יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

מגונדר, מגונדרת, מגונדרות...

נולד לי אחיין חדש, שישי במספר, עם אופציה לעוד כמובן (כן ירבו). אני אוהבת ילדים, עובדת עם ילדים ויותר מכל אני אוהבת האחיינים המשגעים שלי. כל אחד ואחת מהם מיוחד בצורה שלו, עם המתיקות השונה שלו והמראה הספציפי שלו (וכן, האחיינים שלי די שונים זה מזו).
כדודה, אני משתדלת לפנק כמה שיותר. מודה שזה לא תמיד מצליח, אבל באמת שאני משתדלת, במיוחד בימים הראשונים שלהם, אם אפשר עם כמה בגדים יפים להתחלה.
וכך היה לפני שבועיים, כשהאחיין החדש נולד וביום שאחרי כבר התייצבתי בחנות Carters בקניון איילון - יבוא ישיר מאמריקה!
אז האחיין החדש קיבל במתנה מדודה שלו את הסט המקסים הזה שכולל שני בגדי גוף, מכנסיים וכובע מתקתק.

מחיר: 120 שקלים לכל הסט

כמובן שלא קיפחתי גם את האחיין השני שזכה בסט בגדי הגוף המפוספס הזה, שמסתבר שהוא גם הכי פופולרי ברשת בגזרת הבנים.

מחיר: 99 שקלים ל 4 בגדי גוף

אבל מה לעשות שהבנות מנצחות ובגדול, כמעט תמיד בהכל. הבגדים שלהן הרבה יותר צבעוניים ומרשימים והמתיקות שלהם דומיננטית אף יותר.
תראו למשל את הקיר השלם הזה שכולל בתוכו הרבה ורוד ומה לעשות - הכל שם יפה!


גם הסטים החתוליים כבשו את ליבי:



ובכלל, השילוב של ורוד ומנומר עובד נפלא, לא רק עליי אלא גם כשמדובר באוברולים לתינוקות :)


באירוע המקסים של Carters החליטו לפנק גם את הבלוגריות שהגיעו להתרשם מהקולקציה ולשם כך הזמינו בחור מוכשר שמצייר קריקטורות על גבי חולצות בעזרת צבעים בלחץ אויר. בגלל שאף פעם לא ציירו קריקטורה שלי, חשבתי שיהיה נחמד לשבת ולקבל במתנה מזכרת מגניבה שכזאת!




חנויות הרשת נמצאות בקניון איילון ברמת גן ובקניון ויצמן בתל אביב ואפשר למצוא את הקולקציה גם ברשת החנויות H&O.

וכעת תרשו לי לעלות בגיל מספר שנים, לא הרבה. בת מצווה. גיל בעייתי, הא? הבת מצווש כבר מזמן הפכה ללא פחות מאירוע חתונה משודרג שכולל אולם אירועים יוקרתי, פרנץ' בציפורניים וכמובן שמלה מפונפנת. יש לי סלידה מכל הדבר הזה אבל אני גם יכולה באיזשהו מקום להבין את הבנות שרוצות כבר להיות גדולות ולהיראות כאלה.
בסטודיו Chermez ברמת גן הבינו את הפוטנציאל של קהל היעד הזה ופתחו מקום שמרכז בתוכו שמלות ערב לאירוע החשוב, לצד שירותי איפור, סידור שיער וציפורניים תחת קורת גג אחת. והכל לילדות-נערות. מחירי השמלות לא זולים במיוחד (החל מ-400 שקלים ועד ל-1200 שקלים) ושירות האיפור-שיער- ציפורניים מגיע ל-500 שקלים סך הכל. האמת, נראה לי סיפור שלא מהעולם הזה להתחיל לחפש שמלה לילדה שהגוף שלה עדיין לא מפותח מספיק מבחינת חזה ומותן ובו זמנית שהשמלה לא תיראה ילדותית ותינוקית מידי. הפתרון שמציעים בסטודיו Chermez מצא חן בעיני, שכן השמלות קולעות בול.

סטודיו "Chermez" המקסים




שמלות ערב ואביזרים משלימים


רצוי לתאם מראש לפני שמגיעים למקום וצריך לקחת בחשבון שיש מספר מדידות בתהליך תפירת השמלה כך שיש צורך לבקר בסטודיו מספר פעמים עד שהתוצר מוכן.
הסטודיו ממוקם ברחוב שדרות ירושלים 96 ברמת גן ובעמוד הפייסבוק תוכלו להתרשם מתמונות נוספות ולקבל פרטים נוספים: 


תתחדשו ותתפנקו!
שרונה.

8 תגובות:

veredstyle אמר/ה...

יוווו, איזה מגניבה החולצה שלך!!!
תתחדשי :-)

danra אמר/ה...

קריקטורה מדליקה לגמרי!
חוץ מזה יש לי תחושה שאת דודה מגניבה, המון מזל טוב.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד - תודה בובה! אני מקווה שברור לך שאני לא באמת אלך איתה, זאת פשוט מזכרת שווה למדי לדעתי :)

דנרה - תודה בובה, אני באמת משתדלת להיות דודה מגניבה :)

Standing Ovation אמר/ה...

אני כל כך מחכה גם להיות דודה (נשמע מבוגר לא? :-) ) הבגדים של התינוקות כל כך חמודים, במיוחד של הבנות עם החתולים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני דודה כבר מגיל 16 וחצי ויכולה לספר לך שזה הדבר שהכי משמח אותי בחיים, כמעט יותר מכל דבר. מאחלת לך להיות דודה במהרה!

simplicity אמר/ה...

קרטרס הם אלופים :) בדיוק השבוע קניתי בסניף בויצמן מתנה מתוקה.
ובחו"ל הדברים שלהם עוד פי אלף יותר יפים!

לגבי החנות של הבת מצווש - זה די נורא לטעמי! נראה לי שבחתונה שלי עשיתי פחות עניין מכל הדברים האלו..

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. זה באמת כיף להיות דודה, אני כזו כבר די הרבה שנים.....הקריקטורה מתוקה נורא. השבוע אנחנו מתחילים לבדוק מקמות לניצן. את ניצן לא אקח למקומות הללו של הלק והאיפור. דברנו על זה וראינו שאם מתחילים עכשיו ככה, לא ישאר כלום לחתונה!
שבוע מקסים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

סימפליסיטי - נראה לי שהחנות הזאת היא משהו שפשוט זקוקים לו. בנות בגילאים האלה יודעות מה הן רוצות והסטודיו הזה הוא בול מה שהן מחפשות (הבנות!). ברור שהאמהות פחות מתלהבות מהסיפור מצד אחד, מצד שני זה אולי חוסך להן כאבי ראש.

ציפי - אני לא מאמינה שניצן כבר אוטוטו חוגגת בת מצווש! איזה כיף :)