יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

דייט עם הגילדה

בתחילת השבוע הוזמנתי למפגש ייחודי בבית הספר לעיצוב נעליים ואביזרי אופנה "הגילדה" - סדנה בת ארבע שעות, במהלכה כל אחד מהמשתתפים יוצר לעצמו חגורה בעיצובו.
בית הספר "הגילדה" שהוקם לפני חמש שנים על ידי נינה רוזין וגל שוקרון הוא המוסד היחיד בארץ שמציע לימודים והכשרה מקצועית בתחום עיצוב הנעליים והאקססוריז. הוא ממוקם על דרך מנחם בגין בתל אביב, ממש ליד רחוב נחמני, ובין הבוגרים המפורסמים ביותר שלו הם: מעצבות הנעליים אביגיל קור, MYKA של מאיה גלזר, מעצבות התיקים והארנקים ורד וזוהר בלאנק שהקימו את המותג Stella&Lori ועוד רבים וטובים.

אז יש סדנה של עיצוב חגורה מעור, וכמו המפגש הזה קיימות גם סדנאות לעיצוב תכשיטים וסדנאות הדפס על בד. כמובן שבית הספר מציע גם קורסים שנתיים ורציניים יותר שבמסגרתם בונים הסטודנטים קולקציה שלמה, אבל לא על זה באתי לדבר הפעם.

את הסדנה אליה הוזמנתי העבירה מעצבת התיקים והחגורות המוכשרת מאיה שלו, שלה בפני עצמה יש קולקציות נפלאות ששווה לשים לב אליהן.
כל משתתף קיבל רצועת עור צמחי (עור שמעובד בתערובת קומפוסט על בסיס צמחי והוא גם נחשב ליקר יותר) באורך 2 מ' וניתנה לו האפשרות לעצב אותה כאוות נפשו.


תחילה, היינו צריכים להכין חורים לאבזם בעזרת מרצע ופטיש, פעולה שדרשה קצת כוח. מזלי ששחר רבן עזר לי לחורר את החגורה, כי לא הייתי מצליחה לעשות זאת בעצמי.


לאחר מכן, סימנתי בעזרת עט כסף היכן ארצה לחורר את החגורה כדי להכניס ניטים לאותם חורים.


חלק מהמשתתפים בחרו להטביע אותיות וצורות על החגורה שלהם, לחורר בצורות שונות ולצבוע בעזרת צבע מיוחד לעור את רצועות העור שקיבלו. אני העדפתי עיצוב טיפה יותר מינימליסטי.
אז התחילה העבודה ה"קשה" – הייתי צריכה להכניס למעלה מ-50 ניטים לאותם חורים שחוררתי, אמנם קצת סיזיפי אבל עבודה שגרמה לי להנאה רבה. בהתחלה היה קצת קשה, חלק מהניטים לא ישבו במקום ונאלצתי לתקן ולהכניס מחדש.


אבל את התוצאה הסופית אהבתי במיוחד. קבלו את החגורה שלי:


ג'ינס: H&M, חולצה: ZARA

כמובן שהסדנה כולה לא דורשת ידע מקדים ואת כל הכלים והחומרים מספקים ב"הגילדה".
אחרי שסיימתי את החגורה, הסתובבתי קצת בבית הספר והתרשמתי מאוד מחדרי הלימוד המושקעים שבהם נרקחים אביזרי אופנה יפיפיים שהייתי שמחה לדעת ליצור בעצמי.



למען האמת, אני שוקלת להירשם לקורס נוסף בן שישה מפגשים הפעם - קורס הכנת כובעים שבמהלכו כל משתתף מעצב ויוצר שני כובעים. עכשיו אני רק צריכה למצוא את הזמן... מישהו יכול לעזור לי לחפש אותו? :)

תודה רבה לבית ספר "הגילדה" על אירוח נפלא וסדנה כיפית!
ולכם קהל קוראי יש לי רק דבר אחד להגיד – תעיזו! אל תפחדו לעשות דברים חדשים!
שבת שלום,
שרונה. 

6 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזו סדנה מגניבה!!!

veredstyle אמר/ה...

הצטערתי מאוד שלא הצלחתי להגיע לסדנה, הייתה לי התחייבות קודמת באותו היום :-( נראה שנהנית מאוד. תתחדשי על החגורה דארלינג!

ביסטייל אמר/ה...

מעניין כי אף פעם לא העלתי בדעתי שיש בית ספר לנעליים.
ההיפך, תמיד אמרו "אם לא תלמד, תהיה סנדלר"

בכל מקרה, יצא לך יפה :-)

לירון שבס אמר/ה...

שלא תגידי שלא הזהרתי אותך: http://dodaliron.blogspot.co.il/2011/11/blog-post_06.html

Mirelle אמר/ה...

יצא לך ממש מגניב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה על כל התגובות, אני כל כך שמחה שאהבתם את היצירה החדשה שלי :)