יום שבת, 31 באוגוסט 2013

זכרונות מסן פרנסיסקו

קצת יותר מחודש מאז נחתתי בחזרה בארץ הקודש אבל החוויות מהטיול המיוחד שעשיתי בואגס וקליפורניה ממאנות להישכח. הזכרונות עולים וצפים מידי פעם, ובעיקר האנשים היפים, הסטייל, האוכל הבריא והטעים והנופים המדהימים שנצרבו היטב במוחי.
את הפוסט על חלונות הראווה של רודיאודרייב בשכונת בברלי הילס היוקרתית בלוס אנג'לס אתם וודאי זוכרים, והפעם אקח אתכם למקום אחר, שונה לגמרי. פסטיבל מוסיקה קטן ומחתרתי יחסית, של להקות אינדי רוק צעירות והרבה סטודנטים ומשאיות אוכל. הפסטיבל העונה לשםPhonoDel Sol  נערך בפארק אינטימי בלב העיר שנקרא Portrero Del Sol ולא תמצאו בו שמות גדולים ומוכרים, אם כי בעלי זיהה כמה להקות שכבר הספיק לשדר אותן קודם לכן, בתוכנית הרדיו שלו: "מהניילונים".
משאיות האוכל הן טרנד חזק בארה"ב, ומגוון הטעמים והמטעמים היה נרחב. אני בדקתי את מנת הסמוסה מ"המשאית ההודית" ולקינוח לקחתי פרפה גלידה וקרמל שרוף מ: Frozen Kuhsterd שהציעו גם גלידה עם שמן זית, גלידה בטעם חלב וקורנפלקס ועוד טעמים מדליקים.

כידוע לכם, בעלי ואני חיים ונושמים מוסיקה מבוקר עד ערב, ולכן זאת לא הייתה הפעם הראשונה וגם לא השנייה שלנו בפסטיבל מוסיקה עולמי. ועם זאת, אני מתרגשת כל פעם מחדש לצפות באנשים היפים, עם הסטייל המיוחד והלא ישראלי. כולם כל כך צעירים והיפסטרים במידה, בדיוק כמו שאני אוהבת.


ולסיום, תפתחו רמקולים ותתענגו על שיר נהדר של אחת הלהקות שהופיעו בפסטיבל, הם לחלוטין שווים האזנה אחת ואולי אפילו יותר!


בפעם הבאה שלכם באחת מהערים הגדולות בעולם, חפשו איזה פסטיבל מוסיקה מגניב, אין לי ספק שכמות ההשראה שתספגו שם היא בלתי ניתנת לתיאור בכלל. וחוץ מכל האנשים יפים ושאר הדברים הכייפים שתארתי לכם, יש במקומות האלה אווירה נדירה ושונה מכל דבר אחר שתצליחו לחוות.

היום ה - 31 לאוגוסט ואומר: היום האחרון לחודש הכי חם בשנה. עבורי התאריך הזה מסמל גם את תחילתו של סוף הקיץ והעובדה הזאת מחמיצה לי את הלב. אני אוהבת קיץ.
כל שנותר לי לעשות זה להתנחם בעובדה שראש השנה שיגיע מיד, הוא מסוג החגים שנותן לי תקווה בלב ותחושה נעימה של משהו חדש.
שבוע טוב ומבורך,
שרונה.

5 תגובות:

מרינה גולדשטיין אמר/ה...

איזה מלכה את! מאחלת לך להנות כל החיים

Unknown אמר/ה...

איזה כיף זה להיות בפסטיבל מוזיקה לועזי! התמונות משגעות! בדיוק לפני שנה ראיתי סרט בקולנוע "רוצה אותך במקום", שצולם בדיוק באחד הפסטיבלים האלה והסרט היה משגע! האם ראית אותו? מקווה שגם אני פעם אוכל לבקר בפסטיבל כזה. שבוע טוב, שרונה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרינה - אמן אמן אמן! אוהבת אותך. נשיקות.

אנה - אני יודעת מה זה הסרט הזה, ראיתי את הטריילר אבל זה לא הדליק אותי כי אין כמו הדבר האמיתי! מקווה בשבילך שתצליחי לבקר בפסטיבל מוסיקה כי זאת חוויה אמיתית ושונה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מרינה - אמן אמן אמן! אוהבת אותך. נשיקות.

אנה - אני יודעת מה זה הסרט הזה, ראיתי את הטריילר אבל זה לא הדליק אותי כי אין כמו הדבר האמיתי! מקווה בשבילך שתצליחי לבקר בפסטיבל מוסיקה כי זאת חוויה אמיתית ושונה.

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה זו נשמעת כמו חוויה מקסימה, ואולי גם לי יצא בעתיד. לפחות כשהייתי ממש צעירה חוויתי ביקורים של להקות בארץ, בפארק הירקון. ברור לי שאין כמעט שום דמיון, לא באנשים, לא במוזיקה ולא בארוע, אבל יש לי חוויות מיוחדות.
מאחלת לך המשך חוויות נפלאות!