יום שני, 28 בנובמבר 2016

קרייזי ליין משיקה: קולקציית סתיו/חורף 2016-17

רשת האופנה קרייזי ליין השיקה את הקולקציה החדשה שלה אשר עוצבה בהשראת סיפור חוצה יבשות ובניחוח חדש ומרענן לעונה עם הפרזנטוריות גלית גוטמן ורונית יודקביץ'. 
הקולקציה מתחלקת ל – 11 מחלקות שונות של סיפורי השראה, כמו למשל:

Color Blocks Pre – קולקציה צעירה, סקסית ורעננה במגוון טקסטילים כמו בדי קרפ, וולאן ובדים נשפכים בצבעוניות בוהקת של כחול רויאל, שחור, ירוק ולבן.

Grunge Music – Lucci – קולקציה בועטת וצעירה של לוצ'י, שעוצבה בהשראת מוזיקת הפאנק והגראנג' של שנות ה – 90. הפריטים בה משלבים טקסטילים כבדים ועדינים יחד כמו שילובי עור ותחרות, סריגים עם רקמות בצבעוניות של שחור, אפור, כחול, ג'ינס וכתום בוהק.

Wintry Tri Color – קולקציה שמספרת על הנעימות והקלאסיות שבעונת הסתיו ומציגה פריטי חובה בארון בצבעוניות חמה של כחול, אדום, חום ולבן. הפריטים מתאימים למראה יומיומי יותר כמו: סריגים, טוניקות, חולצות משובצות קלאסיות במראה גברי, שמלות ג'ינס ועוד.

Leopard Desire – מוטיב הספארי שממשיך איתנו גם העונה עם הדפסי נמר וזברה ובשילובים מעניינים ודפוסים משלימים כמו פרחים אקזוטיים למראה ג'ונגל בגווני ורוד פוקסיה, שחור וחום.

Cobalt Lady  - קולקציה חורפית יותר למראה קלאסי ולבוש עם שילובי טקסטילים מגוונים כמו ג'קט פפיטה, ג'קט דמוי סוויד, גופיות שיפון ועוד.

Baroque – קולקציה בהשראת תקופת הבארוק, נשית ודרמטית המציעה פריטים בצבעוניות הומוגנית של גווני זהב ואבן בשילוב ירוק יער, נייבי ובורדו. 

קולקציות נוספות הם קולקציית הספורט וקולקציית הערב, תיקים ואקססוריז מגוונים כמו תכשיטים, צעיפים, שלים ושכמיות.


המותג שבעבר פנה לקהל נשים בוגר יותר, מתאים את עצמו גם לנשים בגילאי ה – 30 שמתבקשות להתלבש באופן מוקפד למקום העבודה שלהן, למשל. גם טווח המידות ירד וניתן כעת למצוא שם פריטים שמתחילים ממידה 38 (הוריי!) ומגיעים עד למידה – 52 ברוב הדגמים. גם המחירים ידידותיים הרבה יותר מפעם כאשר הם נעים בין 29.90 שקלים ל – 999.90 שקלים.

את הקולקציה החדשה ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר המקוון: www.crazyline.com


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: