יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

מייד אין GERMANY

ראשית כל, וידוי קטן. אני אוהבת את כל מה שקשור במדינה הזאת. קצת קשה לי להודות בזה, במיוחד לאור ההיסטוריה הידועה לשמצה של העם שלנו עם גרמניה אבל אם אתעלם מזה לרגע (לא שאפשר, אבל נניח...) - אני באמת אוהבת את כל מה שיוצא משם.
בין אם אלו המכוניות השוות (מרצדס, פולקסווגן ועוד), השפה המתגלגלת, הערים היפות המלאות בסטייל ואפילו הרדיו שם טוב. בפעם האחרונה שביקרתי בגרמניה (עברו כמה שנים טובות) מצאתי את עצמי מאזינה נון-סטופ לתחנת רדיו מקומית עם מוסיקה משובחת והרבה דיבורים בגרמנית יפה. כשחזרתי לארץ, התחנה הזאת ליוותה אותי גם כאן לא מעט (אינטרנטית, כמובן).
עכשיו מסתבר שיש עוד משהו טוב שיוצא מגרמניה – מותג איפור מקצועי, מלו ווילז שמו, או בגרמנית: Malu Wilz.
נחשפתי אליו לראשונה לפני שבוע, בפרזנטציה שערכה החברה בארץ. לאירוע החגיגי הוזמן גם המאפר הראשי של החברה, ג'ובאני פסיאלו, שאמנם יש לו שם ולוק של איטלקי ובו זמנית האנגלית שלו מעולה והגרמנית שלו שוטפת, אז אני לא באמת יודעת מה הוא. בכל מקרה, מדובר בצ'ארמר שהדגים איפור מקסים על דוגמנית יפיפייה לא פחות.


בין לבין הוא סיפר על מוצרי הדגל של החברה וביניהם: קרם קומופלאג' שמכסה צלקות ופגמים בעור, נימים, פיגמנטציה ואפילו קעקועים! עוד מוצר מגניב הוא המקבע לשפתיים, שמגיע בבקבוקון דמוי לק עם מכחול, מניחים אותו על השפתון (לא עובד מעל גלוס, ניסיתי!) והוא מבטיח עמידות ארוכה לשפתון. מוצר כוכב אחרון ושימושי למדי הוא הבסיס לצללית עיניים, שמגיע במרקם קרמי. השימוש בו מונע קמטוטים בעפעפיים ויכול לשמש גם כצללית בפני עצמה. זה מגיע ב-4 גוונים ומר פסיאלו השתמש בהדגמה בצבע בז' מבריק.





מוצרי הדגל של MALU WILZ


התמחור של המוצרים בארץ זהה כמעט לזה של אותם המוצרים בחו"ל, שמבחינתי זאת כבר סיבה טובה לרכוש אותם. הרי כמעט כולנו יודעות כמה הפרשי המחירים של מוצרי איפור וקוסמטיקה גדולים בין הארץ לחו"ל וכמה שזה מרתיח כל פעם מחדש לגלות את זה. אז מה המחירים? קרם הקומופלאג' לדוגמא, שבמילים פשוטות יותר הוא מייקאפ - עולה רק 125 שקלים. צללית הבסיס שכתבתי עליה למעלה עולה 99 שקלים ומחיר צללית בודדת במרקם פודרה עולה 58 שקלים. כמובן שיש עוד המון מוצרים אותם אפשר לראות באתר הישראלי של החברה, Malu Wilz Israel, בו ניתן למצוא גם את נקודות המכירה בארץ. המוצרים נמכרים בשני מקומות עיקריים שהם חנות הדגל של החברה בשדרות מוריה 118 בחיפה ובבית ג'רנטיק, ויצמן 32 בתל אביב. כמו כן, המוצרים נמצאים גם אצל מאפרות וקוסמטיקאיות ואפשר לברר את כל הפרטים לגבי מיקומן באתר החברה בלינק שצירפתי מעל.

ולסיום,
סרטון וידאו של הדגמת איפור מינרלי (בגרמנית) על ידי ג'ובאני מאפר הבית. יפה יפה יפה.


אגב, אני זוממת לרכוש את הקרם קומופלאג' שהוא המוצר שהרשים אותי יותר מהכל.
מכירות את החברה? ניסיתן מוצרים שלה?
ספרו לי כאן בכפתור התגובות למטה.

נשיקות
שרונה.

7 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לא מכירה את החברה :(
אבל נראה לי ששווה להכיר!

Unknown אמר/ה...

עשית לי חשק להכיר את החברה ממש, אחלה פוסט:)
http://bfshion.blogspot.co.il/2012/11/must-items-for-winter.html#comment-form

S אמר/ה...

מסכימה איתך בעניין המכוניות, וכשטיילתי בברלין התוודעתי גם לסטייל שנודף מכל הגרמנים!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה נראה לי שאני מסכימה איתך, ואולי פה הבעיה.כל מה שהם עושים הוא יעיל ומעולה....ובגלל זה כשהייתי בברלין התאהבתי בה והרגשתי כמה זה בעייתי, אבל נעזוב זאת כרגע. אכן נשמעים מוצרים מעולים והתמחור באמת מרשים, הוגן וטוב. יש סיכוי טוב להיכרות!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

SG - סטייל זה גם צד חזק שלהם, אין ספק. בכלל, אירופאים פשוט יודעים איך לעשות את זה :)

ציפי - ברלין משגעת, אין ספק. הסבא של בעלי גר שם כבר שנים ארוכות מאוד. לצערי לא מבקרים אותו מספיק.

תודה לכל שאר המגיבים :)

BeautyBitch אמר/ה...

אני חולקת את אהבתך לארץ, למען האמת עוד חודש אני עוברת לברליו, ושם אוכל להכיר את החברה יותר לעומק :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ביוטי ביץ' - עוברת לברלין?! אמאל'ה, איזה כיף. שמרי על עצמך ותעשי חיים!