יום שני, 28 באפריל 2014

מלקלקת

הציפורניים שלי אוהבות צבע בעונה הזאת. בחורף, תמצאו אותן עם צבעים כהים וקודרים ובקיץ הן יהיו צבעוניות הרבה יותר. לרגל העונה החמה, השיקו מספר קולקציות לקים חדשות ומרעננות, עם הגוונים הכי יפים לעונה הקרובה.

ענקית הלקים OPI יצאה עם קולקציה משותפת שלה ושל "החבובות", לרגל יציאתו של הסרט (המקסים!) לאקרנים.
קולקציית הלקים מונה 8 צבעים מיוחדים כשכל אחד מהם בעל מרקם שונה וצבע רחוק מקודמו. את הלק שתראו מיד עליי, יצרו בהשראת קרמיט הצפרדע עם צללים מתחלפים בגוונים מתחלפים של זהב וסגול.
עוד צבעים בקולקציה: קוורץ לבן עם ניצוץ צבעוני (Muppets World Tour), כחול רויאל כהה (Miss Piggy's Big Number), ועוד.
הלקים של OPI נמכרים ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.



מותג האיפור מייבלין ניו יורק, השיק גווני לקים חדשים לסדרת COLORAMA.
בקולקציה החדשה 6 גוונים של ירוקים, ורודים, כתום, קורל וניוד שמכניסים אותנו מיד לאווירה קייצית ואופנתית. נדרשות 2 מריחות כדי לקבל גוון אחיד ועמוק, והצבעים שאני ניסיתי (גוונים מספר 317  ו – 267)  מתקבלים מאוד יפה על היד.
לרגל ההשקה, הלקים ימכרו במחיר של 11 שקלים בחודשים אפריל – יוני ולאחר מכן יעלו 22 שקלים. להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

 


אחרונים חביבים הם רשת ללין, שלפני קצת יותר משנתיים השיקו את קולקציית הלקים החדשה שלהם. לאחרונה הושקו מספר גוונים נוספים של לקים, כאשר זה שאני מרחתי (התמונה בהמשך) הוא אחד מהגוונים הכי יפים של לקים שנתקלתי בהם. זהב מבריק שמספיקה ממנו שכבה אחת (אבל אני תמיד מורחת שתי שכבות) כדי לקבל מראה זוהר וחגיגי. הכיף הכי גדול היה שנעצרתי מספר פעמים על ידי אנשים ברחוב, שהתעניינו באיזה לק יש לי על הציפורניים.
להשיג ברשת "ללין" ברחבי הארץ.   



אז איזה לק הכי אהבתן? 
נתקלתן בצבע חדש ומדליק? אשמח אם תשתפו אותי בכפתור התגובות או בעמוד הפייסבוק של הבלוג:



המשך ערב נעים,
שרונה.

אין תגובות: