל יום. 

את המוצרים של המותג EISENBERG PARIS ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: