יום שישי, 3 ביוני 2016

פוסט הדאודורנטים הגדול לקיץ

עם עליית הטמפרטורות בחוץ, עולים גם דברים אחרים מסביב – ריחות. זה מסוג הדברים שקצת קשה לדבר עליהם, אבל בואו נודה על האמת: לנסוע באוטובוס בחום של יולי – אוגוסט למשל, זה לא מסוג הדברים שכיף לנו לעשות. על נושא היגיינה אישית לא כולם שמעו, שלא לדבר על דאודורנט. מסקר חדש של חברת  יוניליוור עולה ש 7% מהגברים ו 0 2% מהנשים אינם משתמשים בדאודורנט על בסיס יומי. פייר? לא הופתעתי. אז בשביל מי שעוד מתלבט בנושא, וגם למי שלא אבל רוצה להישאר בעניינים, אספתי עבורכם את מיטב הדאודורנטים החדשים לקיץ הקרוב. שנתחיל?





NIVEA


דאודורנט ניוואה 0% אלומיניום לגבר ולאישה, נטול אלכוהול, צבע וחומרים משמרים, מכיל מינרלים מהים עם ניחוח קליל ועד 48 שעות של רעננות והגנה. מחיר השקה: 19.90 ל – 50 מ"ל רול און או 140 מ"ל ספריי.


DOVE


דאדורונט בספריי בניחוח טלק, מכיל 25% קרם לחות, מטפח את עור בית השחי העדין, ומעניק הגנה יעיל מפני זיעה לעד 48 שעות. זמין גם ברולאון ובסטיק. מחיר: החל מ - 14.90 שקלים.
דאודורנט לגבר מסדרת Dove Men + Care עם הגנה של עד 48 שעות, זמין גם הוא בשלושת הפורמטים של ספריי, רולאון וסטיק. מחיר: החל מ - 14.90 שקלים.


Rexona


מותג הדאדורונטים מספר 1 במכירות בעולם, עם דאודורנטים לגבר ולאישה בנראות מודרנית וצעירה. בעל טכנולוגית ה – MotioinSense להגנה מפני זיעה באמצעות נוסחה המאפשרת רמת הגנה משתנה בהתאם לפעילות הגוף עם הגנה אפקטיבית של עד 48 שעות. ניתן להשיג בגרסאת ספריי, רול און וסטיק ובמגוון ניחוחות. מחיר: החל מ - 13.50 שקלים.


Crema


דאודורנט Crema בניחוח חדש של פרח מים, מעניק תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום, אנטיפרספירנט ומונע ריחות זיעה של עד 24 שעות, מכיל ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומגיע גם בגרסת ספריי וסטיק. מחיר: 13.50 שקלים.


CARELINE


דאודורנט נושם 0% נטול אלומניום, אלכוהול ופרבנים. זוכה פרס מוצר השנה 2016 בקטגוריית דאודורנט לנשים כסדרה חדשנית. בעל פורמולה ייחודית מועשרת בקמומיל, היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית ולא נוסה על בעלי חיים. מחיר: החל מ – 11 שקלים.


AXE


ספריי גוף לגבר בניחוח חדש ומעודן, שפותח על ידי חברת הבישום המובילה Firmenich ויועצת הניחוחות האייקונית אן גוטליב. בעל עיצוב אריזה נקי ומתוחכם, לרעננות מתמדת ולשימוש במהלך כל היום. סדרת מוצרי AXE BLACK זכתה בפרס מוצר השנה 2016 בקטגוריית מוצרי טיפוח לגבר. מחיר: החל מ – 9.90 שקלים.

את כל הדאודורנטים בפוסט ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.


ולסיום, האם ידעתם את העובדות הללו?
  • אכילת מאכלים חריפים ומתובלים מאוד עלולה לגרום לריח זיעה חזק.
  • ע"פ האקדמיה ללשון השם העברי של דאודורנט הוא "אל-ריח".
  • העוסקים בספורט מזיעים יותר ובלוטות הזיעה שלהם נוטות להיות גדולות יותר.
  • האדם הממוצע מזיע בין 0.1 ל-0.5 מ"ל לשעה.
  • כ-1% מהזיעה היומית הינו מבית השחי.


  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: