יום שבת, 9 במאי 2015

מוצר השנה 2015

טקס מוצר השנה נערך בשבוע שעבר במתחם קריפטון ברמת השרון. הייתה לי הזכות לקחת בו חלק גם השנה ולהחשף למוצרים הכי חדשים בתחומי היופי והטיפוח, הקולינריה, האמהות והצרכנות.




כמו בכל סיקור שלי אני אתמקד במוצרים הרלוונטים אל התחום השייך לבלוג אף על פי שקיבלתי לנסות גם מוצרים מתחומים אחרים ואני חייבת לציין שהיו שם כמה בולטים מיוחד שאותם אציין בכל זאת בסיום הפוסט.

המוצרים שזכו השנה בקטגוריות היופי והטיפוח הם: הסרום של קליניק Repair Serum, סדרת הטיפוח Anti Gravity של קרליין, סדרת מוצרי העיצוב לשיער של Toni&Guy, קרם CC של רבלון, סדרת קרמה Shower Freshness, סדרת מקדמי ההגנה Wet'n Go של ד"ר פישר, Scholl אקספרס פדי, סדרת קלינרל פרו של טבע ו – AHAVA ומסלסל שיער אוטומטי של Babyliss.

בפוסט הזה אתייחס למוצרים שקיבלתי לנסות באופן אישי בבית:



קרם CC של רבלון


הגרסא המשודרגת של ה – BB קרם המפורסם. מגיע בשפופרת קטנה יחסית שמעולה לנסיעות גם כי לא תופס הרבה מקום בתיק וגם כי לפעמים בנסיעות רוצים להשתמש במוצר אחד שנותן גם לחות, גם הגנה מהשמש, גם החלקת העור (פריימר) וגם מעט כיסוי צבע במוצר אחד. הוא לא סמיך ולא נוזלי מידי והספיגה שלו בעור מהירה יחסית. עם פודרה מעל הוא מתקבע יפה ונותן מראה טבעי מנוטרל אדמומיות ובעל כיסוי טוב ביחס לעובדה שאחרי הכל לא מדובר במייקאפ.  


קונדישנר לשיער מבית TONI&GUY


המוצר שקיבלתי מיועד לשיער כהה או צבוע והוא מגיע בבקבוק של 250 מ"ל. יש לו ריח מאוד נעים (כמו לשאר מוצרי החברה שניסיתי בעבר) והוא מותיר את השיער רך בסיום החפיפה. אני משאירה אותו כ – 3 דקות על השיער ומשתדלת שלא להגיע עם מרכך שיער לאזור הקרקפת. בתום החפיפה מסרקת ומייבשת עם פן לשיער. בסיום אני מחליקה בעזרת מחליק קרמי והתוצאה הסופית טובה מאוד. השיער נראה בריא והוא מדיף ניחוח עדין.


סרום Smart Custom Repair מבית קליניק


נועד לטפל בקמטים וקמטוטים, במיצוק העור, בגוון עור לא אחיד ובכתמי פיגמנטציה ומתאים לכל סוגי העור. התכשיר הלחותי מאוד קליל ונספג בצ'יק על העור ללא תחושה דביקה. ניתן למרוח מעל מיד אחרי את קרם הפנים, המייקאפ או ה – BB/CC שלכם מבלי לחכות שהוא יספג. הוא נותן לעור תחושה חלקה ואכן מצליח לתקן את העמעום והאפרוריות שלו. לא ראיתי שינוי מהותי בהעלמת כתמי הפיגמנטציה, אולם לשם כך אצטרך יותר סבלנות והתמדה בשימוש במוצר באופן יומיומי (ההמלצה היא שימוש של בוקר וערב).


קרם יום מפסל פנים וצוואר Anti Gravity של קרליין


המוצר מיועד לעור בוגר יותר שסימני הגיל כבר ניכרים עליו. הוא לא הקרם שאבחר להשתמש בו כרגע בשימוש יומיומי אבל כן ניסיתי אותו מספר פעמים על העור כדי שאוכל לתת חוות דעתי עליו. יש לו ריח חזק יחסית מה שהפריע לי מעט, אבל הוא מאוד עשיר ונותן מענה טוב למי שזקוקה ל"הרמת" העור באזור קו הלסת והצוואר ובטיפול בקמטי הבעה עמוקים. אני מניחה שבשימוש משולב עם הסרום, קרם העיניים וקרם הלילה מהסדרה, ניתן להגיע לתוצאות טובות ביותר. הקרם מכיל הגנה של 15SPF, דבר שנותן לו יתרון על פני קרמים אחרים נטולי SPF.


דאודורנט ספריי של קרמה


המוצר מגיע בניחוח מאסק שבאופן כללי הוא ריח שאני פחות אוהבת. כאן הופתעתי לגלות שהריח דווקא נעים לי ולמרות שאני לא מחובבות הספריי במה שקשור בדאודורנטים, נהנתי לנסות את המוצר הזה ולגלות שהוא אכן נותן הגנה טובה בימים חמים והוא מונע ריחות זיעה לאורך כל היום. הוא גם מכיל ויטמין E להרגעה ולטיפוח העור ומוצע במחיר אטרקטיבי שווה לכל כיס.   


ספרי שקוף להגנה מהשמש Wet'n Go 50SPF של ד"ר פישר


על סדרת מוצרי Wet'n Go ודאי קראתם אצלי בבלוג בפוסט הזה כך שאין לי הרבה מה לחדש לכם חוץ מלספר שמדובר בסדרה שמאפשרת הגנה על עור רטוב מיד עם היציאה מהמים והיא אידיאלית לאנשים שעוסקים בספורט ימי או אוהבים להכנס לבריכה ולים באופן קבוע. המוצר מגיע בגרסת ספריי והנוזל יוצא באופן אחיד יחסית ודורש מריחה קלה ביותר על העור כדי להספיג אותו בצורה האידיאלית. אני אוהבת את העובדה שהוא היפואלרגני ונטול פראבנים ושהוא מגיע בגרסת 50SPF שמעניקה הגנה גבוהה מהשמש.


 Scholl Express Pedi


את המוצר הזה בחרתי להעניק במתנה לנסיינית שתדווח בהמשך על התנסותה במוצר. מה שכן רציתי להתייחס אליו זה אל העובדה שאכן מדובר במוצר חדשני לגמרי שמביא את מכון הפדיקור עד הבית בהשקעה כספית לא גדולה. דיווחים בהמשך כאמור...

מוצרים בולטים שאהבתי מאוד בקטגוריות אחרות הם: תערובת פירורים שניצל ולתנור של קנור שמוציאה שניצלים קראנצ'ים בטעם היסטרי, ממרח לוטוס קראנץ' טעים בטירוף, משקה שקדים מסדרת אלפרו שמככב אצלי במקרר מהשנייה שיצא לשוק, חיתולי האגיס פרידום דריי שהם החיתולים בהם אני מחתלת בד"כ את התינוק שלי, סוכריות סקיטלס באריזת "עם כיבודים" שאי אפשר להפסיק לנשנש ושקיות מזון XL עם ידיות לקשירה של ניקול שהן סופר נוחות לאריזה של סנדוויצ'ים. 

ומהו מוצר השנה שלכם?
אשמח אם תשתפו אותי בכפתור התגובות.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: