יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

במוקדם או מאוחר

שנייה לפני שהתעופפתי מפה לקצת יותר משבועיים בארה"ב, צילמתי עבורכם חלק מתוכן תיק הרחצה והאיפור המפואר שלקחתי איתי.
לצערי הרב לא הספקתי להעלות את הפוסט לפני הטיסה ולכן אני מעלה אותו אחרי, לטובת אלה שתמיד סקרנים לדעת מה אחרים לוקחים איתם לחופשה ממושכת בגולה.


מימין למעלה בכיוון השעון:

סרום עיניים – Lift Activ Serum 10  של וישי.
מכשיר גילוח לנשים מבית Gillette Venus&OLAY
ג'ל לחות לעורSpring Cherry Velvet Moisturizing Gel  מבית ל'אוקסיטן
קרם ידיים 30 מ"ל Rose Aurore מבית ל'אוקסיטן
קרם לטיפוח יופי בזק Beauty Flash Balm מבית קלרינס
משקפי שמש של המותג JELLO לאירוקה
קרם BB, Skin Perfecting של קלרינס
רביעיית צלליות Big Eyes מסדרת Eye Studio של מייבלין ניו יורק

לפי מה בחרתי מה לקחת איתי?
אני מודה שההתלבטות הייתה קשה.
חלק מהמוצרים שנבחרו לא נוסו מעולם ואף על פי כך חשבתי שיהיה לי נחמד לנסות בחו"ל שכן "אין לי מה להפסיד". וחלקם כבר מוכרים ואהובים וידעתי שיהיה לי כיף להתפנק איתם בחו"ל.

מכשיר הגילוח של Gillete לדוגמא הוא מוצר חובה כשנוסעים ליותר מ 3 ימים, הרי אין מצב שלא אנקה את האזורים ה"בעייתים" כל כך הרבה זמן. המפתיע בכל הסיפור הוא הריח המשגע של הסכין, מיד עם פתיחת האריזה. הריח מגיע משני פסי הלחות העבים של Olay שמעניקים גם לחות בנוסף לגילוח. הסכין עצמה בעלת 5 להבים והגילוח עבר חלק תרתי משמע.
היה כיף לנסות אותו בחו"ל כי זמן הוא מצרך נדיר בטיולים, ומספיקה איתו משיחה אחת על הרגל כדי לנקות צ'יק צ'אק את כל מה שלא רציתי.


גם המוצרים של ל'אוקסיטן תמיד מלווים אותי בחו"ל. השנה לא הסתפקתי רק בתיק הנסיעות (עם שמפו מוקטן, מרכך וסבון) אלא גם בקרם הידיים 30 מ"ל מהסדרה החדשה Rose Aurore (49 שקלים) שיש לו ריח מטריף ויכולתי לקחת אותו איתי בתיק עליה למטוס כי הוא פחות מ 100 מ"ל וגם בג'ל לחות לעור Spring Cherry Velvet Moisturizing Gel  (142 שקלים) שידעתי שיהיה הכי טוב כי הוא ג'ל והוא קליל על העור והחום של ואגס יצליח להסתדר איתו. כמובן שצדקתי וריח הדובדבן העדין מרחרח לי עד עכשיו באף ומעורר בי געגועים לעיר החטאים.


שני המוצרים של קלרינס כבר נוסו בארץ ולכן הוכנסו לתיק האיפור. ה Beauty Flash Balm שבמקור מיועד לטשטש סימני עייפות ולהעניק זוהר ועמידות לאיפור, שימש אצלי גם כקרם לחות וגם כפריימר. ידעתי שפה אין צורך לקחת שני מוצרים (הייתי חייבת להשאיר מקום במזוודה לכל השופינג!) ולכן הסתפקתי בו. הוא נהדר והוא נעים על העור ולא צריך לחכות בין שלב המריחה לשלב האיפור ככה שהוא גם חוסך זמן.
מיד אחריו הנחתי את ה BB של קלרינס שיש בו מקדם הגנה 25SPF והוא נתן לי בדיוק את מה שרציתי – מראה לא מאופר מידי ולא כבד מידי. לא לקחתי איתי מייקאפ למעט ה BB וגם כאן ידעתי שעשיתי בשכל שכן המייקאפ שבו אני משתמשת בארץ ביום יום עשוי בקבוק זכוכית והוא שוקל לא מעט (באופן יחסי לשפופרות הפלסטיק).



פלטת הצלליות של מייבלין גם הייתה MUST שכן הרבה יותר נכון לקחת פלטה עם כמה גוונים מאשר צלליות בודדות שתופסות מקום. הפלטה נפלאה גם כי היא קטנה יחסית בגודל שלה וגם כי גווני החום שבה הם אהובים עליי ונראים הכי טבעי שיש. בבקרים במלון שיחקתי בין הגוון הבהיר ביותר לשלושת הנותרים וכל בוקר יצרתי מראה אחר. היא עולה 70 שקלים בעיקרון, אבל חפשו עליה מבצעים, כי יש כל הזמן!


אחרונות חביבות הם משקפי השמש המגניבות האלה של JELLO שלא היו הזוג היחיד שלקחתי (כאן לא הצלחתי לחסוך את המקום המיוחל במזוודה) אבל ללא ספק היו המגניבות ביותר. השילוב של הכחול והירוק עם עדשות המראה המבריקה הם שיא האופנה וכשביקרתי בפסטיבל אינדי רוק קטן וחביב בסן פרנסיסקו, הבנתי שאני לגמרי בעניינים כשראיתי את כל החבר'ה הצעירים עם משקפיים דומות לשלי.
מחיר 2 (!) זוגות, רק 119 שקלים ברשת אירוקה.

אני יודעת שאתם מצפים שאעלה פוסט מפורט עם המלצות ותמונות מהנסיעה שלי ואני מבטיחה לכם שהסבלנות תשתלם. הם עומדים להגיע ממש אוטוטו ואני די בטוחה שתאהבו אותם!
עד אז... טיסה נעימה לכל הטסים ושהיה נעימה לכל הנשארים בארץ.
שרונה. 

3 תגובות:

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

איזה פוסט ותמונות מהממות

דנית אמר/ה...

איזה פוסט מעולה! תודה! :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרינה ודנית - תודה רבה בנות יקרות! כיף שאתן כאן :)