יום שישי, 18 באפריל 2014

סגול

בהמשך לפוסט הוידוי הפרחוני שהעלתי לפני יומיים, לא הצלחתי להתעלם מהכלניות הסגולות שמונחות לי בואזה דומיננטית על השולחן בסלון ובעקבותיהן צילמתי לכם פוסט שכולו סגול.



אז מה יש בו בצבע הזה שכל כך מושך אותי?
חוץ מזה שסגול הוא אחד מצבעי הקשת בענן, הצבע הסגול מקושר עם האצולה ובימי האמפריה הרומית היה שמור למעמדות הגבוהים. סגול הוא גם סמל של נשיות ופמינזם, ואחד הפרחים האהובים עליי, לבנדר, הוא כמובן סגול.

פלטת הצלליות הסגולה - IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALLETE של המותג ג'ייד גם היא על סקאלת הסגולים העמוקים והיא שייכת לקולקציית הצלליות החדשה של המותג. 
בקולקציה החדשה 8 מארזי צלליות בשילוב הרמוני של גוונים ומרקמים המתמזגים עם העור באופן מושלם. הנוסחה נטולת פרבנים ומועשרת ברכיבי טיפוח המסייעים בהגנה על העור העדין של העפעפיים.
מחיר הפלטה: 129 שקלים, ברשתות הפארם, בתי הכולבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ. 




שני מוצרים סגולים נוספים שרכשתי לאחרונה הם הסבונים של ד"ר ברונר אותם רציתי לנסות כבר הרבה מאוד זמן. ד"ר ברונר הוא מותג הסבונים האורגני הגדול בעולם, כאשר בארה"ב זהו מותג הסבונים האורגני הנמכר ביותר. הניחוח הנבחר הוא לבנדר כמובן, אם כי יש עוד ריחות נהדרים כמו: ורד בר, עץ התה, מנטה, אקליפטוס ותה ירוק. כל הסבונים מועשרים בתמצית E ובשמנים אורגניים כמו: שמן קוקוס, שמן זית, שמן חוחובה ועוד.
הכיף במותג הוא שכל המוצרים שלו לא נוסו על בעלי חיים, הם מתפרקים ביולוגית באופן מלא והמיכל שלהם עשוי פלסטיק/נייר ממוחזר. 


מחיר סבון נוזלי: 43 שקלים, לכמות של 472 מ"ל.
מחיר סבון מוצק: 20 שקלים לכמות של 140 ג'.

את המוצרים של ד"ר ברונר ניתן להשיג ברשתות הטבע ברחבי הארץ. 



אם עדיין לא הצטרפתן לעמוד הפייסבוק של הבלוג, זה ממש הזמן לפרגן בלייק ולקבל את כל העדכונים הכי חמים על כל מה שקורה בעולם האופנה והלייף סטייל.


שיהיה לכם סופ"ש מלא בצבעים וניחוחות טובים!
XOXO
שרונה. 

3 תגובות:

TALI אמר/ה...

איך באמת המוצרים של ד"ר ברונר? אני רואה הרבה את המוצרים מול העיניים שלי במכולת האורגנית ותמיד סיקרן אותי איך הם באמת. אני חושבת שצלליות בצבע סגול מושלם על עיניים כחולות אבל גם חום בהיר הולך. חג שמח אהובתי!!!
נשיקות
טלי

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טלי - תראי, הסבונים הם לא סבונים לחותיים ככה שאת עלולה להרגיש שהעור "צמא" לקרם גוף אחרי המקלחת, אבל אני בכל מקרה לא מסיימת מקלחת/אמבטיה בלי להתמרח, אז מביחנתי הוא מעולה כי חוץ מהפלוס שהוא אורגני ויש בו רק חומרים טובים, הריח שלו משגע... ממש כאילו שמת במי האמבטיה תמצית לבנדר.
ואני לאחרונה גיליתי שצללית סגולה ממש ממש מחמיאה, וזה אחרי ששנים נמנעתי מהצבע הזה (כי בבגדים למשל, זה פחות הצבע שלי).

מירי אמר/ה...

לא היה ולא יהיה צבע כמו סגול בעולם הזה!!! הצבע האהוב עליי ביותר!!!