יום רביעי, 27 במאי 2015

פדיקור וכפכפים חדשים

בתחילת השבוע, כשהחזאים הודיעו שהולך להיות שרב כבד בהמשך השבוע, הבנתי שאין לי ברירה ושאני חייבת ללכת לעשות פדיקור. אחת לשנה, באזור חודש מאי, אני פותחת את עונת הקיץ בפדיקור מושקע ומפנקת את הציפורניים שלי בפרנץ' קלאסי. רק אז אני מרשה לעצמי לחשוף אצבעות ולעבור לכפכפים. אין ספק שהיציאה מנעליים סגורות לפתוחות היא הקלה של ממש וכשזה נעשה אחרי פדיקור מעולה וכפכפים חדשים, זה בכלל כיף.
את הפדיקור עשיתי אצל נועה המתוקה שיושבת בסוקולוב 64 ברמת השרון. הגעתי אליה לראשונה, ממש במקרה והכי בספונטני. עברתי על יד המקום, נכנסתי ושאלתי האם יש תור פנוי להיום. היא אמרה שבמקרה התפנה לה תור בצהריים אז הקפצתי את אמא שלי לבייביסיטר מהיר והפקדתי את כפות רגליי אצל נועה. המחיר היה מצחיק ביחס למחירים בשוק וברחוב סוקולוב בעיר (100 שקלים לפדיקור מלא ופרנץ') והיחס שקיבלתי ממנה היה שווה את הכל.


את הכפכפים החדשים שמחתי לנעול מיד אחרי. הם של המותג הברזילאי Ipanema ואם אני לא טועה מדובר בזוג השלישי או הרביעי שיש לי של המותג. כל המוצרים של החברה עשויים מ – 100% חומרים ניתנים למחזור והיא לוקחת חלק בשיפור איכות הסביבה בברזיל. הקולקציה החדשה של המותג מאוד אופנתית ועוצבה בהשראת אורח החיים של השכונה הקסומה שעל שמה קרוי המותג – Ipanema. העונה הושקו למעלה מ – 100 דגמים (את רובם תשיגו בארץ) ובאופן אישי היה לי קשר לבחור זוג מנצח לעונה הקרובה כי הדגמים פשוט יפים!


אני מתה על פפיונים ולכן היה לי קשה להישאר אדישה לנוכח הזוג שבחרתי, אבל אני די בטוחה שבהמשך העונה ארכוש לעצמי זוג נוסף כי לא רק שהם ממש יפים אלא הם מאוד נוחים ומשמשים אותי הרבה גם בבית וגם מחוצה לו.

הכפכפים שלי עולים רק 89 שקלים וטווח המחירים נע בין 49 ל - 239 שקלים. ניתן להשיג את כפכפי המותג בחנות הראשית ברחוב יהודה מרגוזה 38 ביפו, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר הבית: 



טיפ קטן ממני לשמירה על רגליים חלקות ויפות לאורך כל הקיץ:
הקפידו למרוח קרם רגליים בכל לילה, אם יש לכן בן/בת זוג שיכול לעזור במשימה - מה טוב. אני משתמשת עכשיו בזה של ל'אוקסיטן הקלאסי (חמאת שיאה) וממליצה עליו מאוד.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

חמוד ממש!
אני גם צריכה פדיקור טוב להתחיל את עונת הסנדלים!
נשיקות

Photogenici by Nicole אמר/ה...

מקסים הפדי (: תתחדשי!


Xoxo💜🌹🌸🌻

http://photogenici.blogspot.co.il/2015/05/maxi-dress-and-summer-time.html?m=1

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה מותק!
הייתי שולחת אותך לאיפה שאני עשיתי, אבל אני בטוחה שגם בתל אביב יש יופי של מקומות לעשות בהם. פעם הייתי עושה ב FOXY ביהודה הלוי, אבל הם סגרו לפני כשנה לפי מה שאני יודעת...