יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

ביקור בחנות המותג REPELLE של נעמי מערבי ואילת בן שחר

כשהגעתי לחנות המותג של REPELLE הופתעתי לגלות פנינת חמד שכזאת. הבגדים בגוונים המונוכרומטים היו מונחים חלקם על קולבים וחלקם על מדפים כאשר הזיקה לאקולוגיה ניכרת כבר מהבסיס - חנות הסטודיו. אבל זאת לא רק החנות שמעוצבת מחומרים ממוחזרים, זה הדבר האמיתי - הבגדים שמעצבות השתיים, שמיוצרים כולם מעודפי בדים, שאריות עור, דמיון ויצירתיות. 



השתיים נפגשו לראשונה כשעבדו יחד במחלקת האופנה של מותג ילדים מוכר, ודרכיהן נפרדו עם השנים. את הדרך המשותפת החדשה עשו יחד כאשר נפגשו שוב והחליטו להגשים את החלום ולהקים את המותג REPELLE. הן מעצבות ויוצרות אופנה איטית, כזאת שמעניקה חיים ארוכים יותר לבגד, החומרים מהן הן יוצרות הם חומרים קיימים או ממוחזרים בלבד ופלטת הצבעים קלאסית למדי ונעה בין שחור, לבן, אפור וכחול. הרבה מאוד מהפריטים הם One Piece כאשר הקולקציה כולה מיוצרת בייצור מקומי ובתפירת יד לא מתועשת. 



בקולקציה החדשה של המותג תמצאו פריטים על זמניים שירעננו את את המלתחה של כל אישה, ויהפכו אותה למעודכנת יותר, עם שלל אפשרויות של מיקס אנד מאטצ' ללוק מוצלח ונוח. יש בה 3 קבוצות עיקריות:

1. גוונים של לילה - גוונים של כחול עמוק, בז', שילובים של מט ומבריק ועוד המשולבים בדגמים כמו: סריגים, טוניקה מבד ניילון, ז'קט מט צבוע בכתפיים, חולצת אריג ארוכה ועוד.

2. שירבוטים בשחור לבן - נעמי הפכה את השירבוטים שלה לאמירה אישית שבאה לידי ביטוי בסדרת הדפסים אמנותית ומרגשת בצבעי שחור ולבן. בין הפריטים עליהם תוכלו למצוא את השרבוטים: חולצות עם כיתוב, צעיפים, תיקים ועוד.

3. מריחות צבע - קבוצה במראה נינוח ויומיומי של פריטים במראה לא מתאמץ וטבעי, עם שימוש חופשי בצביעות יד ובמשיכות צבע אמנותיות ובפריטים כמו: חולצות אוברסייז, קרדיגנים צבועים בצביעה ידנית, מכנסיים רחבים, ז'קטים ממוחזרים מעור במראה מחודש וצבוע, גופיות בצביעה מיוחדת ועוד. 

קולקציית האביזרים המשלימה מציעה מגוון של תיקי עור שנצבעו ושודרגו, מגוון רחב וגדול של תכשיטי עור ייחודיים, טבעות, שרשראות וצמידים מעור העשויים בטכניקות שונות, תיקי קלאצ' מצויירים או צבועים, צעיפי משי, צעיפים סרוגים בשילובי בד ועור במגוון צבעים ועוד. 




מחירי הפריטים בקולקציה:
מבחר מכנסיים - 690 שקלים, חולצות - 350-890 שקלים, שמלות - 760-1,890 שקלים, סוודרים - 590-1,890 שקלים, תכשיטים - 100-640 שקלים, תיקים - 490-1,790 שקלים.

לרגל חגיגות השנה לסטודיו הממוקם ברחוב רוחמה 9 במתחם נגה ביפו, מחר ובשישי תוכלו להגיע למקום וליהנות מהנחה מיוחדת לחברים וללקוחות ולהרים כוסית לרגל השקת קולקציית החורף החדשה, פרטים בהזמנה הבאה:



אם תרצו לדעת עוד אודות המכירה ולעקוב אחרי המותג, תוכלו לעשות את זה בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם של המותג.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: