יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

"מר מוכשר" והקולקציה שלו ללנקום

כבר שבועות שאני מפנטזת לראות את התוצאות של שיתוף הפעולה בין אלבר אלבז ללנקום. פרסמתי פה ובעמוד הפייסבוק של הבלוג פוסט בעניין, ריירתי על התמונות של הקולקציה ועל כל הסקיצות המצוירות של "מר מוכשר" ואני גאה לספר שעכשיו אני גם הבעלים הגאים של מסקרה, סיכות וחולצה בעיצובו של אלבר אלבז. למה חיכיתי לזה כל כך? פרטי מעצבים מאז ומתמיד עשו לי את זה, בשנים האחרונות אפילו עוד יותר, וכשמדובר במוצר יום-יומי כמו מסקרה, של המותג שאני הכי אוהבת ושל מעצב על כמו אלבר אלבז - מבחינתי יש כאן חיבור הכי מדויק והכי שווה שיש.

קולקציית האיפור בעיצובו די צנועה - תוכלו למצוא בה רק מסקרות, צלליות לעיניים ופלטות צלליות.
מחיר המסקרות (היפנוז סטאר/היפנוז דרמה) עומד על 188 שקלים, מחיר צללית בודדת – 172 שקלים ופלטת הצלליות בחמישה גוונים תעלה 353 שקלים. ללא ספק, מחירים סבירים עבור מוצרים של מותג איפור יוקרתי בעיצוב מיוחד ונדיר.


בשבוע הבא ייפתח מתחם לנקום היפנוז שואו, בו תוכלו לראות מקרוב את כל המוצרים, להצטלם על קיר המעוצב ברוח הקולקציה ולקבל טיפים רבים בתחום האיפור. המתחם ינדוד לקניונים ולסניפי סופר פארם השונים ברחבי הארץ ואם תרצו לדעת מתי הוא מגיע לאזור שלכם, תוכלו להתעדכן בעמוד הפייסבוק של לנקום.

חידוש נוסף מבית לנקום הוא קולקציית מברשות האיפור החדשה, שכוללת ארבע מברשות מקצועיות לפנים ולעיניים, עם איכות כמו שרק לנקום יודעים לעשות.
להתנסות קיבלתי את המברשת שנקראת Pinceau Ombre Paupiere Mobile & Arcade, שם ארוך בשביל מברשת פשוטה ומעולה להנחת צלליות בצורה אחידה ושווה. השיער טבעי כמובן, העיצוב נקי והאחיזה מעולה. הצלליות נמשחות נהדר על העפעף והמחיר שלה סביר – 130 שקלים.
מברשות נוספות בקולקציה: Pinceau Fond De Teint להנחת מייקאפ על הפנים (180 שקלים), Pinceau Joue Et Contours לסמקים, ברונזרים והיילייטרים (250 שקלים) , ו -  Pinceau Estompeur Ombre לטשטוש ומיזוג צלליות על פני העפעף העליון (150 שקלים).


 בסוף השבוע הקרוב תעלה לבלוג הגרלה שווה, ככל הנראה ההגרלה הכי שווה שנעשתה עד כה בבלוג, אז תשארו בסביבה ועד אז, סופ"ש מקסים!
נשיקות,
שרונה

תגובה 1:

The Funny Bunny אמר/ה...

צילומים מעולים ומשמחי לבב! כיף גדול. תתחדשי.