יום שני, 7 באפריל 2014

מארזים לחג

השבוע שבא עלינו לטובה הוא השבוע הזה שבו כולם מתרוצצים בקניונים וברחובות ותרים אחר מתנה למורה, לגננת, לאמא, לאחות, לחמות ולכל דכפין. גם אני נמצאת בסבב הזה, ובכל שנה שוברת את הראש מה אני קונה ולמי.
השנה, החלטתי להקל לא רק עליי אלא גם עליכם, ולתת לכם רעיונות נפלאים למתנות נפלאות!

ללין בסדרת Viva Metal
הרשת הבינלאומית למוצרי טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש השיקה לקראת חג הפסח את הקולקציה החדשה שלה שנקראת: Viva Metal והיא כל כולה בהשראת עולם הדיסקו הנוצץ של שנות ה – 70.
בסדרה החדשה תוכלו למצוא: מוצרי אוירה, תיקי רחצה, כפכפים מעוצבים, לקים ומארזי חג המתאימים כמתנה לעצמך, למארחים שלך ולבני המשפחה.
לקראת חג הפסח ללין יוצאת במבצע משתלם במיוחד:
3 פריטים ב – 99 שקלים (או 2 פריטים ב – 79 שקלים) על מגוון דאודורנטים, קרמי גוף, סבוני ידיים, קרמי ידיים, בודי מיסט, פילינגים לגוף ובשמי שמן לגוף.
כמו כן, תיהנו מהנחה של 30% על קולקציית מוצרי האווירה לבית וביניהם: דיפיוזר 100 מ"ל (84 שקלים), נרות (49 שקלים) ומבער קרמי (91 שקלים).



סבון בסדרת Wild&Free
גם ברשת סבון השיקו קולקציה אביבית וצבעונית לקראת חג הפסח העונה לשם: Wild&Free שעוצבה בהשראת נופיה הפראיים של ברזיל ונרקחה מניחוחות המשלבים פירות טרופיים ואוקיינוסים רחוקים. בקולקציה תוכלו למצוא מגוון רחב של מארזי מתנות מהודרים, שיאפשרו לכם בחירה חופשית לפי תקציב ולפי סגנון, בהם מוצרי טיפוח לגוף ומוצרי אוירה לבית.
מחירי המארזים משתנים בהתאם לתכולה שלהם ונעים בין 55 שקלים למארז בניחוח יסמין המכיל: סבון נוזלי (125 מ"ל) וקרם גוף (30 מ"ל) ועד ל – 289 שקלים למארז בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל המכיל: סבון נוזלי (500 מ"ל), קרם גוף (200 מ"ל), ניחוח לחלל החדר, קרם רגליים (30 מ"ל), קרם ידיים (50 מ"ל) וספוג רחצה. כמובן שיש עוד מארזים נוספים במחירי ביניים.  



בהמשך השבוע תקבלו רעיונות נוספים למתנות נפלאות נוספות, אז אל תלכו לשום מקום!
שרונה.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תודה שרונל'ה. עזרת לי רצה לקנות לגננות מתנה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ענבר - בכיף ובאהבה ממי!