יום ראשון, 13 באפריל 2014

בשמים והשראות לחג

ערב החג מגיע מחר ואני מתרגשת מאוד. אני אוהבת חגים ומשפחתיות, אוהבת להתלבש יפה ולהדיף ניחוח בושם רענן וחדש שפתחתי ממש לכבוד החג. אם עדיין לא בחרתם לעצמכם את הבושם שלכם לחג, שניה לפני שהפארמים נסגרים, אני שמחה לחשוף בפניכם את הבשמים האחרונים שיצאו לשוק ואת ההשראות שהם מעניקים לי. 

אי בודד ואקזוטי בניחוח טרופי

חופי הוואי? איי המלדיבים? אותי התמונות האלה שצילמתי השבוע זרקו לאי בודד ואקזוטי שאפשר למצוא בו מכל טוב הארץ, פירות טרופיים, דקלים, פרחים ורודים והרבה שמש. כזה הוא הבושם החדש מבית סיסלי - EAU Tropical. הניחוח הטרופי שלו נעים וקליל, לא מתוק מידי ולא חמוץ מידי, אלא בדיוק במינון הנכון. תווי ברגמוט, זנגביל, סיגלית, ארז ופצ'ולי יוצרים תרכובת מרעננת וקייצית שסחפו אותי למקומות שהייתי מאוד שמחה להיות בהם בחג הזה. הריח הנהדר הזה מגיע בבקבוק קריסטל שקוף, צבוע בגווני סגול עמוקים ועליו מוטבת ציפור דמיונית בצבעים עזים המזמינה לגלות את הניחוח הקסום.
מחיר הבושם: 100 מ"ל - 800 שקלים.



גם לגבר שלי מגיע להתחדש בבושם איכותי בעל ניחוח חגיגי לא פחות משלי, אז לו הענקתי החג את הבושם החדש של מעצב העל קרל לגרפלד.


הבושם החדש לגבר הנושא את שמו של לגרפלד, בעל ניחוח על זמני וארומטי שנרקח על ידי הבשם הידוע ז'אן כריסטוף הרול. הריח שלו הוא שילוב של לבנדר ומנדרינה, מתוגברים בתפוח ועלי סיגלית רעננים המגיעים בתוך בקבוק קלאסי כיאה לסגנונו האישי של לגרפלד. 
גם הנשים זכו לבושם משלהן, כאשר זה מגיע בגרסת ה EDP והוא כל כולו אלגנטיות פרחונית מרעננת. 
מחיר הבושם לגבר: 100 מ"ל - 249 שקלים.
מחיר הבושם לאישה: 85 מ"ל - 299 שקלים. 

על זמניות ומודרניות שיקית

ואיך אתן עם בשמים בניחוח אלגנטי ומפתה? אני נמשכת לאלו שמגיעים במסווה של בקבוק עדין בגוון פודרתי, אבל הניחוח שלהם מתפרץ ועוצר נשימה, כזה הוא הבושם החדש מבית סלבטור פרגמו -  Signorina Elganza 

אלגנטיות עם ניחוח מפתה של אצילות ונשיות


האלגנטיות הייתה מאז ומתמיד האלמנט שמגדיר את היצירה מבית פרגמו. כמחוה לכך, יצר המותג את הבושם החדש החוגג נשיות, אצילות ופיתוי. 
הבושם מורכבים מהתווים: אשכולית, אגס, שקדים ופאצ'ולי, תמהיל שיוצר ניחוח חזק, נשי ומדויק. גם הבקבוק מרהיב ביופיו, ומזכיר לי במעט פרפר בעל כנפיים בהירות. 
מחיר הבושם: 50 מ"ל - 299 שקלים. 



אחרון חביב הוא ניחוח סכריני מעורב בריחות ורדים, בושם שלוקח אותי למקומות שבהם הכל קורה בורוד, מעין עולם מושלם ואידילי שכולנו היינו שמחות לחיות בו. 

עולם מושלם, ורוד ואידילי

הבושם החדש של לנקום - La Vie Est Belle L'Eau de Toilette במהדורה מוגבלת בניחוח נשי וקורן המזמין לאהבה. המהדורה החדשה נרקחה על ידי שני הבשמים המובילים בעולם: אן פליפו ודומיניק רופיון המשתמים ברמיזה זוהרת של שמחת חיים. הניחוח מורכב בעיקר מפרח המגנוליה בשילוב עם תווים של שקדים, וניל, פרלין ושערות סוכר. כדי לחגוג את הצהרת האושר החדשה של לנקום, ג'וליה רוברטס האהובה תכבד פעם נוספת את הקמפיין החדש של הבושם החדש, עם ההילה והחיוך הזוהרים שלה. 
מחיר הבושם: 50 מ"ל - 495 שקלים. 



מקווה שעזרתי לכם לבחור את המתנה המושלמת לחג לאהובים שלכם.
הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג, שם תוכלו למצוא ידיעות ועדכונים על הדברים הכי חמים בתחום האופנה, היופי והטיפוח!


חג שמח ואביבי!
שרונה. 

תמונות קולאז' מספר 3 ו-4 לקוחות מכאן

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא יודעת איך את אבל אני מבשמים אף פעם לא שובעת והפוסט שלך מלא מן המשובחים שדגמתי לאחרונה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - תודה אהובה!