יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

חצאית חדשה ואהובה

יש לי חולשה לחצאיות נפוחות. הצטלמתי עם לא מעט כאלה במהלך כל שנות הקיום של הבלוג וגם בפוסט הזה אתם הולכים לראות אותי עם אחת כזאת. החצאית החדשה שלי, של מותג האופנה "שאמס" היא זו שכבשה את ליבי הפעם, יחד עם פריטים נוספים אותם נאלצתי להשאיר בחנות לעת עתה.



למי שלא מכירה את המותג "שאמס" אגלה שמדובר במותג שמייבא מאירופה (מילאנו, לונדון ופריז בעיקר) פריטים ליום ולערב, בניחוח אורבני, קז'ואל, עם נגיעות יוקרתיות, קריצות בוהמייניות אופנתיות ומתכתב עם הטרנדים החמים בעולם. כמה ימים לפני החופשה הזוגית של בעלי ושלי במלון כרמים (שם גם צולמו התמונות בפוסט), קפצתי לחנות של המותג ברחוב גרוזנברג 23 בתל אביב כדי להתרשם מהקולקציה מקרוב ויצאתי משם נפעמת. ניכר כי כל פריט בקולקציה נבחר בקפידה, קיים בה מבחר רחב של גזרות המתאימות לקהלי יעד בעלי קימורים שונים, חלקן משוחררות המקנות תחושה אוורירית וקלילה וחלקן מדגישות יותר את הסילואט הנשי.
בין הפריטים הבולטים בקולקציה תמצאו: מעילים בגזרות שונות: פוך, טרנץ', דמוי פרווה, ועוד, שמלות חורפיות בגזרות מחמיאות, סריגים דקים ועבים באורכים קצרים וארוכים, ז'קטים דמויי עור וזמש, פריטים אופנתיים בשילוב פרזנים, חולצות ועליוניות פייאטים, מכנסיים בגזרות מחטבות וגם בגזרות מתרחבות, הדפסים מן החי כמו: מנומר, זברה, מנוחש ומבחר גזרות של "השמלה הקטנה השחורה".
כל פריט בקולקציה נבחר בקפידה ומגיע במגוון רחב של חומרים כמו: משי, שיפון, כותנה ועוד. לצד קולקציית האופנה מוצג ליין אקססוריז המכיל תיקים ותכשיטים חורפיים המשלימים את הלוק.


את החצאית שילבתי עם סוודר סגול שקניתי לפני כמה שנים ב – H&M ולמרות שסגול זה צבע שפחות מדבר אליי, הסוודר הזה איכשהו הצליח להשתלב יפה בארון. את השרשרת הזמינה לי חברה ב – EBAY גם כן לפני הרבה שנים והנעליים ודאי מוכרות לכן מאחד הפוסטים האחרונים שלי. כן, כן, אלה הנעליים שעיצבתי לקולקציה של B.unique.
האאוטפיט הזה הוא גם זה שאני בוחרת ללבוש בליל הסילבסטר. הוא כובש, הוא מהמם והוא הכי אני שיש. 
ותודה לאספי שלי (ילד היום הולדת!) על הצילומים היפים.

טווח המחירים של הפריטים בקולקציה נע בין 180 שקלים ל – 1500 שקלים. ניתן להשיג ברחוב גרוזנברג 23 ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ, לבירורים ניתן להתקשר לטלפון: 03-5163490

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

Ginger Style אמר/ה...

איזה לוק מיוחד!