יום שבת, 26 באפריל 2014

מסיבת האביב של "כלות אורבניות"

למרות שעברו למעלה מ 3 וחצי שנים מאז החתונה שלי, אני מוצאת את עולם החתונות מסקרן יותר ויותר מיום ליום. התעשייה הזאת שכל כך השתנתה והתפתחה מאז אני חייתי את העולם הזה, רק הולכת ונעשית עשירה יותר, מגוונת יותר ומעוצבת יותר. 
את האתר "כלות אורבניות" סביר להניח שאין צורך להציג, טל והדר המהממות שעומדות מאחוריו הפיקו זו הפעם השלישית את האירוע הגדול של האתר. 
הפעם, הלוקיישן הנבחר היה גלרית לורנס שביפו, אולם יפיפה ואותנטי עם גג שופע נוף ואויר טוב. 
כ - 50 ספקים מתחומים שונים בעולם החתונות הציגו את מרכולתם ופינקו במתנות ובשוברי הנחה. בין הספקים שהציגו באירוע: צלמים, מעצבי אירועים, שמלות כלה, להקות חתונה, מעצבות תכשיטים ועוד. 
עוד הוקם במתחם האירוע, אזור DIY תחת חסותה של עינת ספקטור מ"מזמינים" שבו יצרו הכלות לעתיד סידורי פרחים מקסימים אותם יכלו לקשט כאוות נפשם בעזרת שלל סרטים, פרחי בד וחומרים נוספים שעמדו לרשותן. 
טל והדר עמלו רבות על האירוע ונראה שכמו תמיד, הצליחו להרים מסיבה אביבית מושקעת ומופלאה, כל הכבוד!

כמה תמונות אווירה מהמקום...


העיצובים של "מורן כרמלי"



מעצבת התכשיטים Lilla My, עליה כתבתי בבלוג בעבר:




מעצבת התכשיטים ליאת גינזבורג עם השרשראות הצבעוניות והמופלאות שלה:




וגם התכשיטים של שלומית אופיר, אחת המעצבות שאני הכי אוהבת בארץ:




אקססוריז לשיער של PIOO PIOO:




נעלי הכלה של רוני קנטור:




החיות המדליקות שיצר אומן הבלונים עמית בן שבת:




שמלות הכלה הקלאסיות של רן צוריאל:




ומתחם ה - DIY המקסים:




וזאת כבר מנוחת הלוחמת :)




אם פספסתן הפעם את מסיבת האביב של "כלות אורבניות", כדאי שתעקבו אחריהן באתר ובעמוד הפייסבוק, כדי לדעת מתי המסיבה המגניבה הבאה!



אשמח אם תעשו לי לייק בעמוד הפייסבוק של הבלוג:

שבת שלום,
XOXO
שרונה. 

אין תגובות: