יום שישי, 16 בנובמבר 2012

שבוע האופנה בתל אביב

גם אני השתתפתי בחגיגות בתחילת השבוע, אותן חגיגות שהחלו כבר ביום ראשון בתצוגת האופנה של מוסקינו והסתיימו ביום שלישי בתצוגה חגיגית של המעצב אופיר דהאן. 
מסיבות אישיות שלי, לא הצליח להגיע לרוב התצוגות ואף על פי כן, שתי התצוגות הבודדות בהן נכחתי, היו מרשימות והשאירו בי טעם של עוד.
הראשונה הייתה של המעצב ירון מינקובסקי, שיש לו ברזומה כבר קילומטרים רבים של תצוגות אופנה ומסלולים נחשקים. בלטו ביותר הכובעים הלוהטים שאת כולם הייתי מאמצת בשמחה אל המלתחה האישית שלי.















התצוגה הבאה והאחרונה כאמור, הייתה של מעצב השמלות אופיר דהאן, שנתן שואו קצר אך קולע. החל מהאיפור והתסרוקות המדויקות ועד לפריטי האופנה הקלאסים עם החותמת המוּכּרת של המעצב.






ואחרי כל הבגדים היפים והדוגמניות המהממות, רציתי גם אני להרגיש קצת יותר מיוחדת מבד"כ ביום הזה, וזה האאוטפיט שבחרתי לעצמי:



לבשתי - כובע: רנואר, חולצת משי: MIZO, שרשרת: MIOLA, חצאית: TOPSHOP, גרביונים: קשארל, תיק: אקססוריז. 

נ.ב. תהיו חייבים לסלוח לי הפעם על איכות הצילום, מסתבר שזה לא חכם לקחת לאירועים שכאלה רק אייפון.

עוד פחות מחודשיים מגיע שבוע אופנה נוסף שגם לו אני מחכה ומצפה בקוצר רוח.
נראה אתכם שם?
שבת שלום,
שרונה.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אאוטפיט מיוחד בהחלט, שרשרת מדהימה. ולמרות כל מה שעברנו בשבוע האופנה הזה (ראיתי שקראת אצלי את הפוסט...) בארורררר שנתראה גם בשבוע האופנה הבא, מכורות או לא מכורות????

LookinFab אמר/ה...

לוק מגניב והכובע מחמיא לך מאוד

danra אמר/ה...

החולצה הזו הורסת, גם אני רוצה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הגר - ברור שקוראת את הבלוג שלך, גם אם לא תמיד משאירה חותם :) ומקווה שנתראה בקרוב!

תמר - תודה רבה מותק!

דנרה - האמת היא שקניתי אותה לפני חצי שנה (אם לא יותר) וחנכתי אותה ממש באותו יום, באותה התמונה. כל כך שמחה שקניתי אותה בעיקר בגלל כל התגובות שקיבלתי עליה! אם יוצא לך להיות להיות בנוה צדק תקפצי ל MIZO, באמת שיש שם המון בגדים מיוחדים.

Unknown אמר/ה...

You looked fantastic with that hat, i still can't believe I didn't recognize you at first :)
It was really great to meet you for real after all this time

Bisou,

Morgane

TALI אמר/ה...

היית הורסת עם הלוק המעניין

ביסטייל אמר/ה...

מרשה לעצמי להחמיא לך על הלוק.
אכן מראה ייחודי לתקופת כיפת הברזל :-)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מורגן - זה בסדר, תרגישי בנוח כי את לא היחידה שהיה לה קשה לזהות :)

טלי - תודה רבה מותק!!!

ביסטייל - האמת שאלה היו הימים האחרונים של השקט שלפני המלחמה. "שקט" עלק. אבל תודה בכל מקרה!