יום ראשון, 31 במאי 2015

Desigual – קולקציית קיץ 2015

אם אתם נוהגים להסתובב בקניון רמת אביב ובקניון איילון (בקומה השניה, החדשה והמצויינת!) ודאי שמתם לב שהמותג Desigual עשה אלינו עליה לארץ. יש לי מספר חברות שנשבעות למותג כבר שנים ובכל פעם שלבשו בגד שמצא חן בעייני ושאלתי אותן מהיכן הוא, התשובה הייתה אחת וברורה: Desigual. מהר מאוד הבנתי שאני לא צריכה לשאול אותן יותר, למותג יש נוכחות ואמירה ברורה, קשה לפספס את הצבעוניות הנועזת והעיצובים המשוגעים (והמשגעים!) שיוצאים תחת ידי המותג.
למי שלא מכיר, מדובר במותג ספרדי שנוסד באיביזה לפני כ – 30 שנים על ידי האחים מאייר. השניים רצו ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית כשהמטרה העיקרית שלו הייתה לתכנן בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים.
אז האחים מאייר הצליחו במשימה ומי שטרם ביקר באחת מהחנויות של המותג בארץ או בחו"ל חייב לעשות זאת בהקדם. אני עד היום לא שוכחת את הפעם הראשונה שנכנסתי לחנות של Desigual. זה היה בליסבון ומרוב שהכל היה יפה מידי, לא באמת ידעתי מה לבחור. כמה ימים אחרי זה הגעתי אל האאוטלט הכי גדול באירופה (מרחק שעה נסיעה מפורטוגל) שם גם הייתה חנות אאוטלט של המותג שנראתה כמו מתוך האגדות. את סטנדרט העיצוב והקונספט העולמי העלו ארצה גם כן. על הקירות בחנויות תוכלו לראות ציורי קיר מרהיבים שצוירו על ידי אומן ארט שהגיע במיוחד מחו"ל, תקרה המכוסה בקבוקי זכוכית שקופים ועוד.

ובכן, כעת נעבור לדבר החשוב באמת – הבגדים! אז זה מה שמצפה לנו בקולקציית הקיץ של המותג:
העיצובים הצבעוניים והקלילים שהם הקונספט המובהק של Desigual  נקראים הקיץ Happy Casual  כאשר הקונספט מחולק לשלושה חלקים –

Galactic
הקו עושה שימוש באלמנטים עגולים ובאלמנטים בהשראת הגלקסיה. בקו ניתן למצוא מגוון פריטים מרעננים עם הדפסים פסיכודליים וגלקטיים קלאסיים, בשילוב מוטיבים פרחוניים וטרופיים על בדים נשפכים בצבעי פסטל. כמו כן, בין הפריטים ניתן למצוא שימוש באבני חן גדולות, הדפסי תחרה, פריטי oversize ועוד.



Desigual
הקו עושה שימוש באלמנטים שהפכו עם השנים למזוהים מאוד עם המותג ולחלק מה-DNA שלו. הפריטים מעוצבים תוך שימוש במוטיבים כמו אותיות בולטות, חינניות, לבבות מצוירים ביד ועוד. זהו למעשה הקו האומנותי ביותר בקולקציה והוא מבוסס על תרבות הפופ. הקו כולל בין היתר אלמנטים כמו אלמנטים אתניים, פריטים בשחור לבן ופריטים עם הדפסי פרחים.



Happy Tour
הקו מאפשר טיול מסביב לעולם מסהרה שבאפריקה, דרך דרום אירופה ועד להוואי.
הקו מחולק לשלושה קונספטים שעושים שימוש בטרנדים מסביב לעולם כמו: הים התיכון, מראה הספארי וחופי הוואי.



מלבד קולקציית הקונספט Happy Casual אפשר למצוא כמובן גם פריטים על זמניים כמו ג'ינסים, בגדי ים וחוף, תיקים, צעיפים ועוד.



הדוגמנית שמלווה את המותג כבר מספר עונות היא וויני הארלו הקנדית, שחולה במחלת עור בשם בהרת. קשה שלא להבין בכתמים הלבנים המכסים את גופה ואני חושבת שהעובדה שהמותג נותן במה לדוגמנית במראה שאנחנו לא מורגלים אליו, הוא ראוי בהחלט ומעורר השראה.

טווח המחירים: 119-1599 שקלים וטווח המידות: XS-XL
להשיג בקניון איילון רמת גן ובקניון רמת אביב. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

3 תגובות:

Ginger Style אמר/ה...

קולקציה שמחה וקיצית!

ציפי לוין אמר/ה...

שמחתי שהמותג הגיע לכאן ונכנסתי אליו רק כדי להינות מהצבעוניות שלו. בחול הייתי נכמסת ללא הפסקה ויש לי חצאית מאד רגועה שלהם. היום הטעם שלי השתנה מאד והצבעוניות שלהם יפה לי רק בעיניים ולא על הגוף.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ג'ינגר סטייל - כיף שאהבת ותודה על התגובה בבלוג!

ציפי - אני מבינה אותך, יש שם פריטים שגם אני נהנית לראות אותם על בעיניים אבל לא רואה את עצמי לובשת ומצד שני מדדתי בחנות כמה וכמה פריטים משגעים, שלא לדבר על האקססוריז שבקלות יכולים לשדרג כל אאוטפיט משעמם ומונוכרומטי.