יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

הקשר בין בית האופנה האיטלקי ETRO לעוגיות האמרטי אותן אפיתי השבוע

את העוגות, העוגיות ושלל המאפים שלי קשה לפספס לא פה, לא בעמוד האינסטגרם שלי ולא בעמוד הפייסבוק הפרטי שלי. ההתמכרות הקשה לאפיה הולכת ומתעצמת מיום ליום ויחד איתה גם הקילוגרמים שלי (אבל מי סופר...?). כשהגיע אליי ליקר השקדים האיטלקי DISARONNO בשבוע שעבר, לא היה לי ספק למה הוא הולך לשמש אותי. העניין הוא שלא מדובר בסתם עוד ליקר שקדים של המותג, אלא בבקבוק שיצא במהדורה מוגבלת לרגל חג המולד והסילבסטר, והוא נושא את חתימתו של בית האופנה האיטלקי המפורסם ETRO.


בית האופנה ETRO העניק לבקבוק מראה מקורי וצבעוני בהשראת תרבות הטקסטיל שלהם, שיוצרת שילוב על זמני בין דוגמת הפייזלי ותשוקה.


מיותר לציין שמדובר בפריט אספנים והבקבוק היפיפה יעטר בחן כל מדף אלכוהול בבר הביתי שלכם. 

המותג DISARONNO חבר גם השנה ל - Fashion For Development, ארגון הומניטארי השייך לאו"ם שמקדם את חופש הבחירה לנשים באפריקה, ותתרום חלק מתרומת המכירות בכדי לסייע ביצירת מקומות עבודה ושיפור תנאי המחייה של נשים צעירות באפריקה.

ובכן, חוץ מלהרים לחיים עם שני שוטים של ליקר השקדים הטעים הזה, חיפשתי מתכון מוצלח לעוגיות אמרטי האיטלקיות ומצאתי את שחשקה נפשי בבלוג הנפלא עוגיו.נט
העוגיות שמזכירות בטעמן מרציפן בשל כמות השקדים המשמעותית בהן, לא רק קלות להכנה אלא גם נטולות גלוטן ומוצרי חלב, מה שמהווה להן ייתרון משמעותי אצלי ואצל חלק ממכריי. הטעם ממכר והן ללא ספק בין העוגיות הכי טעימות שתטעמו אי פעם!


גודל הבקבוק - 700 מ"ל, 28% אלכוהול, מחיר מומלץ לצרכן - 120 שקלים, להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: