יום שבת, 23 במאי 2015

מתאפרת

כבר הרבה זמן שרציתי להעלות פוסט סקירה שכזה שבו אכתוב ואספר לכם אך ורק על מוצרי איפור חדשים, מעניינים וטובים. והנה, הצטברו על שולחנים כמה וכמה מוצרי איפור שכאלה ולרגל השבת התיישבתי בניחותא עם כוס קפה קר ביד בשביל לחשוף בפניכם את כל אלה:



מייקאפ | פודרה | סומק | קונסילר

אלה שאני לא פותחת את היום בלעדיהם ולא יוצאת מהבית מבלי שזה הראשון (לפחות!) לא מונח לי על הפנים.

 מייקאפ Dream Matte Mousse | ברונזר בשילוב סומק Dream Sun של MAYBELLINE NEW YORK
המייקאפ בעל פורמולת מוס מוקצף ייחודית ומגיע בצנצנת זכוכית קטנה של 18 מ"ל. הוא מכיל 15SPF ובעל גימור מאט קליל ואחיד. ההמלצה היא למרוח אותו בעזרת האצבעות וכך בדיוק אני אוהבת למרוח את המייקאפים שלי. מעולה לימי הקיץ החמים כי הוא כמעט ואינו מורגש על העור ולמרות זאת נותן מראה חלק ונקי. הוא מתאים במיוחד לעור רגיל עד שמן ובשילוב עם הברונזר-סומק של המותג, מתקבלת תוצאה טובה אפילו יותר. בעזרת מברשת אני מדגישה את עצמות הלחיים באמצעות הברונזר. אם מתחשק לי גם צידי האף מקבלים נגיעה קטנה וקו השיער. לאחר מכן אני מניחה את הסומק בטפיחות עדינות על תפוחי הלחיים ולסיום אני מערבבת קלות את שני הגוונים ומפדרת את שקע הלחי. 
ניתן להשיג את המוצרים ברשת הסופר פארם ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.



מייקאפ Stay Silky Cream Foundation | פודרה מוצקה Compact Powder של SoftTouch
החברה השיקה לאחרונה את שני המוצרים החדשים האלה ולמרות שאני מעדיפה מייקאפים נוזליים, הופתעתי לגלות שאני נהנית להשתמש במייקאפ הזה אף על פי שהוא מגיע בגרסא מוצקה. הוא מבוסס על שעוות הדבורים אשר מעניקה לו יציבות ועמידות לאורך כל שעות היום והוא מתאים לכל סוגי העור. דרגת הכיסוי שלו גבוהה מאוד ואפשר להסתיר בעזרתו כתמים, כהויות והבדלי גוון בעור. יש לו מרקם קרמי ובעזרת ספוגית הוא נמרח בקלות על העור. הפודרה של המותג משלימה את המייקאפ ומעניקה כיסוי מט מושלם בדיוק כמו שאני אוהבת. היא מקבעת את האיפור ומצויינת לנשיאה בתיק לפידור נוסף גם במהלך היום, בימי הקיץ החמים.
שניהם מגיעים בשלושה גוונים, מחיר המייקאפ  - 79.90 שקלים ומחיר הפודרה - 74.90 שקלים, ניתן להשיג אותם בסופר פארם, ניו פארם וברשתות נבחרות. 



קונסילר Airbrush של Clinique
למרות שהוא הגיע אליי בגוון הלא נכון (Golden Honey - 10) הבנתי מיד שמדובר במוצר בשבילי. אני מכורה לקונסילרים שמגיעים בצורת עט עם מברשת בקצה. לרוב אלה יהיו טושי הארה שמתפקדים אצלי על תקן קונסילרים, אך הפעם מדובר בקונסילר של ממש, שיודע לתת כיסוי טוב ולשפר את כל פגמי העור כמו עיגולים כהים, כתמים כהים ואדמומיות. יש בו נוסחא מיוחדת המכילה בין השאר מפזרי אור כדוריים אופטיים ותערובת של טיטניום דיאוקסיד התורמים לטיפול בכל הנ"ל ולהדגשת קווי המתאר המחמיאים, בגימור טבעי וברמת כיסוי בינונית. הוא נטול שומן, נבחן אופטימולוגית, עמיד במים, נבחן לאלרגיה ו - 100% נטול בושם. 
הוא מושק כעת בשלושה גוונים חדשים: Medium Caramel, Golden Honey ו - Illuminator. מחירו - 160 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן. 



צללית | שפתון

האיפור לא מושלם מבחינתי אם אין בו צבע. זה יכול לבוא בדוגמת צלליות או שפתונים, לפעמים בנפרד ולפעמים ביחד אבל מה שבטוח - זה חייב להיות שם!

צללית עיפרון Sunkissed Pearls Cream של Elizabeth Arden
לא זכור לי שהתנסיתי אי פעם בצללית עיפרון מעולה כל כך. הפיגמנט שלה עשיר ועמיד בטירוף, היא מחליקה בקלילות אדירה על העפעפיים ומעניקה לו גוון בוהק ויפיפה. יש בה מחדד מובנה באריזה והיא פתרון מהיר לכל הממהרות בבוקר שרוצות לקשט את העפעפיים שלהן אבל אין להן יותר מידי זמן להתעסקויות למיניהן. 
היא מוצעת בשלושה גוונים, נמכרת כעת במחיר השקה של 150 שקלים (במקום 200 שקלים) וניתן להשיג אותה בכל רשתות השיווק והפארם במובחרות ברחבי הארץ.



שפתון מטפח Instant Light Lip Balm Perfector של Clarins
הנה עוד סיבה טובה לחייך: השפתונים המטפחים החדשים של קלרינס שמגיעים ב - 6 גוונים עדינים ורעננים במיוחד לכבוד העונה החמה. הנוסחא החדשה בהם מועשרת בויטמין E ובתמציות צמחים שמאירות את השפתיים, מעניקות להן ברק ולחות לאורך כל היום, חושניות ורכות. ניתן להשתמש בו לבד, מעל או מתחת לשפתון הקבוע. הפיגמנט העדין שלו (גוון Red 05 שבתמונה) מעשיר את גוון השפתון הקבוע בו אני משתמשת והוא לא משתלט עליו או יוצר התנגשות צבעים לא רצויה. 
נמכר בלעדית ברשת הסופר פארם במחיר של 150 שקלים.



שפתון מפסל Pure Color Envy Shine של ESTEE LAUDER
הסדרה החדשה היא בעצם תוספת לסדרה המוצלחת Pure color Envy של המותג האהוב. בשנה שעברה הייתי צמודה לשפתון בגוון ניוד של הסדרה הקלאסית ועכשיו יש לי גוון חדש (260 Passionate) וממכר לקיץ הקרוב. התוספת החדשה מעניקה לשפתיים גימור שקוף ובוהק יותר, פיסול השפתיים בשכבה אחידה של צבע בוהק ולחות קלילה עם נגיעות של אור. ה - FUN האמיתי בסיפור הוא העובדה שהשפתון החדש מגיע ב - 16 (!) גוונים משגעים והוא מוצע למכירה במחיר השקה של 139 שקלים (עד לסוף החודש) ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן. 



בהמשך השבוע אני מתכננת פוסט סקירה עשיר נוסף, אך הפעם זה יהיה על כל מוצרי הטיפוח החדשים והאהובים שנתקלתי בהם לאחרונה.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

חג שבועות שמח ומפנק לכולם!
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: