יום רביעי, 30 באפריל 2014

מצב רוח טרופי

התעוררתי הבוקר עם מצב רוח טרופי. מזג האויר מושלם והתקופה שלפני יום העצמאות היא התקופה שאני הכי אוהבת. עדיין לא חם מידי, לא קר מידי ורמת הלחות נמוכה.
תוספת של פרינטים ופריטים בגוונים קרים וירקרקים בפרט, עושה לי עוד יותר נעים בגוף, ומשרה עליי אווירה טרופית מרעננת, כזו שמתאימה לי בול.



המרענן הרשמי לפנים הוא הסבון המקציף של חברת GIGI מעבדות קוסמטיקה. בחודשים האחרונים התרגלתי לסבונים במרקם מוס, אלה לא רק מאוד עדינים לעור הפנים אלא גם מאוד נעימים והניקוי שלהם לא פחות יעיל וטוב משל כל סבון אחר. הסבון הזה הוא מסדרת Recovery של החברה, שהיא סדרת מוצרי פרא-רפואיים שמכילים תאי גזע של תפוח, ומכאן גם הצבע הירקרק של הנוזל שבבקבוק.
149 שקלים ל – 120 מ"ל.



עוד מרענן חדש אצלי הוא המכנס הטרופי הנהדר הזה שקניתי ב – Bershka מקולקציית הקיץ החדשה שלהם. כבר לבשתי אותו מספר פעמים והתגובות שקיבלתי עליו שוות את ה – 180 שקלים ששילמתי עליו. בתוספת של חולצה/גופיה בצבע לבן או ורוד, האאוטפיט שמתקבל הוא לא פחות מקיצי ומושלם.



בבגדי ים עדיין לא עסקתי מספיק בבלוג העונה (חכו, תכף זה מגיע...) אבל בינתיים שלפתי את בגד הים הפרחוני הזה שקיים אצלי בארון כבר 4 שנים, והוא של המותג קוברה. לא רק שהוא רלוונטי ועדכני מתמיד, הוא גם מונח מהמם על הגוף והדיטיילס שתפורים עליו (פאייטים וחרוזים) הופכים אותו מסתם עוד בגד ים פרחוני, לאחד כזה מושקע ואיכותי.



אחרונה חביבה היא סיכת הפפיון שקניתי באתר 1item ממנו הזמנתי מספר פריטים נוספים, וחוץ מזה שהיא צהובה ומנוקדת בנקודות ירוקות, אני אוהבת פפיונים, אפילו שעברתי את גיל 20.  



וכדי להכנס לאווירה עד הסוף, אני אלך להכין לי עכשיו איזה סמוטי מנגו-קוקוס, את הטעם אתם יכולים רק לדמיין...

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג:


שיהיה לכם המשך יום טרופי, קריר ומרענן...
שרונה.

אין תגובות: