יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

קולקצית סתיו/חורף 2013/14 של קסטרו

הכל כבר היה מוכן, האאוטפיט המנצנץ, נעלי העקב והאודם האדום. אפילו ההזמנה כבר הוכנסה לתיק אולם בדקה התשעים הבנתי שלא אצליח להגיע לתצוגת האופנה הכי חמה בעיר – הלא היא תצוגת האופנה של קסטרו.
אז צפיתי בה מרחוק, וההופעה החיה של מטרופולין שהצעידה את הדוגמניות על המסלול הייתה אחד הדברים הכי מרעננים שיכולתי לחשוב עליהם, אבל חוץ מהמוסיקה כמובן שהיו שם גם בגדים, והרבה.
הבגדים של קסטרו הם תמיד מעניינים, תמיד עם הרבה חשיבה גם מבחינת הסטייל וגם מבחינת הגזרות והבדים.
הג'ינסים שלהם יחמיאו גם לבעלות אגן גדול יחסית (מבנה גוף אגסי בעגה המקצועית) ובגדי הקז'ואל שלהם יראו טיפ טופ עם הסטיילינג הנכון.


מספר ימים לפני התצוגה זכיתי להצצה בלעדית של כל הקולקציה החדשה בשואו-רום של המותג בבת ים. שם עסקו בהכנות אחרונות לפני התצוגה והקולקציה על המדפים הדיפה ריח טרי למדי.
הקולקציה שישבה על הבובות בשואו-רום נראתה פי כמה יותר טוב על הדוגמניות בתצוגת האופנה ואילו בתצוגת האופנה זכיתי גם להפתעות רבות שכן דגמים רבים שצעדו על המסלול לא נראו בשואו רום, כך שההפתעות שחיכו לי על המסך היו רבות.
גם בקסטרו הלכו חזק על טרנד הגראנג' של שנות ה - 90' (כמו בעוד חברות אופנה רבות וטובות שכבר סיקרת אותן לאחרונה) וכנראה שנאלץ לזרום עם הזרם העונה.
טרנדים נוספים: בקו ה BLACK של המותג נצפו השראות משנות ה - 40' וה – 50' עם טקסטורות של חיות הספארי כגון: הדפסי נמר וג'ירף, שילוב השחור והלבן, פאנק קוטור ועוד.

להפתעתי הרבה גיליתי שקסטרו התחילו למכור ג'ינס להריוניות, וכמובן שהוא מגיע בגרסא הצעירה והמעודכנת של סקיני מחוטב בגזרת 5 כיסים. אם אתן גם ככה אוהבות את הג'ינסים של קסטרו והגעתן לשלב שבו אתן צריכות להפרד מהם כי הבטן תפחה, זהו בדיוק הג'ינס עבורכן.

גם הגברים תמיד מוצאים את מבוקשם בקסטרו והעונה זה מרגיש לי נכון יותר מתמיד. יעיד על כך בעלי שתמיד יוצא מהופנט מהחנות, וגם התמונות האלה ידברו בעד עצמן:


כמו תמיד תוכלו למצוא גם מחלקת אביזרים רחבה, עם תיקים, נעליים, חגורות ועוד. 

טווח מחירים הנשים
ז'קטים - 199-399 ש"ח
מעילים - 169-599 ש"ח
מעילי עור - 399-799 ש"ח
 מכנסיים - 99-259 ש"ח
סריגים - 99-259 ש"ח

טווח מחירים גברים
מעילים - 199-1299 ש"ח
מכנסיים - 169-299 ש"ח
סריגים - 129-299 ש"ח
ג'ינסים - 169-399 ש"ח

נשיקות,
שרונה.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני מאוד אוהבת אופנת קסטרו וחיכיתי לפוסט על הקולקציה החדשה! למרות שאני לא במידות של קסטרו, אבל מתחדשת אצלם הרבה בנעליים, תיקים ותכשיטים:-) יש להם סטייל מושלם בעיניי!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - את בטוחה שגם בטופים את לא יכולה להכנס למידות שלהם? אני מכירה הרבה נשים מלאות שמסתדרות יפה עם החלקים העליונים. בכל מקרה, אני שמחה שאת נהנת מהאקססוריז שלהם, כי הם באמת יפים ולא יקרים יחסית.
לגבי הסטייל - מסכימה!

veredstyle אמר/ה...

חבל שלא הצלחת להגיע, הייתי שמחה לראותך שוב :-)
כשראיתי את העדכון על הפוסט כבר חששתי שפספסתי אותך שם אבל אחרי שהתחלתי לקרוא הבנתי.
מסכימה עם כל מילה בנוגע לקולקציה!
נשיקות מותק <3

Asia Chic אמר/ה...

שרונה היה ממש כייף להכיר אותך
חבל שלא יכלת להגיע לתצוגה
אבל לפי הפוסט שלך ולפי איך שרשמת הכל
זה נראה שממש היית שם!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד - בטוח נתראה בקרוב בשנית! מתה עלייך.

אסיה - כנ"ל, תודה על התגובה מותק. מקווה שנתראה באירועים הבאים!