יום רביעי, 4 ביוני 2014

ההפתעה של קסידי בוטיק לקיץ 2014

את "קסידי בוטיק" אני זוכרת עוד מאז שהייתי ילדה קטנה, קראו להם אז "דן קסידי" וחברות של אמא שלי תמיד דיברו על החנות הזאת ועל הבגדים היפים שהן רוכשות משם.
הרשת שקיימת כבר 36 שנים, שינתה את שמה ל"קסידי בוטיק" לפני 8 שנים והפכה לרשת של בוטיקים, כדי לבדל עצמה מהייצור ההמוני של הרשתות הזרות ולהתמקד בעיצוב ויצור של פריטים ייחודים ומקוריים במהדורה מוגבלת.

הדימוי שהיה לי לגבי קהל היעד של החנות היה שמדובר בקהל יעד מבוגר יחסית ואמיד. ובכן, בשבוע שעבר התברר לי שטעיתי ובגדול.
המבחר הגדול בחנות יכול להתאים גם ללקוחה הצעירה, זו שנושמת אופנה וגם לזו הבוגרת יותר שרוצה איכות ויופי עם קורט עדכניות. גם המחירים סבירים מאוד ומשתווים לאלה של רשתות הקונפקציה (ולפעמים אפילו זולים מהם), כאשר חלק מהפריטים עשויים מבדים בצביעה ייחודית בעבודת יד, דבר שבמקומות אחרים עשוי להקפיץ את מחיר הפריטים, אך לא כאן הדבר.

העונה הלכו ב"קסידי בוטיק" על מספר טרנדים בולטים וביניהם: שיק וספורטיבי, נוה מדבר עירוני, דרך התבלינים – ארבסק ועוד. בנוסף, בקולקציה החדשה תמצאו סקציה נפרדת לשמלות ערב יוקרתיות, בצלליות צמודות ומחטבות וכן במראה חופשי ומשוחרר.

הנה מספר תמונות מתוך הקטלוג המקסים של הקולקציה החדשה:



אני אגב, התחדשתי בשתי שמלות מהקולקציה החדשה, כאשר מבלי לדעת, גיליתי שהן מככבות בקטלוג לאחר שבחרתי אותן:


את השמלה השנייה אפשר להשיג גם בזהב (כמו בקטלוג) וגם בכסוף, כאשר אני הלכתי על האופציה השניה:



לרשת יש כיום למעלה מ – 30 סניפים, מטבריה בצפון ועד אילת בדרום והצוות בחנויות עובר הכשרה מיוחדת כדי לתת ללקוחה שמגיעה לרכוש בחנות, מענה נכון והכוונת סטיילינג בהתאם למבנה גופה, טעמה וצרכיה. 



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 

חג שמח!
שרונה.

אין תגובות: