יום שבת, 30 במאי 2015

ארזת לבד?

שניה אחרי ששומעים את המשפט הזה מגיעים להיכל השופינג הישראלי שהכי קרוב ללהרגיש חו"ל. כשאני מגיעה לדיוטי פרי אני מבחינתי כבר בחו"ל, לא פיסית אומנם, אבל לגמרי בסטייט אוף מיינד. בעבר, כל טיסה שלי הייתה מחייבת שופינג רציני במתחם ואת רוב כספי השארתי בחנות הקומסטיקה והבישום, זה עוד לא לפני שיצאתי מהארץ בכלל!
בקרוב אני טסה שוב, אך הפעם הולכת לתכנן את הרכישות שלי בקפידה ובתבונה ועוד בתכנון שלי: לנסות את סורק העור של אליזבת ארדן שהוצב בלעדית בחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.


מדובר בסריקת עור המותאמת אישית ומאפשרת לאבחן את הצרכים האינדיבידואליים של העור ולהעניק את טיפול העור המומלץ ביותר כדי להשיג את התוצאה הרצויה לשיקומו.

ניתן לבחור באחת משלוש הבדיקות הבאות בסורק: 
1. ניתוח מקיף של העור- אבחון עור מקיף בחמישה צעדים שיעריך את מצבו האמיתי של העור, החל מגוון עור לא אחיד ועד לאטימות בעור.
2. ניתוח הזוהר והלחות- סט מותאם של בדיקות המתמקדות ברמות הלחות של העור בשתי דרכים שונות, בתוספת סריקה מיידית של זוהר העור בעזרת המצלמה המיקרוסקופית.
3. ניתוח פיגמנטציה- במקרה של חששות ספציפיים סביב כתמים כהים, נמשים וכתמים בהירים, בדיקות אלה נעזרות במצלמה ובחיישן על מנת לקבוע את חומרת התופעה ולהתאים מוצר אשר יספק ללקוחה שינוי יוצא דופן.

סורק העור של אליזבת ארדן

סורק העור עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת למדידת העור של הלקוחה בקטגוריות מרכזיות. התוצאות מושוות לממוצע בקבוצת הגיל של הלקוחה. ללקוחה ניתן ציון בכל אחת מהקטגוריות המרכזיות.
על בסיס התוצאות המתקבלות מסורק העור בקלות ובמהירות (במשך כ-5 דקות בלבד), מומחי היופי של אליזבת ארדן יוכלו להמליץ על שגרת הטיפוח המומלצת ביותר לנבדקת, כדי להשיג את התוצאה לשיקום העור.



השירות הזה יפעל בחנות ג'יימס ריצ'רדסון במהלך כל חודש יוני והוא חינם, ללא התניה ברכישת מוצרים.

מי שעוקב אחרי כאן בבלוג ודאי זוכר שהמלצתי כאן על צללית עפרון חדשה של המותג שקיבלה אצלי ציון גבוה, ובאופן כללי אני חושבת שלאליזבת ארדן יש מוצרים מעולים אבל את רובם אני עדיין לא מכירה וממש מתחשק לי לנסות. אני מאוד רוצה לרכוש סבון פנים וקרם פנים חדשים, אז נראה לי שזאת תהיה הזדמנות טובה לנסות את אלה של אליזבת ארדן.

לפני כשבועיים נתקלתי בחוברת של הדיוטי פרי ובה מבחר גדול של היצע החנות והמחירים האטרקטיביים המוצעים לטסים. סימנתי לעצמי מספר דברים נוספים שממש מתחשק לי לרכוש כמו למשל: Beauty Flash Balm האגדי של קלרינס (48$), כמה לקים של ESSIE (9.90$ לאחד), פודרת הכדורים המפורסמת של Guerlain (42$) ובושם כלשהו לבעלי (טרם הוחלט איזה). 


את שאר השופינג שלי אעשה במיאמי (לשם אני טסה) ככה שאם יש לכם המלצות שוות למקומות כייפים לבלות בהם, לעשות בהם שופינג ולאכול בהם - זה הזמן! אני יותר מאשמח אם תכתבו לי כאן בתגובות או בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של הבלוג.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

2 תגובות:

Ginger Style אמר/ה...

איזה כיף זה מיאמי! המכשיר נראה טוב, באלי לנסות!
וכן, עם כבר לטוס אז אפשר לקנות ביעד את כל הממתקים השווים :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ג'ינג'ר - נו, אז יש לך המלצות בשבילי??? ויש לי רשימת קניות ארוכההההההההה למיאמי של מלא דברים, לא בטוחה שאצליח לסחוב הכל במזוודה אז בגלל זה רוצה גם לעשות קצת רכישות בדיוטי פרי ולהשאיר שם בשמירה.
:)