יום שבת, 17 בנובמבר 2012

כל מה שחלמתי עליו

השקות הקולקציות החורפיות ממשיכות לזרום ואני כאן לחלוטין כדי לגרום גם לכם להיות מעודכנים.
לרוב אני נוטה לסקר את הדברים ה"מושקעים" יותר, האלגנטיים, המיוחדים, ונדמה לי שכמעט אף פעם אני לא מתפנה לכתוב על לבוש קז'ואלי ספורטיבי, שאני באופן אישי מחבבת מאוד.
נראה לי שאין אחד בארץ שלא עובר ליד חנות של S.WEAR ולא מתמוגג אל מול הצבעוניות והסדר המופתי. סווטשרטים ומכנסיים מקופלים אחד על השני בסימטריה מדויקת ומוכרים שאפשר רק לקנא בהם על הבגדים הנוחים שיש עליהם. הלוואי וגם אני הייתי יכולה ללבוש טרנינג לעבודה!
אז מה חדש ב S.WEAR?
קולקציית "כחול" שמוצעת לנשים, גברים וילדים, היא קולקציה חדשה עם הדפסים המותאמים לטרנדים המובילים של העונה כמו הדפסי פפיטה ונקודות, ציורים יפניים והדפסי פרחים.
כמו כן, לחלק מהחנויות הגיעו חזיות איכותיות במחירים נגישים וכמובן שאותן גוזיות וטופים שהם פריטי הדגל של S.WEAR - גם הם נמצאים בחנויות הרשת.
למי שמכור למותג (ואני מכירה לא מעט כאלה!) - כדאי שתדעו שיש גם חנות וירטואלית באייפון בלבד, שאפשר לרכוש דרכה את כל הפריטים שיש בחנויות וליהנות מכל ההטבות של מועדון הלקוחות (במידה ואתם חברים בו) כאילו קניתם בחנות עצמה. נחמד, הא?




המחירים נעים בין 38-128 שקלים לגופיות לייקרה, שמלות: 98-118 שקלים, גוזיות: 58-64 שקלים, סווטשרטים וקפוצ'ונים: 138-258.
מחירים לפריטי גברים: חולצות ארוכות: 98-128 שקלים, מכנסים ארוכים: 138-168 שקלים ועוד.

גם החנות המקוונת מאוד ידידותית וכייפית לא פחות מהאפליקציה החדשה. נסו ותיהנו!
שיהיה לנו סופ"ש שקט, רגוע ונעים,
שרונה.

6 תגובות:

The Funny Bunny אמר/ה...

נראה נוח ונעים. אני התרשמתי מאוד מהקוחקציה של hoodies... ממליצה

ציפי לוין אמר/ה...

אני קונה אצלהם תמיד משהו.הבדים מאד טובים שנים שלא מתכלים.שבוע טוב.

Lital Mordechai אמר/ה...

מודה שאני בין המכורות :)

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יש לי חולשה להיינס...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אז כולם כאן אוהבים! אני שמחה שיש איתי הסכמה!

שר הטבעות אמר/ה...

כל כך אוהבת את הפשטות והיופי של הבגדים שלהם! מקסים!