יום רביעי, 22 ביוני 2016

זמן משפחתי - חלק ראשון

כשגיליתי את התמונות של הצלמת מלי פנסו (מלינקה) בפייסבוק, ידעתי שאני רוצה שהיא תצלם אותנו כמשפחה! בשביל מה לנו צילומים עכשיו באמצע החיים אם אני לא בהריון/צריכה ללדת/חובקת תינוק חדש אתם שואלים? אז הסיבה העיקרית היא שלא משנה מה, תמונות משפחה הן זכרון נהדר של תקופה נהדרת, ומה גם שאף פעם לא עשינו "תמונות מקצועיות" בשום שלב של ההריון ואחריו ותמיד קיננה בי המחשבה שאולי היינו צריכים לעשות כך.
קבעתי עם מלי אצלנו בבית, הסביבה הטבעית של כולנו, המקום שבו אנחנו מרגישים הכי בנוח והתחלנו את סשן הצילומים בחדר השינה של אסף ושלי. כמובן שבתור הסטייליסטית של המשפחה בחרתי לכולנו את הבגדים, ובסיום גם אפרט מה כל אחד מאיתנו לבש.


מלי המקסימה השרתה עלינו נינוחות, הנוכחות שלה בבית שלנו, במרחב הפרטי והאינטימי שלנו הרגישה טבעית והיינו כל כך משוחררים מול המצלמה ככה שהתוצאות היפות מדברות בעד עצמן.
מלי, שלמדה בכלל עיצוב גרפי, מספרת שהיא אהבה לצלם לאורך כל השנים. צילומים מקריים של ילדים של חברה טובה שלה גרמו לה להבין שהייעוד שלה הוא המצלמה. את השינוי הרשמי עשתה אי שם במהלך חופשת הלידה שלה אחרי שביתה הבכורה נולדה. היא עיצבה לעצמה לוגו והקימה את העסק שמתמחה בצילומי הריון, ניו בורן ומשפחה. כבר 4 שנים שהיא עושה את מה שהיא אוהבת באמת ואין ספק שניתן לראות זאת לפני העבודות המדהימות שלה.

אני לובשת: שמלה – טומי הילפיגר, אסף לובש: חולצה – פוראבר21, ג'ינס – אמריקן איגל, מיכאל לובש: חולצה – קרטרס, מכנסיים – קדס קידס. 

כשסיימנו את הסשן הראשון בחדר השינה שלנו, החלפנו בגדים ועברנו לסלון הבית. את תמונות ההמשך מסלון ביתנו אחשוף בפוסט הבא... יש למה לצפות!


אם אתן מגיעות אל מלי, אל תשכחו להגיד שעשיתן זאת דרכי! ההנאה מובטחת והתוצאות מדברות בעד עצמן. אין ספק שזאת חוויה שתזכרו לכל החיים...

  הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

שרונה,איזה תמונות מקסימות!מיכאל כל כך חמוד ואתם משפחה כל כך יפה! מאחלת לכם שהאושר והשמחה יימשכו!