יום רביעי, 9 באפריל 2014

מה נועלים? המדריך המלא לנעליים לקיץ 2014

כבר הרבה זמן שלא כתבתי בבלוג על נעליים. לקראת הקיץ השיקו מספר מותגי נעליים את התוצרת שלהם לקיץ הקרוב. המבחר הוא עצום, המחירים גם הם נעים על הסקאלה שבין זול ליקר וכל שנותר לכן לבחור הוא את הסגנון שאתן הכי מתחברות אליו ולהתחדש בנעל שלכן לקיץ שיגיע עלינו לטובה.

הנוחות
טבע נאות השיקה העונה כ – 50 דגמים חדשים ביניהם סנדלים, כפכפים ונעלי עקב אלגנטיות. הקולקציה החדשה צבעונית ושמחה במיוחד ומשלבת צבעים עזים כמו כחול אלקטריק, צהוב וכתום, יחד עם קווים גיאומטרים ונגיעות של עורות בגוונים מטאליים בהירים כמו כסף, שמפניה ונגיעות של זהב. הקולקציה מציעה מגוון מוצרים ששואבים השראה מג'ונגל טרופי מצד אחד, ומקלאסיקות מוכרות שמקבלות עדנה מחודשת ומחזקות את מוצרי הקולקציה האלגנטית, מצד שני.
טווח המחירים: 249-499 שקלים, להשיג בסניפי טבע נאות" ברחבי הארץ.



המשתלמות
רשת גלי מציעה לקיץ הקרוב נעלי נשים במגוון רחב של סגנונות המושפעים מהטרנדים העולמיים ומוצעים בשלל צבעים, גבהים דוגמאות ועיצובים. בקולקציה תמצאו נעליים בסגנון "פרחי הוואי" המאופיינים בדפוסי פרחים בשלל צבעים ודוגמאות, נעליים בסגנון ה"אתני" המשולבים בהם חרוזים, מתכות, שרוכים ועוד. טרנדים נוספים ברשת גלי: "גלדיאטור", תכשיטי מתכת, נחש ומנומר ופסטלים.
מותגים נוספים שתוכלו למצוא בסניפי הרשת: קאטרפילר, האש פאפיס, הארלי דוידסון, בריל, דוקרס ועוד.
טווח המחירים: 160-240 שקלים, להשיג ברשת חנויות "גלי" בישראל.  



המעוצבות
כוהנת העיצוב אורלה קיילי, השיקה העונה את קולקציית הנעליים המעוצבת שלה למותג הנעליים קלארקס. שיתוף הפעולה, אשר הצצה ראשונה לפירותיו התאפשרה בשבוע האופנה של לונדון בספטמבר 2013, הושק השבוע ברחבי העולם. הקולקציה משלבת את הפרשנות העכשווית של קיילי לעיצוב של שנות ה – 60 וה – 70 עם הצבעים המייחדים את עבודותיה. הקולקציה מדגישה לא רק את משיכתה של מלכת ההדפסים" לעיצוב, אלא גם את הלהט הבלתי נלאה שלנו לסגנון בריטי נינוח ובלתי מתאמץ.
טווח המחירים: 499-1000 שקלים.
את הנעליים בעיצובה של אורלה קיילי ניתן להשיג בסניפי קלארקס בקניון רמת אביב, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שדרות ממילא ירושלים וקניון גבעתיים.



האופנתיות
מותג הנעליים האופנתי ניין ווסט, השיק את הקולקציה החדשה שלו שכולה נוצרה בהשראת מסע מסביב לעולם ובחזרה, חגיגת תרבויות מהעבר וההווה, מסטייל שנות ה – 60,70 ועד המזרח המסתורי והעשיר.
הצבעים בקולקציה בוהקים ומרעישים, והדוגמאות עליהן משלבות שימוש בחרוזים שזורים, אבזמי מתכת וגימורים בצבעוניות ובטקסטורות שונות.
טווח המחירים: 300-700 שקלים, להשיג ברשת חנויות ניין ווסט ברחבי הארץ. 



ומה הנעליים שלכן לעונה הקרובה?
שתפו אותי בכפתור התגובות כאן למטה,
נשיקות
שרונה. 

הצטרפו גם לעמוד הפייסבוק של הבלוג:

6 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני כמובן בעד הנוחות וכבר התחדשתי בזוג חדש שאפשר לראות בפוסט האחרון שלי, אבל הנעליים של ניין ווסט עם המשולשים בפוקסיה ממש מגניבות.

איפור וטיפוח לכל גיל אמר/ה...

טוב נראה שהשנה אופנת הנעליים חוזרת להיות יפה יותר, בעיקר מצאו חן בעיני (ואני מתייחסת למראה בלבד) שתי השטוחות שב"משתלמות".

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - עכשיו ראיתי שהתחדשת לך! איזה כיף, בא לי גם לקנות כבר אבל אני לא ממש מספיקה לפני פסח כלום...
אני חייבת העונה גם משהו מניין ווסט, כי יש להם יופי של קולקציה!

איפור וטיפוח לכל גיל - גם אני מאוד אהבתי אותן, במיוחד את השמאלית :)

ציפי לוין אמר/ה...

בדיוק היום יכנסתי לקלארק, כדי לא לפספס את אורלה המופלאה, אבל, הסנדלים מתחילים ממידה 37, ענק עלי! אז התאכזבתי, אבל לא נורא,חסכתי! נשיקות וחג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי - נשבעת לך שחשבתי עלייך בזמן הפרזנטציה, הייתה לי הרגשה שתאהבי אותם!

אנונימי אמר/ה...

חסרות לי הנעליים של קליגולה, דווקא השנה הייתה להם קולקציה מהממת...
נעלי נשים