יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

חדשים על המדף - סקירת מוצרים לחודש אוגוסט

בעונת הקיץ ובכלל לקראת החגים, המדפים מתמלאים במוצרים חדשים. הנה כמה מוצרים שהגיעו אליי וראוי שתכירו אותם גם אתם!

Eau Fraiche ציטרוס, ורבנה אורגנית ולימון מבית ל'אוקסיטן
לא הייתי מגדירה את המוצר הזה כבושם אלא יותר כמרענן הרשמי של הקיץ. הריח שלו הוא הריח הכי לימוני וחמצמץ שאתם יכולים לחשוב עליו, יש כאלה שמאוד לא יתחברו לרעיון אבל יש כמוני שיאמצו את המוצר כמי גוף ויתיזו על עצמם בכל הזדמנות אפשרית כי הריח ממכר.
הבושם מיועד גם לגברים וגם לנשים והוא מגיע בשני גדלים: 50 מ"ל (179 שקלים) ו - 150 מ"ל (269 שקלים) ואפשר להשיג אותו בסניפי הרשת של ל'אוקסיטן וגם דרך האתר שלהם.



Summer Sea מבית Body Shop
בושם חדש לנשים מבית Body Shop שמגיע בגרסת ה- או דה טואלט ונוצר בהשראת שמש קיצית, גלי ים וחוף מלטף. אין ספק שהאריזה לחלוטין מסגירה את ההשראה!
הריח מורכב מתמציות ברגמוט, ציפורן, שושנת העמקים, סיגלית, סנדלווד ומאסק ויחד הם יוצרים ניחוח מאוד נעים וקליל. גם הבקבוק העגול והקלאסי של הבושם מאוד מצא חן בעייני והמחיר שעומד רק על 99 שקלים ל - 50 מ"ל סוגר לי ת'פינה.
להשיג ברשת חנויות Body Shop ובאתר החברה.



קרם לאזור העיניים והצוואר של Dr. Karabelnik
קרם מיוחד לאזור העדין והרגיש מסביב לעיניים ושיפולי הצוואר, למי שמעוניינת למנוע קמטים בעתיד ולהוריד מעצמה את הדאגה של מראה העור בגיל המאוחר (כמוני למשל, אהמ אהמ...).
אני תמיד בעד להתחיל מוקדם לפני שיהיה מאוחר מידי. ד"ר קלרה קרבלניק אגב, למי שלא מכיר, היא רופאת עור שפיתחה סדרה שלמה של מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף כך שאפשר להיות בטוחים שהמוצרים מגיעים מ"בית טוב". התכשיר מכיל שמנים פעילים מצמחי השיאה, האבוקדו, השקד והתפוז ומכיל בתוכו ויטמינים רבים מקבוצת: A, E, D ו – K. מחיר הבקבוק הוא 170 שקלים לכמות של 30 מ"ל ורצוי לטופף טיפה ממנו מסביב לעיניים בוקר וערב. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים וניתן להשיג אותם בבתי הטבע הנבחרים ברחבי הארץ.



Sun Block Focus – פודרה מינרלית להגנה מהשמש
ללא ספק מדובר במוצר השנה, פטנט מדליק ולא דביק של מקדם הגנה שמגיע באבקה מינרלית ומאוד נוח לשימוש. אבקת הפודרה מגיעה בתוך מיכל קומפקטי ומספיקה לשימוש של כ-300 פעמים.
מקדם ההגנה 25SPF מגיע בצורתו האבקתית כך שמאוד קל ופשוט לחדש את ההגנה מהשמש במהלך היום גם מעל האיפור (בעיה שכיחה שנאלצתי להתמודד איתה יום יום במשך הרבה מאוד שנים).
השימוש מאוד פשוט: פשוט מפדרים את הפנים (ואפשר גם את הידיים והצוואר) עם המברשת הייעודית ואפשר לצאת החוצה בלי דאגות מיותרות. מחיר המוצר – 185 שקלים וניתן להשיג אותו בבתי המרקחת המובילים, בדוכן Focus בקניון איילון ודרך האתר שלהם.



מסכת הזנה לשיער צבוע מבית Crema
המסכה החדשה של Crema מתוך סדרת הטיפוח עם רכיב ה - Alpha Touch (בדיוק זה שראיתם בפרסומת...) מיועדת לשיער צבוע ושומרת על פיגמנט הצבע לאורך זמן, בזכות תמצית הרימונים שבתוכה.
היא מועשרת בקומפלקס ויטמינים וחומרי הזנה שמשאירים את השיער עם מגע נעים וניחוח עדין לאחר השימוש בה. כל המוצרים בסדרה לא נוסו על בעלי חיים.
מחיר המסכה – 25 שקלים ל 180 מ"ל ואפשר להשיג אותה ברשתות הפארם השונות.

כל מוצרי הסדרה


בשורה לכל חובבות ה BB של סבוקלם – המוצר האהוב מגיע כעת גם בגוון שלישי וחדש: Ligh Beige  שהוא גוון ביניים שממוקם בין הנטורל והבז' הותיקים והמוכרים. מעולה למי שעד עכשיו לא מצאה את מקומה על הסקאלה מבחינת הגוונים שהיו עד עכשיו על המדפים.



ואחרון חביב, בונוס לקוראים הגבריים שמשתוקקים לקצת חידושים בגזרה שלהם:
דאודורנט ג'ל לגבר של Crema
הדאודורנט מסדרת הטיפוח החדשה לגבר – אקטיב בלוק, מעניק הגנה של עד 24 שעות למניעת ריחות לא נעימים ולתחושת רעננות וניקיון לאורך היום.
בהתחלה חשבתי שמדובר בדאודורנט סטיק שכן האריזה נראית כך, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם כי הג'ל יוצא מתוך חורים קטנים ע"י סיבוב הגלגל בתחתית המוצר וכמות החומר שיוצאת מדודה ומדויקת.
מחיר הדאודורנט ג'ל – 25 שקלים ל 70 מ"ל, וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם.


נתקלתם בעוד מוצרים חדשים ומעניינים החודש?
שתפו אותי בכפתור התגובות כאן למטה.
כמעט סופ"ש נעים,
שרונה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

יופי כי קניתי את הביבי של סבוקאלם הבז הרגיל והוא כהה לי מידיי טוב שעדכנת אותי שיש גוון ביניים..