יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

תמיד אישה

כשאני לבושה אלגנטי משהו בי מיד משתנה. אני מרגישה הרבה יותר אישה והרבה יותר סקסית. בתוספת תיק יוקרתי ונעל עקב מבריקה, יש לי כינוי סודי לאותה אישה גנדרנית שהפכתי להיות. כזאת אני, אוהבת להיות בתחפושת, יום אחד ככה ויום אחרת. אבל הכי הכי כיף לי זה להיות אותה אישה, תמיד אישה, שהכל אצלה מסודר ומתוקתק.
בקטלוג החדש של MANGO מצאתי אישה שפחות או יותר עונה לתיאור הנ"ל. מי שכבר ראה את הקטלוג בודאי יודע על מה אני מדברת ומי שעדיין לא - זה הזמן לעשות זאת. בינתיים אתן לכם הצצה קטנה לקולקציית החורף 2013 של MANGO.
הקולקציה משופעת בטרנדים הכי חמים - החל מבדי ברוקד ועד לגווני בורגונדי, כתפיים מקושטות, הטרנד הצבאי ועוד ועוד. הסטיילינג של כל הפריטים בקטלוג והשילובים המפתיעים הופכים אותם ללוהטים ונחשקים עוד יותר.
המבחר בחנויות מאוד מבלבל ויש תחושה של "אני רוצה את הכל!". שמעתי את זה לא אחת מבנות שהסתובבו בחנות והרגישו שהן ממש חייבות שהכל יהיה שלהן. האמת? גם אני הרגשתי כך.  
למי מבינינו שרוצה להרגיש ייחודית עוד יותר, יש גם ליין יוקרתי של אקססוריז שכולל תיקים, נעליים, משקפיים, חגורות ועוד, מחומרים איכותיים יותר. אגב, בחו"ל הם נמכרים בחנויות נפרדות מחנויות הרשת תחת השם Mango Touch.

ובל נשכח את בחירות הפריטים הנהדרות של קייט מוס בכל קולקציה, אותן בחירות שזוכות למחירים אטרקטיביים ומככבות בחלונות הראווה בכל העולם בו זמנית גם יחד.

קבלו הצצה:









עוד מתוך הקטלוג תוכלו לראות באתר: Mango.com ואת הקולקציה תוכלו למשש כבר עכשיו ברשת החנויות.

והנה שיר של אישה שעושה לי את זה לא פחות מכל הבגדים האלה, פשוט עושה לי להרגיש טוב ואני מבטיחה שהיא תעשה גם לכם!


לילה טוב,
שרונה.

6 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה בוקר טוב! תודה על השיר היפה, והפריטים באמת נחשקים. את הקטלוג כבר ראיתי, ומי יתנני קייט.....אבל בלי סיפור החיים שלה, זה כבר יותר מדי! שבוע מקסים!

TALI אמר/ה...

אני מטורפת על מנגו!!!!אחלה פוסט תודה ששיתפת

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני כל כך אהבות את מנגו!
בעיני הם נורא השתפרו לאחרונה!

S אמר/ה...

מנגו פשוט התקדמו בשנתיים האחרונות... אולי דווקא בגלל השיתופים החדשים שלהם.
לצערי הארנק פחות קורץ לחנות הזאת אבל עדיין כיף לראות את הבגדים היפים שלהם!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - איזה כיף שאת מתייחסת לשיר ששמתי! שבוע נפלא מתוקה.

טלי - לי היו בשנים האחרונות יחסי אהבה-שנאה איתם, אבל בקולקציות האחרונות לחלוטין מדובר באהבה. ו... מתי רואים אותך בזומבה? :)

Lace&... - מסכימה לחלוטין, ראי תגובה אחת מעל!

SG - יש בכל קולקציה לא מעט פריטים במחירים מאוד טובים. הם הוזילו חלק גדול מהפריטים. בעבר זה היה הרבה פחות נגיש לדעתי ועכשיו אפשר למצוא הרבה ג'קטים בפחות מ 200 שקלים! שווה לכל כיס לדעתי.

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

איכשהו תמיד אני ניכנסת למנגו, אוהבת המון דברים, אבל ברגע האמת...לא קונה כלום...קטע