יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

תצוגת האופנה של רנואר - מהפרונט ומאחורי הקלעים

במסגרת גל תצוגות האופנה שמתרחש בימים האחרונים הספקתי לפקוד גם את תצוגת האופנה של רנואר שהתקיימה בגני התערוכה לפני יומיים.
שניה לפני שהדוגמנים והדוגמניות היפים עלו למסלול, נתתי קפיצה אל מאחורי הקלעים וצילמתי עבורכם תמונות בלעדיות של הדוגמנים והדוגמניות הנרגשים.


להיות בתצוגת אופנה בארץ זה הכי קרוב שאפשר להרגיש לחו"ל. האנשים לבושים יפה וחגיגי, הכל מאוד רשמי ומקומות הישיבה מסומנים ומסודרים מראש, המוסיקה מגניבה, התאורה לא משאירה מקום לדמיון והבגדים... אוי הבגדים...
ואז אני צריכה לתת לעצמי סטירה מצלצלת ולהכניס לעצמי לראש שזה הכל מדומין, אנשים לא באמת נראים ככה ביום יום, ואף אחת מאיתנו לא באמת צועדת בחיים על מסלול דוגמניות עם מוסיקה כל כך יפה ותאורה כל כך מחמיאה, וזה הכל רק בכאילו. אבל גם הכאילו הזה, עושה לי נעים בגב ולכן תמצאו אותי בשבוע הבא גם בתצוגת האופנה של קסטרו. אבל לא לשם כך התכנסנו, אז נחזור לתצוגה של רנואר.

זה לא סוד שאחד הטרנדים הכי חזקים לעונה הקרובה נע סביב אופנת הגראנג' והפאנק של שנות ה 90 בסיאטל, ארה"ב. חולצות פלנל משובצות, ג'קטים ומכנסיים דמויי עור, ג'ינסים בשטיפת Used, גזרות אוברסייז, בדי קטיפה ועוד. כל אלה צעדו על מסלול התצוגה של רנואר ובימים הקרובים כבר תוכלו למצוא אותם גם ברשת החנויות הפזורות לכל אורכה ורוחבה של הארץ.
טרנדים חזקים נוספים הם טרנד השחור לבן, המראה האוריינטלי והשפעות רטרו של שנות ה 70.


צילומי מסלול: לם וליץ סטודיו

ולפני שאתם יוצאים מהבלוג, אל תשכחו לעשות על הדרך לייק בעמוד הפייסבוק של הבלוג ולהצטרף כקוראים עוקבים בעמוד האינסטגרם שלי. 

המשך יום מהמם לכולם!
שרונה

אין תגובות: