יום שישי, 9 בנובמבר 2012

כמו של הגדולים

מהסוף להתחלה: הפרסומת החדשה של סולוג מתוקה ממש. הילדה היפיפייה שבתה את ליבי והקריין המוכשר של הפרסומת הוא במקרה בעלי - אסף הראל. 


אז סתם התחשק לי להשוויץ ובינתיים גיליתי גם שיש לסולוג קולקציית ילדים חמודה ביותר. עכשיו כשאני דודה בשישית, קשה שלא להתרשם עוד יותר גם מבגדי ילדים.







את האיכות אני קצת פחות מכירה שכן אין לי עדיין ילדים ואני לא זוכרת מתי נפגשתי עם המותג מקרוב, והמחירים? נעים בין 50 ל 250 שקלים וגם כאן אני לא ממש יודעת האם התמחור שווה לכל כיס או שמא מדובר במותג ילדים יוקרתי.
בכל מקרה, התמונות מתוך הקטלוג יפות, הבגדים יפים והפרסומת בטלויזיה הכי הכי יפה :)

שבת שלום,
שרונה.

6 תגובות:

לילך הדר אמר/ה...

לא סבלתי את הפרסומת הזו. אני לא חושבת שלאהוב אופנה=ללעוג למי שלא אופנתי. אני יודעת שזה אמור להיות מצחיק ואולי אני מתחסדת אבל בתור אמא זה צרם לי. מזל טוב על האחיין החדש.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לא בטוחה אם את מתחסדת אבל אני חושבת שהרבה אנשים מסתכלים על התפל ולא על העיקר. בטוטאל, היא פרסומת מתוקה וילדים תמיד תמיד שובים את ליבי. אותו הדבר אגב, אפשר להגיד על הפרסומת של ישרכראט שמלמדת את הילדים לשקר להורים שלהם ועוד לגנוב מהם כסף. מבחינתי זה הרבה יותר גרוע! ואגב, גם פרסומות של התערטלויות נשיות/גברות (ע"ע בשמים למניהם, הלבשה תחתונה) הן הכי נוראיות שיש והן הכי מביכות אותי ופוגעות בי (וגם בעוד הרבה אנשים). אז בגלל זה, אני משתדלת לא לקחת פרסומות כל כך ברצינות ולא לעשות עניין מכל דבר.
תחשבי על זה :)

Mirelle אמר/ה...

אני נאלצת להסכים עם לילך, בעיני זו פרסומת נוראית. אנחנו יודעים שבימינו הילדים מכתיבים להורים מה לקנות להם ללבוש יותר מאשר כשאנחנו היינו ילדים וכמובן, שילדים מושפעים מפרסומת כזאת שנותנת להם לגיטימציה ללעוג למי שלא "באופנה" בעיניהם בין אם הוא צעיר או מבוגר. העניין שהילדה הפיצקית הזו לועגת לאיש מבוגר זה בכלל מזעזע ומעודד חוסר כבוד שיש לילדים של ימינו כלפי מבוגרים.

אחרי כל זה, מזל טוב על היותך דודה בפעם השישית :)

S אמר/ה...

פרסומת חמודה... אהבתי מאוד את הקולקציה של הילדים, חבל שאח שלי צמח בשנה האחרונה הייתי שמחה להלביש אותו ככה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - תודה על הברכות יקירה. אני מסכימה חלקית עם מה שכתבת אבל בתורה מורה אני באמת לא חושבת שילדים יודעים מי לבוש אופנתי ומי לא. הם רק מבחינים בין מורות שלבושות "טוב" (נקי, מסודר ומסוגנן) לבין כאלה שלא. הם מחמיאים לי מאוד כשמגיע לי ולמורות שלא מגיע מחמאות (אולי אפילו נזיפה!) הם לא יעיזו לעולם להגיד שום דבר. לכן, לא נראה לי שהפרסומת הזאת מאיימת בצורה כשלהי, על אף אחד. ילדים מחונכים שההורים שלהם מסבירים להם מה מותר ומה אסור לא יעיזו לפנות ככה למבוגר. זאת פרסומת מאוד צינית ואין צורך לקחת אותה ברצינות.

SG - הילדים כאן לבושים ממש כמו הגדולים :)

Mirelle אמר/ה...

ברור שיש צורך לקחת את הפרסומת הזו ברצינות ואת ההשפעות שלה עוד יותר ברצינות. ברור שפרסומת אחת לא תשפיע ותשנה ילדים מחונכים אבל, היא בהחלט תשפיע על אותם אלה שניתנים להשפעה בקלות רבה יותר או שלא קיבלו את החינוך הדרוש בבית. אולי הילדים בבית הספר שאת מלמדת מאוד מנומסים ומחונכים אבל, זה ממש לא הכלל. יש מתירנות מאוד גדולה מצד ההורים ובאופן כללי, יש תחושה שלילדים של ימינו מותר הכל. אני לא רואה שום דבר חמוד בפרסומת הזו או בילדות בנות 12-14 שהולכות בקניון וקונות עם כרטיס האשראי של אבא ותאמיני לי, שאני רואה לא מעט כאלה.
בקיצור, יש פה סוגייה שדווקא אולי שווה להתעמק בה וכן לקחת ברצינות לשם שינוי.
אין שום דבר פסול בלהיות ביקורתי כלפי החברה שאתה חיי בה, ההפך, דברים טובים יוצאים מזה לרב.