יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

WTF?!?

הנוער של היום זה לא הנוער שהיה כשאני הייתי בגיל המתאים. הנוער של היום רוצה להתלבש, ולעשות זאת הכי בסטייל ולא ביוקר. הוא מעודכן בכל מה שחם, לרוב ילבש רק מותגים והוא בעיקר ירצה שישימו לב אליו.
ב TNT מקשיבים לצעירים ובקולקציית סתיו/חורף 2013, הולכים איתם עד הסוף. למה הכוונה? הקולקציה החדשה היא הרבה פחות טרנדית ממה שמצופה ממנה וזה לחלוטין משהו חיובי. לא לקחו כאן בפעם המיליון טרנד מסוים והעתיקו אותו במליון ורסיות. אני אוהבת את הרעיון הזה וגם את הרעיון של קולקציה שמותאמת לחלוטין ללב ליבם של הלקוחות שמחפשים להתבלט בשטח.
השמלות למשל, קצרצרות ובעלות נוכחות, כנ"ל לגבי החצאיות. מכנסי הסקיני מגיעים בהמון צבעים וגם החולצות לגברים משופעות בהדפסים מדליקים ובצבעים שמחים.
קולקציית הבנות מתחלקת ל 7 קטגוריות ואילו קולקציית הבנים ל 4 קטגוריות בלבד.
כמובן שיש בחנויות גם אקססוריז מדליקים וגרביונים בשלל צבעים שהם המרענן החורפי שלי בכל שנה.
אגב, גם למי מאיתנו שמזמן עבר את גיל הנעורים יש בהחלט מה לחפש שם, אתם רק צריך לתת צ'אנס.
ועכשיו לתמונות מתוך הקטלוג הצעיר והמקסים+ הצעת הגשה שלי שכל מה שנותר לעשות איתה זה רק מיקס & מאטצ'!




הצעת הגשה שלי עם אופציה לשינויים :)

את כל הפריטים אפשר למצוא ברשת TNT בחנויות הפזורות ברחבי הארץ.
סופ"ש נעים,
שרונה.

3 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

החצאית ממש יפה! :)
הקולקציה נראית נורא צבעונית וכייפית!

The Fashion Kitty אמר/ה...

גם אם הדברים שלהם ממש יפים, אחרי שהם החליטו להקטין את המידות הקיימות שלהם, הם מדירים אותי ושכמותי משם.:-/


וזה חבל, כי דווקא היו להם יציאות מוצלחות בימים שבהם ג'ינסיים היו לבנים ולבנות - אותם דגמים.

(היה לי ידיד שהוא ואני גילנו שיש לנו את אותם 3-4 ג'ינסים שנקנו בלי קשר לבן אדם השני... :-))

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

The Fashion Kitty - למען האמת, לא ידעתי שהם הקטינו את המידות וזה מאוד מעניין מה שאת אומרת לי, אני אבדוק את זה. זה נכון שמבחר המידות שם לא מפנק ואולי באמת קצת חבל.