יום שני, 14 בנובמבר 2016

מחממים מנועים: 5 דרכים שיקיות לקשור צעיף

אוסף הצעיפים שלי הולך וגדל משנה לשנה, אני אוהבת צעיפים על כל גווניהם ועל כל מרקמיהם ובכל פעם שהטמפרטורות מתחילות לרדת, אני שולפת את הקופסא הגדולה שלי ממעמקי הארון ובוחרת לי את הצעיף היומי שיקשט לי את האאוטפיט. בפוסט הנוכחי אביא לכם 5 אופציות שיקיות וקלות לקשירת צעיף טרנדי על הצוואר. כל הצעיפים בפוסט הם של המותג האקולוגי REPELLE של המעצבות נעמי מערבי ואילת בן שחר. גם האאוטפיטים המלווים את הצעיפים נדגמו מהחנות של המותג ברחוב רוחמה 9 במתחם נגה ביפו. הטיפול היצירתי והמושקע בחומר של REPELLE בא לידי ביטוי בצביעה ידנית, ציור, שרבוט, הדפסים ונגיעות מבריקות למשל. 

הצעיף הראשון הוא צעיף כחול מודפס ויפיפה שאיתו יצרתי שני מראות קלילים ליומיום:

קשירת "זנב משולש"


הקשירה הראשונה מאוד קלה ליישום ויוצרת מראה מכובד שעוטף את הצוואר ומחמם את החזה. בשלב הראשון מקפלים את הצעיף לשניים ויוצרים משולש הפוך. מביאים את שני הקצוות אל מאחורי הצוואר, מצליבים ומעבירים את הקצוות קדימה. מרימים מעט מעלה את המשולש שנוצר ומתחתיו קושרים קשר קטן שיחזיק את המראה שנוצר.


קשירת "צוואר צב" (בתרגום חופשי)


אין יותר מפנקת ממנה שכן היא מחממת ומגנה על הצוואר והגרון שלנו בימים הקרים של השנה וחוץ מזה שהיא גם סופר אלגנטית. קל מאוד ליצור איתה כאשר בשלב הראשון מקפלים את הצעיף ויוצרים מעין חבל ארוך. אוחזים בו באמצע עם שתי הידיים כאשר שני הקצוות מונחים קדימה על הגוף. מלפפים את הקצוות סיבוב אחד לאחור ומחזירים לסיבוב נוסף מלפנים. קושרים את הקצוות הקצוות שנותרו בקשר פרפר ומסובבים מעט את הצעיף ימינה או שמאלה.


הצעיף השני הוא פיס ייחודי שיצרה נעמי, כאשר היא ציירה עליו במשך מספר שבועות (את תהליך העבודה המלא ניתן לראות בעמוד האינסטגרם של המותג). הציורים מהפנטים ביופיים והצעיף שמגיע בגווני לבן ושחור יעבוד נהדר עם כל אאוטפיט כמעט! יצרתי איתו לוק "קשוח" יותר שמתלווה אליו גם שמלה שחורה מכופתרת ומעיל עור חתיכי.

קשירת "לופ אירופאי"


מדובר בקשירה הכי פופולרית אצלי, אך מסתבר שלא כולם מכירים אותה. השלב הראשון דומה לזה של הקשירה הקודמת כאשר מקפלים את הצעיף ויוצרים מעין חבל ארוך. מקפלים אותו באמצע ומקרבים אל הצוואר מאחור כאשר יד אחת יוצרת בו פתח שדרכו יהיה אפשר להעביר את שני הקצוות של הצד השני. מושכים את הקצוות קדימה וממקמים את הצעיף על הצוואר בצורה שווה וישרה.

הצעיף השלישי אולי נראה פשוט, אבל הגוון הכחול העמוק שלו שבה את ליבי והוא מסוג הצעיפים שישתלבו נהדר עם כל אאוטפיט שתבחרו כמעט!

הקשירה "הנונשלטית"


אולי הכי קלה והכי לא מסובכת שיש, אני גם קוראת לה קשירה הפוכה. גם כאן מקפלים את הצעיף ויוצרים מעין חבל ארוך, אוחזים באמצע שלו עם שתי הידיים במרווח של כ – 10 ס"מ ומקרבים לצוואר. שולחים את שתי הקצוות לאחור, מלפפים ומחזירים קדימה. מוודאים ששתי הקצוות שמקדימה הן באותו הגובה ויוצאים לדרך.

הקשירה "המקושטת"


על אותה קשירה נונשלנטית ניתן להוסיף סיכה לשתי הקצוות ולסגור כך שנוצרת מעין עניבה. כך הרווחנו גם אקססורי מדליק וגם מראה נוסף ומרענן.

יש כמובן עוד הרבה דרכים לקשור צעיפים ולטעמי זאת הדרך הכי קלה ונוחה לשדרג כל אאוטפיט די בקלות. הרעיון של לקחת צעיף אחד ולקשור אותו במגוון צורות על הגוף הוא לא רק קל ליישום אלא גם חסכוני בכסף ויוצר מראה חדש בכל פעם מחדש.

תודה רבה לסטודיו Repelle על הבגדים והצעיפים לאאוטפיט. אתם מוזמנים לעקוב אחריהם בעמוד הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם של המותג.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: