יום שני, 26 באוגוסט 2013

כל הבשמים שתרצו לעצמכם לחג + הזוכה בהגרלה הגדולה

אז יש לנו זוכה בהגרלה ואת השם שלה תוכלו לראות בתחתית הפוסט, אבל לפני כן רציתי לספר לכם על בשמים חדשים ומעולים שהרחתי וניסיתי על עצמי וללא ספק התאהבתי בהם.
בעבר, הייתי חולת בשמים ועל המדף שלי יכולתם למצוא הרבה בשמים פתוחים במקביל. היום אני לא מרשה לעצמי להחזיק יותר מ 2-3 בשמים פתוחים במקביל כי אני מעדיפה להיצמד לריח אחד שיהיה מזוהה אותי, מאשר לעשות מיש-מש של ריחות יום אחרי יום.
אני לרוב אעדיף ניחוחות פרחוניים אבל לא מתוקים מידי, עם עדיפות לריחות של ורדים, ריחות "פרשיים" ורעננים ואפילו כאלה טיפה חמוצים.
הבשמים הבאים הם הפייבוריטים שלי לחג הקרוב, כך שחסכתי לכם הרבה התלבטויות וצמצמתי עבורכם את הטופ מבין המבחר הרב שתמצאו בפארמים.

במקום הראשון שלי תמצאו את הבושם L'Eau Jolie מבית Lolita Lempicka, שהוא ממש לא דומה לריחות המתוקים של הבשמים האחרים מבית המותג. כאן מדובר בניחוח אחר, עדין ורענן יותר, מעט פרחוני שמגיע בגרסת ה- EDT עם תווים עליונים של דומדמניות ואגסים, תווי הלב מורכבים מאדמונית ואפרסק ותווי הבסיס ממושק וארז.
לחלוטין מדובר בבושם עם ריח מפתה ונעים, והוא מוצע כעת במחיר השקה של 149 שקלים כך שאין מקום להתלבטות בכלל.


במקום השני שלי, נמצא הבושם Reve מבית Van Cleef & Arpels שיש לו ניחוח עדין מאוד של ורדים והוא מורכב כולו מאגס, נרולי, עץ אלמוג ושושן מלאכותי. לפי רשימת המרכיבים אתם יכולים לדמיין את סוג הריח – מאוד לא משתלט, נעים, קליל וללא ספק אחד הטובים שתמצאו על המדף.
מחיר השקה ל 50 מ"ל – 199 שקלים ול – 100 מ"ל – 249 שקלים.


ובמקום השלישי והמכובד לא פחות נמצא הבושם L'Eau D'Issey Absolue של Issey Miyake עם הבקבוק האייקוני והמיתולוגי שאני מאוד אוהבת את העיצוב שלו ועם ניחוח חדש ופרחוני של יסמין. הוא מורכב מתווים עליונים של לוטוס ואמבר, תווי הלב שלו הם דבש ויסמין ותווי הבסיס החותמים אותו הם וניל ועץ. רשימה מכובדת ו"טעימה" לבושם נהדר עם ריח חם ומתובל.
כאן המחיר טיפה יותר יקר מהשניים העליונים, אבל לא מאוד משמעותית כך שבקבוק של 50 מ"ל יעלה לכם 299 שקלים ו 100 מ"ל יעלה 399 שקלים במחיר השקה.


בשמים אחרים חדשים ומעולים לנשים, שתוכלו למצוא על המדפים הם: Jimmy Choo Exotic  מבית מותג הנעליים המצליח Jimmy Choo, Downtown  של Calvin Klein, ו: 58 Avenue Montaig לאישה, מבית S.T Dupont.  

מתחשק לך לפנק את הגבר שלך בבושם חדש לחג? אל תסתבכי ואל תתבלבלי, אני ממליצה על אחד ומיוחד שכבש את ליבי בסערה. אם את דואגת שהוא לא יאהב את הריח, זה לא יקרה, באחריות.  
ובכן, כל ההקדמה הזאת מביאה אותי לבושם הראשון והחדש של מותג הרכבים היוקרתי Mercedes Benz  שהצליח להפתיע ולבלבל גם אותי. בהתחלה, הרמתי גבה ושאלתי את עצמי למה מותג רכבים מוציא בושם ומה הקשר שלו לעולם הזה בכלל, אבל ברגע שהתזתי על הגבר שלי מעט מהניחוח, אמרתי לו שהוא חייב, אבל פשוט חייב, שיהיה לו גם אחד. הריח מאוד הזכיר לי את אחד מהניחוחות הגברים והקלאסים של DIOR, רק בגרסא העדכנית והחדשה יותר. הוא מורכב כולו מפירות הדר, ברגמוט, מנדרינה וסיגליות והניחוח שמתקבל מפתה עד מאוד.
מחיר השקה ל 75 מ"ל – 199 שקלים ול – 120 מ"ל – 260 שקלים.  


עוד בשמים חדשים ומוצלחים לגבר שתוכלו למצוא על המדפים: Encounter Fresh מבית Calvin Klein, Mont Blanc Legend Intense מבית Mont Blanc, ו: 58 Avenue Montaig מבית S.T Dupont.

ואחרי שהסנפנו ריחות והתבשמנו בכל הטוב הזה, הגיע הזמן לבשר על הזוכה הגדולה בהגרלת ה"עיניים" שהועלתה לבלוג לפני כשבוע. ובכן, הזוכה הגדולה היא:

מיטל נגר עידה

ברכות!!!

מאחלת לכולם חזרה קלה לשגרה, גם אני מחר חוזרת לספסל הלימודים (על תקן המורה, כמובן) וכמו בכל שנה אני מאוד מתרגשת!
נשיקות לכולם,
שרונה

אין תגובות: