יום ראשון, 6 באפריל 2014

המתחם הכי יפה בארץ נפתח לקהל הרחב!

כבר מספר שנים שאני עוברת ברחוב קפלן בתל אביב ועיניי פוזלות הצידה. מתחם שרונה ההיסטורי שופץ וחודש ועם החנויות שנפתחות בו לאט לאט, עושה רושם שמדובר באחד ממוקדי הבילוי, העסקים, התרבות, הקניות והפנאי המרכזיים של תל אביב ושל אזור המרכז כולו.
כאמור, כולנו חיכינו כמה שנים טובות לסיום השיפוצים במתחם ובשבוע שעבר יצא לי לבקר בו לראשונה.
חנויות האופנה שנפתחו במתחם מחזקות את העובדה שמדובר במתחם יחיד ומיוחד.

החנות החדשה של מעצב האופנה טומי הילפיגר היא חנות העוגן של המותג וגם הכי גדולה בארץ בהשוואה לשאר חנויות המותג שכאן.
שטח פנים החנות משתרע על פני 725 מ"ר המתחלקים בין 3 קומות, כאשר במהלך עיצובה של החנות שומרו אלמנטים אדריכליים רבים של המקום, אשר הושלמו על ידי אלמנטים חדישים הכוללים גופי תאורה ומתקני תצוגה מיוחדים.
"קונספט הקמעונות הייחודי של שרונה ומיקומה ההיסטורי יוצרים אוירה אקלקטית ומרגשת עבור הקולקציות שלנו" אמר המעצב טומי הילפיגר.

וכעת, וידוי קטן: טומי הילפיגר הוא מותג האופנה האהוב עליי. אני אוהבת את הבדים של המעצב, את ההדפסים, את העיצובים הנינוחים והקז'ואלים עם קריצות של אלגנטיות ושיקיות מתוחכמת במידה. יש שיגידו שאין כל ייחוד בעיצוביו של הילפיגר, אבל אני דווקא מוצאת את בגדי המותג מעניינים ומרגשים במיוחד.
הארון שלי מכיל לא מעט מפריטי המותג ואין לי ספק שהיד עוד נטויה במקרה הזה.
את החולצה הראשונה של טומי הילפיגר רכשתי כשהייתי בת 17, היא עלתה אז 400 שקלים שאספתי בכוחות עצמי, שקל בשקל מעבודות שמרטפות מזדמנות. עד היום אני זוכרת את היום שבו ניגשתי לסניף של המותג בקניון רמת אביב ושילמתי ממיטב כספי עבור חולצת כפתורים ורודה במידה XS שהיום כבר לא עולה עליי מן הסתם, אבל שמורה לי היטב בארון.
את אהבתי למותג אגב, אני חולקת יחד עם בעלי היקר שלמד ממני להעריך את המעצב ואת עיצוביו היפים.
הנה כמה תמונות מהחנות החדשה והמהממת שאין לי ספק שאבקר בה עוד הרבה...



חנות נוספת שנפתחה גם היא השבוע במתחם היא חנות הדגל הראשונה בישראל של המותג פרד פרי.
החנות משתרעת על פני 120 מ"ר ועוצבה על ידי אדריכל פרד פרי בלונדון, בהתאמה מלאה לקונספט עיצוב החנויות של המותג בעולם, וכל זה בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים. חנות המותג האנגלי תצטרף ל – 100 חנויות הקונספט של המותג הפועלות ביותר מ – 75 ערים ברחבי העולם.
המותג פרד פרי נוסד בשנת 1952 על ידי כוכב הטניס האנגלי פרד פרי בשיתוף פעולה עם שחקן הכדורגל בדימוס – טיבי ווגנר. המותג מתהדר בסגנון לבוש המשלב בין עולמות הספורט לאופנת רחוב צעירה ובועטת.
בחנות החדשה תמצאו בעיקר בגדי גברים, נעליים ואקססוריז, לצד קולקציית נשים קטנה יותר שכוללת גם היא בגדים, תיקים ונעליים.
המחירים תואמים פחות או יותר את המחירים בחו"ל, ואומר: לא זול בכלל, אבל בכל זאת מדובר באחד מהמותגים הכי מגניבים שתוכלו למצוא!



ורק לספר לכם שבעמוד האינסטגרם שלי יש לי תמונה סופר סופר מיוחדת עם המעצב טומי הילפיגר, ולמרות שחשבתי שיהיה קשה להשיג איתו אחת כזאת, להפתעתי הרבה זה היה די קל ואולי אפילו יותר מידי. 
אני בכל אופן, מאוד התרגשתי לעמוד לצידו ולקבל ממנו חיבוק!
את התמונה תוכלו לראות כאן: 



שיהיה לכולכם שבוע טוב!
נשיקות,
שרונה. 

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

למען האמת, כשראיתי את ריבוי התמונות תהיתי כמה שילמו לו שיש לו כזו סבלנות. החנות יפיפיה, אמריקה זה פה

ציפי לוין אמר/ה...

אין ספק שזה המתחם הכי יפה בארץ, כבר עכשיו. פעם בשבוע אני שם, רואה את ההתקדמות, את החנויות החדשות, שותה קפה בקפיטרי, וחווה את הנולד! היה ארוע פתיחה מקסים, כיף להיפגש ככה! נשיקות וחג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - הוא היה מקסים והייתה לו באמת הרבה סבלנות לכולם, איזה איש מקסים!

ציפי - אני גם מקווה להגיע לשם כמה שיותר, פשוט מתאהבת במקום מביקור לביקור. גם לי היה כיף לראות אותך, כמו תמיד. נשיקות בחזרה וחג טעים, שמחה ומלא באושר ופריחה :)