יום שני, 5 בספטמבר 2016

יום הולדת שנתיים למיכאל שלי - מסיבת נאוטיקה חגיגית

אתם חייבים להודות שזה די הזוי שעברה שנה מאז העלתי את הפוסט הזה אודות מסיבת יום הולדת שנה למיכאל שלי פה בבלוג. ובכן, הילד גדל, הוא מבין יותר כעת, וכשהתחלתי לחשוב על נושא ליום הולדת שנתיים למסיבה שלו, מהר מאוד הגעתי לנושא הנבחר – "נאוטיקה". הילד אוהב בטירוף כל מה שקשור לים, לאוניות, לספינות ולימאות בכלל.


מבחינת הקו העיצובי בחרתי בצבעים המאפיינים את הנ"ל: כחול כהה, תכלת, אדום ולבן כאשר בניגוד לשנה הקודמת שבה בחרתי להכין מתכונים מסובכים שגרמו לי לעמוד שעות במטבח, הפעם בחרתי במתכונים ובכיבוד קל יחסית, כאלה שלא ידרשו מצידי להכנות של שעות.




בדומה לשנה שעברה, הכנתי שרטוט ידני מדויק של השולחן, כולל הצבעים של הכלים והמתוקים ורק לאחר מכן התפניתי לביצוע רשימת הקניות (שהייתה ארוכה כאורך הגלות) מה שאפשר לי להיות מדויקת מאוד ולא לפספס אף פרט הפעם.


את המדבקות שהדבקתי על קופסאות הפופקורן ובקבוקי השתיה מזכוכית (ומהם גם הכנתי את הטופרים) הזמנתי ב - ETSY כחודש וחצי לפני החגיגות. גם את חותכן העוגן שבו השתמשתי כדי ליצור את העוגנים מבצק הסוכר שהונחו על העוגה ועל עוגיות החמאה, הזמנתי כחודש וחצי מראש באיביי. את שרשרת העוגנים הכנתי בעצמי משבלונות שהדפסתי על בריסטולים, אותם גזרתי, צבעתי והדבקתי על חוט רפייה שקניתי ב – 5 שקלים בחנות יצירה. גם את סירות הנייר הלבנות הכנתי וקיפלתי בעצמי מדפי 4A פשוטים שהיו לי בבית. בלוני ההליום נרכשו ביום האירוע מחנות מתנות מתחת לבית, עוגני העץ הלבנים נרכשו בחנות "בייביז בנמל" ביפו ואת כל שאר הדקורציה והאביזרים רכשתי בארץ בחנויות חד פעמי שונות ברמת השרון ובהרצליה.

שולחן המתוקים כלל את הקינוחים הבאים:
  • "סוכריות" מרשמלו על מקל טבולות בשוקולד לבן וסוכריות
  • טפיוקה בחלב קוקוס וברוטב פירות יער
  • עוגיות חמאה בעיטור עוגני בצק סוכר
  • קאפקייקס שוקולד בציפוי קרם חמאה
  • עוגת שוקולד במילוי שוקולד לבן ובציפוי קרם חמאה
  • סוכריות גומי
  • פופקורן
  • מיץ פטל

שקיות המתנה לילדים שבאו לחגוג עם מיכאל כללו בפנים ממתקים שונים בצבעים התואמים לפלטת הצבעים של האירוע.


שולחן הנשנושים המלוחים כלל פלטת ירקות ענקית, מטבלי ארטישוק וזיתים שחורים, לחם קסטן טרי, פשטידת בצל חלבית ופיצות ביתיות.


האאוטפיט שבחרתי למיכאל, לאסף ולי למסיבת יום ההולדת נע על אותו הקונספט של נאוטיקה כאשר מיכאל לבש חולצת משבצות מכופתרת בצבע אדום (נרכשה ב- GAP) וג'ינס עם קרעים של המותג Biggies, אסף לבש חולצה אפורה עם עוגנים בכחול כהה (שנרכשה ב – Tommy Hilfiger במיאמי) ואני לבשתי שמלת פסים בכחול-לבן (של המותג Juicy Couture) וסנדלים לבנים בעיטור מוזהב (שנרכשו גם הם ב – Tommy Hilfiger במיאמי).


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

מזל טוב! מדהים איך שהם גדלים מהר. מאוד מרשים, תמיד היית משקיענית ובעלת סופר אסתטיקה וטעם טוב.רווי ממנו נחת תמיד, אתם יפים ואנשים כאלה טובים. הרבה שנים של שמחה, בריאות ואהבה :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרתי - וואו, תודה רבה רבה! כל כך ריגשת אותי. איזו תגובה מחממת לב. אין כמוך.