יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

סיבוב אופנה ב Rodeo Drive, בברלי הילס - לוס אנג'לס

לפני שבועיים בדיוק הייתי כאן:



או ליתר דיוק, כאן:



רחוב רודיאו דרייב בשכונת ברלי הילס, לוס אנג'לס קליפורניה. המקום שהתפרסם בזכות חנויות האופנה היוקרתיות שבו, המדרחוב היפה והבתים המטופחים. קשה לשכוח גם את הסצינה הכייפית של ג'וליה רוברטס ב"אישה יפה" שבה היא נכנסת לכל החנויות, ורוכשת מכל הבא ליד. מכוניות היוקרה שחונות לצידי הכביש מסגירות את סוג האנשים שמגיעים לסיבוב קניות, אבל לא רק. 
בואו איתי למסע Window Shopping קצר, בחנויות היוקרה של רודיאו דרייב.


חלון הראווה של DIOR

קולקציית הטוויד של CHANEL

ואפילו זכינו לראות צילומים לסרט פרסומת מקומי עם דוגמנית בלונדינית נוצצת בדיוק כמו זו שרואים בסרטים:


שופינג לא עשיתי שם ולא כי לא רציתי, הבעיה הייתה שפשוט הלכתי לאיבוד בין שלל המותגים ולא באמת ידעתי מה בא לי לקנות. מכירים את זה? 
אז ברודיאו דרייב לא קניתי אבל במקומות אחרים עשיתי דווקא יופי של שופינג שאולי תזכו לקבל הצצה אליו מקרוב. עד אז, חלק מהרכישות כבר מופיעות באינסטגרם שלי, אז תציצו!



שיהיה לכולם המשך יום מהמם,
שרונה.

4 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

מההשתקפות שלך בחלונות הראווה רואים שפיזזת ברודאו דרייב על עקבים! סטייליש אול דה וויי! :)

sefi אמר/ה...

זה ניראה די fancy. מעולם לא הייתי בלוס אנג'לס, אבל יש לי תחושה שזה לא מקום בשבילי.
תכתבי אולי איזה פוסט על מה עוד עושים שם חוץ משופינג וים?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - עקבונים, לא גבוהים מידי. של מיכל מילר שאני מאוד אוהבת ותמיד לוקחת אותן איתי לחו"ל. הן כבר די שחוקות ואני חייבת זוג חדש! אבל סחטיין שקלטת, איזה עיניי נץ :)

ספי - זה גם לא באמת מקום בשבילי, אבל מאוד כיף לעשות שם סיבוב ולראות את כל הבגדים היפים מרוכזים במקום אחד.
אני אעלה בקרוב פוסט נוסף שתאהבי הרבה יותר, של אנשים יפים בפסטיבל אינדי רוק ומשאיות אוכל בסן פרנסיסקו. ואולי עוד כמה טיפים אם כי אני לא בטוחה עד כמה יש לזה ביקוש כאן.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. איזה כיף שהתחלת לפרסם דברים על הטיול. באזור הזה עוד לא הייתי, רק בסרטים... הזכרת את אישה יפה ובדיוק השבוע התפרסם הסיפור עם אופרה וינפרי שרצתה לקנות בשויץ תיק יוקרתי ואמרה לה המוכרת, שלא זיהתה אותה כמובן, שזה לא בשבילה...
גם אני לא הייתי קונה ברודיאו דרייב, אבל להסתובב זה חובה!
מחכה לעוד פוסטים!