יום שני, 21 באפריל 2014

נומרו 13: להיות בנוה צדק ולהרגיש כמו במילאנו

אם יש חנות שהשאירה עליי חותם כה עצום במהלך הטיולים שלי בחו"ל, היא החנות 10Corso Como במילאנו. מי שכבר ביקר בעיר יודע שמדובר במקדש האופנה והעיצוב שמושך אליו את כל מי שרק יודע להעריך דברים טובים. 
לפני מספר שבועות נפתחה בנווה צדק המקבילה הישראלית ל - Corso Como לטעמי, החנות נומרו 13 השוכנת בבית עתיק ברחוב שבזי 13 ומשתרעת על שטח של 350 מ"ר. המתחם הענק והיפיפה מכיל חדרים רבים בעלי קשתות, תקרות גבוהות ופאטיו ייחודי.




ומה תוכלו למצוא בו?
ראשית, המספרה של מעצב השיער רואי דניאל שוכנת באחד מהחללים במבנה, ובשאר החללים: בגדים, אקססוריז, נעליים, פרטי עיצוב, ריהוט ולייף סטייל. 
בין המותגים ב-בנומרו 13 - Paul&Joe Sister, ANTIK BATIK, TOUPY, Philippe Model ועוד. 




את המיזם החדשני השיקה אליז ג'וליארד שמספרת: "כמי שהציגה לקהל התל אביבי את אופנת הרחוב הצרפתית, במראה הנונשלאנטי הפריזאי, החלטתי להציג קונספט חדש של חווית קניה כוללת במתחם אחד. חנות חווייתית שלא נראתה כמותה בארץ, המשלבת אופנה, עיצוב וטיפוח". 
בנוסף, יוצגו במקום תערוכות מתחלפות של האוצרת קרן ברגיל, של אומנים מהשורה הראשונה, המציגים בגלריות ובמוזיאונים בארץ ובעולם. 


מחירים:
כללי: החל מ - 35 שקלים ועד 15,000 שקלים.
שמלות: החל מ - 450 שקלים ועד 2500 שקלים.
מוצרי לייף סטייל: החל מ - 35 שקלים ועד 1500 שקלים.
רהיטים: החל מ: 950 שקלים ועד 15,000 שקלים. 


חג שמח ומועדים לשמחה!
שרונה. 

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

זה חלל מקסים עם מבחר פריטים מדהים, אבל יקר בצורה בלתי ניתנת לתיאור. בכלל, נווה צדק קצת הפכה לשכונה לצרפתים עשירים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

את צודקת, המחירים באמת יקרים מאוד אבל זה לא מפליא כי זה בדיוק כמו שכתבת - השכונה הזאת הפכה לשכונה לצרפתים עשירים בלבד. מילים כדורבנות.