יום שני, 19 בנובמבר 2012

ה MIOLA שלי

באחד הפוסטים האחרונים העליתי תמונה שלי משבוע האופנה, שבה אני עונדת שרשרת מוזהבת עם אובייקט מעניין. קיבלתי עליה המון מחמאות, ובצדק. היא נבחרה בקפידה מתוך שלל מרהיב של מותג התכשיטים MILOA, עליו אחראית המעצבת גלי גרינפלד דרייר.
גלי היא פאשניסטה אמיתית. חוץ מהיותה מעצבת תכשיטים מוכשרת היא בעלת תואר ראשון באומנות, מורה לסטיילינג בבית הספר של ירין שחף, מאפרת ומדריכת סדנאות איפור לגופים שונים.
כשפגשתי אותה לראשונה בסטודיו בביתה, מיד ראיתי את הנפש האמנותית שלה וחוץ מזה שיש לה נוכחות כה מרשימה שממש קשה לפספס.






פירוש השם MIOLA בספרדית הוא "הגל שלי", מה שהתחבר עם השם הפרטי שלה למותג האישי שיצרה.
התכשיטים מצופים זהב 14K אבל אפשר להזמין אישית ציפויים בגוונים אחרים ואפילו מכסף או בציפוי כסף.





טווח המחירים נע בין 160 ש"ח ל-360 ש"ח ואת התכשיטים של גלי תוכלו לרכוש בסטודיו הביתי שלה במרכז תל אביב בתאום מראש בטלפון 052-4610696
ואם בא לכן לראות עוד מהתכשיטים המהממים שהיא יוצרת, אתן מוזמנות להיכנס לעמוד הפייסבוק שלה ממש כאן: MIOLA 
אם אהבתם, פרגנו לה בלייק כי באמת שמגיע לה!


שמרו על עצמכן (וגם על עצמכם)!
שרונה

5 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

התכשיטים מהממים!
ולא יקרים כלל וכלל...

veredstyle אמר/ה...

התכשיטים יפיפיים!
תתחדשי :-)

ציפי לוין אמר/ה...

תכשיטים מאד יפים והמחירים מאד שפויים, חשוב לציין! תתחדשי, הבחיאה שלך מוצלחת. שבוע טוב.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה בנות!!! אני בטוחה שגלי קוראת את זה ומתמוגגת :) אכן מגיעות לה כל המחמאות שכתבתן כאן.

ג'נט בן דוד - J בוטיק אמר/ה...

גלי, המעצבת, בעלת אישיות סוחפת.
התכשיטים מדהימים, בעלי נוכחות.