יום שישי, 30 באוגוסט 2013

קצת צבע

את אוקסנה הבלוגרית אני מכירה כבר המון זמן. יש לה בלוג יפיפה עם קונספט דומה לשלי – אופנה ולייף סטייל או במילים אחרות: "כל מה שנשים אוהבות". אבל, רק לא מזמן גיליתי גם שאותה אוקסנה היא מעצבת תכשיטים סופר מוכשרת שיש לה אפילו ליין תכשיטים תחת השם: Ksyusha.
תכשיטים כמו שלה עוד לא ראיתי עדיין בשום מקום, החומרים מהם היא יוצרת הם מאוד אחרים וכל כך לא בנאליים.
גם המחירים שלה מאוד שפויים ונמוכים יחסית לזמן העבודה וההשקעה בחומרים המיוחדים.
כל תכשיט הוא יצירת אומנות בפני עצמה, עולם מלא בצבע, דמיון והשראה.


יש עוד עשרות דוגמאות של שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות ואת כולם אתם יכולים לראות במספר מקומות.
הראשון הוא עמוד הפייסבוק של המותג, השני הוא עמוד הבלוג של אוקסנה והשלישי הוא גם אתר שתוכלו להזמין ממנו און ליין את התכשיטים המופלאים.

וזאת השרשרת שקיבלתי מאוקסנה במתנה. תודו שהיא מיוחדת ושכמותה לא ראיתם בשום מקום אחר!



(מתוך עמוד האיסנטגרם שלי, חפשו אותי: @sharonagabriel)  

אז הנה, נתתי לכם רעיון למתנה לחג אם עדיין לא קניתם את כל מה שחיפשתם, ואני כבר יודעת מה אני עונדת לשולחן החג עוד הרבה לפני שאני יודעת מה אני לובשת :)
שבת שלום וסופ"ש מהמם,
שרונה.

אין תגובות: