יום ראשון, 10 במאי 2015

תחרה ומשי

שני בדים כה רכים וענוגים שתמיד ישדרו מראה אלגנטי ורומנטי ולנצח ישארו באופנה. כשהם מגיעים בגרסא הלבנה שלהם, בכלל אי אפשר לטעות. לרגל חג השבועות שמזוהה עם האלגנטיות, הרומנטיות והטוהר הזה, השיקה רשת SABON חלב גוף - Silky Body Milk במרקם משי המבוסס על שמן שקדים וחלב שיבולת שועל. חלב הגוף מגיע בפורמולה חדשנית עשירה בלחות ובעלת מרקם קרמי חלק במיוחד הנספגת בעור במהירות. הוא מרגיע את העור ומותיר אותו רך ונעים.


שמן השקדים מעניק לחות בריכוז גבוה במיוחד וחלב שיבולת השועל מעשיר את העור בלחות ומסייע בהרגעתו. 
גם ויטמין E תמצאו בחלב הגוף, שממצק את העור ומעניק לו מראה מלא חיות ומהווה נוגד חמצון המגן על העור מפני נזקי הזמן והשמש. 


המוצר אידיאלי לשגרת הטיפוח היומית ומגיע בשפופרת גדולה של 200 מ"ל עם פקק מוזהב וחגיגי. הוא מתאים לנסיעות או לנשיאה במהלך היום ומתאים לשימוש יומיומי עבור כל סוגי העור.
  

חלב הגוף מגיע בשלושה ניחוחות: פטשולי לבנדר וניל, יסמין וגרין רוז. אני קיבלתי לנסות את ניחוח היסמין המענג, שמשאיר על העור ניחוח עדין ומרגיע.
מחירו 98 שקלים וניתן להשיג אותו ברשת חנויות SABON ובאתר החברה.


מוצרים נוספים ב – SABON שיצאו לרגל החג הם:
סבון חלב גוף במהדורה מוגבלת - ללא SLS וללא פראבנים. פורמולה מחודשת של סבון חלב, המתאים לכל סוגי העור, עשיר בתערובת אצות ים המעניקות לעור תחושת משי מלטפת. שומר על לחות לאורך זמן ומותיר את העור נעים למגע. נמכר עכשיו במחיר מיוחד של 25 שקלים לתכולה של 100 מ"ל. מוצר נוסף הוא סבון מוצק על בסיס חלב עיזים המצטרף למשפחת הסבונים האיכותיים של SABON. נוצר בעבודת יד, עשוי חומרים טבעיים, שומר על הלחות הטבעית של העור ומותיר ניחוח משכר ומגע רך לאורך זמן. ההמלצה היא להוסיף מעט מהסבון למי האמבט החמימים כדי ליצור אמבטיה חלבית ומענגת כמו של מלכות אמיתיות. נמכר עכשיו במחיר מבצע של 10 שקלים ל – 100 ג' (במקום 17.20).

אם מתחשק לכם לפנק בחג חברה יקרה במוצרים הנפלאים האלה, אתם יכולים לצרף לה גם את תיק האיפור וכיסוי העיניים מתחרה שכאן בתמונות. אלה ללא ספק יעשו לה חג שבועות מענג ושמח!


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: